Thursday, August 1, 2013

WHITE NAILS FOR SUMMER

Iako obozavam sve sto je belo tokom letnjih meseci, nikada kao ovog leta nisam nosila beli lak na noktima. Kao veliki trend za leto 2013, gotovo da ne postoji devojka koja je odolela snezno belim nokticima. Predivno izgledaju na preplanuloj kozi, savrseno se slazu uz skoro sve letnje outfite i jednostavno predstavljaju nesto sto morate probati :)


Kao sto nam je svima poznato, jako je tesko pronaci pravi "krec" beli lak za nokte, koji se lepo nanosi, ne ostavlja linije i tragove od cetkice na noktima vec pruza lepu i ujednacenu pokrivenost nokatne ploce. Dugo sam bila u potrazi za "pravim" cisto belim lakom, a onda mi je Baby sa bloga Baby's Dolce Vita preporucila China Glaze White On White. Kako sam potrosila svoj Flormar koji sam do tada koristila (koji nije bas za preporuku), odmah sam potrazila zamenu.





China Glaze White On White je predivan "krec" beli lak za nokte koji se lepo nanosi. Ne ostavlja tragove od cetkice na noktima prilikom nanosenja i sa dva sloja (jednim tanjim i drugim debljim) pruza potpunu pokrivenost nokatne ploce i divnu ujednacenu belu boju. Ne volim tanke, ravne cetkice kakve imaju China Glaze lakovi, jer se tesko moze postici lep oblik uz koren nokatne ploce, sto posebno dolazi do izrazaja kada je u pitanju ovaj "krec" beli lak. Mada, koliko-toliko izgleda pristojno :)





Sve fotografije su nastale na prirodnom svetlu, u zatvorenom prostoru.




Kada je u pitanju postojanost ovog belog lepotana, mogu da kazem da sam ga nosila tri dana i da za ta tri dana nije mrdnuo. Ne znam da li je u pitanju nova baza koju koristim, ali zaista zelim da verujem da je bar malo doprinela ovoj cinjenici.


Po prvi put sam testirala moju novu bazu, China Glaze Strong Adhesion, takodje kupljenu po preporuci moje drage blogodrugarice Baby (Hvala puno :*). Necu pisati u ovom postu o njoj, jer smatram da zasluzuje poseban post <3




Sta vi, drage moje, mislite o ovom trendu belih noktica? Volite ili ne? Ako volite, koji je vas omiljeni beli lak?


Love,
Marija

27 comments:

  1. Ja obožavam bele nokte, po meni nema lepše boje za leto i mislim da ga forsiram već godinama :D
    Tvoji noktići su savršeni kao i uvek! ;) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam tek ovog leta otkrila bele lakice :P

      Hvala puno :* :* :*

      Delete
  2. Divno ti stoji ovaj kreč :) Volim beli lak ali ne mažem ga baš često.

    ReplyDelete
  3. Prelijep je. Jel ostavlja crte?

    A tvoji nokti su fenomenalni !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je divan :)

      Ne znam da li je za to zasluzna moja nova baza koju koristim, ali zaista nisam imala problema sa nanosenjem :) Ne ostavlja tragove cetkice na noktima i jako lepo se nadogradjuje :) Na fotografijama su dva sloja i baza, i naravno Seche Vite TC :)

      Hvala puno :*

      Delete
  4. Znaš šta? Ja ti uopće ne volim bijele lakove i koristim uglavnom crvene nijanse (ajde, roze isto), ali kako ti dobro izgleda ovaj lak, to je čudo! Genijalno, genijalno! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam volela bele lakove sve do ovog leta :) Sada ih obozavam :)

      Hvala ;)

      Delete
  5. Savršeno si ga namazala... Ja nemam običaj da nosim beli, doduše, do skoro nisam imala običaj ni da mažem lakove... Koristim ga kao podlogu za neonce, a ne usuđujem se da ga nosim na svim noktima jer ne mažem nokte baš najlepše, a sa belim se svaka greška vidi, pa mislim da bih delovala muljavo :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Megi :*

      Slazem se, navela sam i u postu, sa belim lakom se svaka, cak i najmanja greska vidi :( Iz tog razloga je jako vazna formula, ali i cetkica, jer su uglavnom jako teski za nanosenje :(

      Delete
  6. Divno ti stoji, ja ne bih umela ovako lepo da ga namazem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Sandra :)

      Umela bi, svakako...samo da se docepas nekog dobrog krecica i neke dobre baze :) Uz malo strpljenja sve je moguce ;P

      Delete
  7. Beli lak je i meni leti must have!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..Prasence drago mi je da se razumemo :D

      Delete
  8. cg snow mi je pri kraju, već je dosta gušći i zaslužuje par kapi thinnera ;)
    volim bijelu boju, ali bijeli lak zbilja godinama nisam nosila sam... kad malo bolje promislim, rijetke jesam, moram nešto dodati ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakav je Snow? Gledala sam i njega, ali sam se odlucila za ovaj po preporuci :) I nisam se pokajala :)

      Delete
  9. Odličan lak! ja nemam još niti jedan bijeli, mada me suprug nagovara da ga kupim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Extra je, zaista <3

      Nadam se da ces poslusati supruga ;P

      Delete
  10. Nikada nisam probala da nosim beli lak jer sam ubedjena da mi ne bi stajao, a na tvojim noktima toliko leeepo izgleda da cu morati da probam :) Uvek se divim tvojim noktima, savrsenog su oblika :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuunooo Lejdi :) :*

      Zasto mislis da ti ne bi stajao? :( Ja verujem da je to samo neka tvoja predrasuda :P Pokusaj, mozda se iznenadis ;)

      Delete
  11. Odlicno ti stoji, a lakic je fenomenalan!
    Volim bijele nokte, ali ne tako cesto na sebi, vise na drugima :D

    ReplyDelete
  12. Gde si kupila ovaj prsten u obliku srca?? preeleep je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravljen je po porudzbini ;) Prijatelj koji izradjuje nakit od srebra mi je pravio sve te prstencice ;) Medjutim, za sad se jos uvek ne bavi prodajom, vec samo za prijatelje radi.

      Delete