Thursday, August 15, 2013

OOTD : GREEN DAY

Secam se, jos kao tinejdzerka sam obozavala maslinasto zelenu boju. Tada, tata me je cesto zadirkivao da sam njegov sin vojnik ;D Vremenom, stvari su se drasticno promenile i postala sam opsednuta girly bojama, i naravno neizostavnom pink ;) Ipak, nesto je i dalje ostalo iz tog perioda, i ponovo dozivelo svojih 5 minuta u mom zivotu, odnosno garderoberu ;)

































I wore:
Vest-Stradivarius
T-shirt-Zara TRF
Pants-Zara
Sandals-Aleksandar
Bag-Mango
Ring-New Look
Bracelets-Dve smizle, Six
Earrings-Six
Sunglasses-Ray Ban
Nails-China Glaze Bahamian Escape (hand) & China Glaze Happy Go Lucky (toes)


Love,
Marija

28 comments:

  1. Moram priznati samo mi se sandalice ne sviđaju, ali nisu se uopšte loše uklopile..

    Imaš mnogo lepo lice, naročito oči, a najveće pohvale ovaj put za kosu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno ;)
      Sta bi ti primetila drugo nego kosu? :D :*

      Delete
  2. Ja ne volim maslinastu boju ali ovo je jako lepa kombinacija i super ti stoji :)

    ReplyDelete
  3. I ja sam vise pristalica veselijih i girly boja, ali tebi i ova super pristaje... I sad shvatih da me podsecas na Eminu Jahovic, a pomalo i na Mariju Lazic (samo sto si ti lepa i bez bespotrebne plastike :D)! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, draga Azra :) :*

      Ne znam ko je Marija Lazic :(, a sto se Emine tice, vec sam navikla da mi ljudi to govore, iako ne mislim da imamo nesto zajednicko ;)

      Delete
  4. Super ti stoje i ove boje! Sandalice su baš slatke i savršeno se uklapaju u ostatak! A ti blistaš! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Tijana ;* To je najlepsi kompliment koji devojka moze da dobije ;) :*

      Delete
  5. Ti uvijek imaš neke zanimljive narukvice ;) Lajkam i ovaj plavi lakić <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sta da radim kad ih volim ;P

      Bahamian Escape je jedan od mojih omiljenih <3

      Delete
  6. I ja sam u mladim danima bila lude za maslinasto zelenom, a sad skoro da ništa nemam u toj boji :) Lepo ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da...vecina nas je prosla kroz taj period ;D

      Hvala ;*

      Delete
  7. Kako su mocne pantalone *_* Zaljubila sam se :)
    Mnogo mi se svidja plavi lak :)

    ReplyDelete
  8. Ja nemam niiiista u maslinasto zelenoj :) ali lijepo si ih ukombinovala :* svidjaju mi se lakovi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam imala do skoro, a sad me uhvatilo ludilo zvano maslinasta boja ;D :P

      Hvala ;)

      Delete
  9. I ovo ti suoer stoji :)
    naocare i kosa - extra ;)
    pantalone.....;D
    sandalice su mi bas slatke, a noktiiii... :)))
    ma ja bih ti skoro sve pokupila iz ormara ^___^

    ReplyDelete
  10. Nisam fan ovakve obuće ali stvarno se stilski super uklopila u kombinaciju! Odlične pantalone :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, znam da ne volis ovako nesto ;) Ja ne volim kada su zatvorene, ali ovakve obozavam ;)

      Hvala ;)

      Delete
  11. Ja obozavam maslinasto zelenu boju i militeri stil. ;) Pantalone su savrsene kao i prsluk a fotografije su ti fantasticne! :*

    ReplyDelete
  12. Mislim da bi mogla proći kao general bojnik i ukrotiti vojsku mladih momaka. Još ako su zgodni, ne bi se sigurno bunila. :) Meni da je samo gledati tvoje lice jer oduzima dah. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahaahahahaha...e opicena si skroz :D :P

      Hvala ti puno, draga Mirna ;*

      Delete
  13. Pantalone i sandale su...vrh!!
    A kad ce biti post o ovim lakicima? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ;)

      Vec sam pisala o oba laka, o zutom u ovom postu http://headindclouds.blogspot.com/2013/05/china-glaze-happy-go-lucky-china-glaze.html ; a o plavom u ovom http://headindclouds.blogspot.com/2013/06/opi-gone-gonzo-china-glaze-bahamian.html. Mada, u oba posta imam i sljokice preko, tako da se mozda i ne vidi lepo realna boja ;(

      Delete
  14. Aha..super :) hvala!
    Pa da.. malo su se izgubili ispod sljokica :P

    ReplyDelete