Tuesday, August 27, 2013

OOTD: TURBAN CHIC

Obozavam sesire, kape, trake za kosu, marame...tako osveze svaki outfit. Vec neko vreme sam zelela da kupim savrsen turban, po mogucnosti sa leopard printom ili crni, ali nijedan mi nije odgovarao. Onda sam dosla na ideju da sama napravim turban od marama koje imam. Vrlo lako, a tako chic :)

Kako je trenutno vreme vrlo promenjivo, pa u jednom trenutku sija Sunce, a u drugom pada kisa, tesko je slikati outfit. Izvinjavam se sto su fotografije nastale kada je skoro pao mrak, ali nisam uspela ranije da se slikam. Takodje, tokom slikanja pocela je slaba kisa, ali nisam zelela da odustanem, pa tako na pojedinim fotografijama mozete videti i kapljice kise na mojoj kosulji ;D Nadam se da ne zamerate ;)







Kapljice kise na mojoj kosulji :P



Ove prelepe espadrile osvojila sam na blogodarivanju kod divne Aleksandre koja stoji iza bloga Dress and Read. Hvala puno, mnogo ih volim <3 :*




I wore:
Shirt-Zara TRF
Jeans-Zara
Bag-Mango
Espadrilles-Defonseca
Bershka scarf as a turban
Silver rings
Bracelets-Pull & Bear, Accessorize, Thanks to Di <3

Da li vam se dopada ovaj trend? Nosite li turban?


Love,
Marija

37 comments:

  1. Tebi turban predivno stoji iako ga ja nikad ne bih nosila :D Ali moja sestra sigurno bi pa ću da joj pokažem, oduševiće se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno ;) Nadam se da ce joj se dopasti i da ce je inspirisati ;*

      Delete
  2. Pun pogodak! Predivno ti stoji turban, ne moraš ni da ih tražiš jer su toliko laki za pravljenje a i lepšu maramu nisi mogla da izabereš! :) I slike su super ispale, ne vidim šta im fali :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tijana :* <3

      Nisam ni znala koliko se lako naprave ;) Ali, srecom svega ima na You Tube-u ;D
      Inace ovu maramu obozavam :)

      Ne volim da se slikam kada padne mrak :( Ali, lalo nije bilo izbora...sta da se radi ;)

      Delete
  3. Lepotice... :*

    Ja ne nosim turbane, jer mi ne stoje. Lepo mi izgledaju na tako dugoj kosi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zbog cega smatras da ti ne stoje? Mozda samo nisi navikla ;)

      Hvala :*

      Delete
  4. Divna ti je kosuljica! :) Smelo, ali lepo ti stoji! :))

    ReplyDelete
  5. Jednostavno i lepo, a turban taaaako dobro izgleda na tvojoj kosi :)

    ReplyDelete
  6. Turban i espadrile su genijalni! Ja sam znala nositi marame na taj način, ali tanje marame i stavljala ih višlje na glavu (kao neki boho stil), ali i ovaj način mi se jako sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;)

      Da, tacno znam na sta mislis ;) I to vrlo lepo izgleda ;)

      Delete
  7. Ja sam gledala sao tvoju kosu, lice i nokte :)

    Ostala sam bez rijeci, i kosulja mi se jako svidja :)

    ReplyDelete
  8. Ja volim espadrile, ipreslatke su ti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;) I ja ih mnooogooo volim ;) Bas sam ovakve trazila i skroz su moje boje ;)

      Delete
  9. Divno ti stoji, ali ja i turban se necemo druziti. Svakako mi je glava velika, ne zelimo to da naglasavamo. ;)

    ReplyDelete
  10. Ni ja ne nosim turbane, ali sad kad vidim ovaj tvoj, promenila sam mišljenje. Baš je lep i divno ti stoji.
    Drago mi je da ti se dopadaju espadrile. Cmok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada i da sam te malo navela na razmisljanje ;)

      Mnoogooo mi se dopadaju i tako sam se obradovala sto mi odgovara i velicina ;) Tako su udobne i slatke ;) :*

      Delete
  11. Nisam ni znal da su turbani uopste neki hit niti da se nose. Ne znam bas da li bih ih ja nosila. Mozda ako bi se vise nosili pa polako navinkem na tu cinjenicu. Mislim lepo stoje, svidja mi se, lai ne mogu sebe da zamislim. Zanima me kako si ga napravila, ne mogu skroz da provalim sa slika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, veliki je trend, samo se ljudi jos nisu toliko navikli ;)
      Generalno, vecini je tesko da nesto odmah prihvate, ja sam u tom slucaju uglavnom fleksibilna ;) Jedina stvar koju jos uvek nisam prihvatila na sebi, su spicasti (kandzasti) nokti. U pocetku su mu bili odvratni, pa nakon nekog vremena ok, pa su mi trenutno prelepi na drugima, ali ja jos nijednom svoje nisam oblikovala na taj nacin :D

      Izgleda komplikovano, ali se vrlo lako napravi od marame. Ako uhvatim nekoga da me slika, mozda napravim i neki pictorial ;)

      Delete
  12. Turban ti super stoji. Kosa ti je prelijepa :))
    Kisa uopste ne smeta :P Espadrile su preslatke ;)
    Nakit i noktici kao i uvijek odlicni ;D
    Je l' ima nesto da mi se ne svidja? - Neeeeee! ^___^
    Sve zajedno - predivno *___*
    :* <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na ovako divnim recima <3 :* Ponekad se tako raznezim kada procitam neke od vasim divnih komentara ;) Puno mi znace <3

      Delete
  13. Kosuljica i torba *.* Ne bih ni ja nosila turban, van moje safe zone je :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, vecina misli kao i ti ;) Ja nekako volim malo da se igram ;) Zabavno je probati nesto novo, nesvakidasnje ;)

      Delete
  14. Baš da šmek kombinaciji! Espadrile su kao med!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da tako mislis ;) Espadrile su extra <3

      Delete
  15. Kakve pre pre predivne espadrile. Odusevljena sam! :)

    ReplyDelete
  16. prelepa od glave do pete :) ti si jedna od retkih osoba koje sam videla sa turbanom a da im ovako dobro stoji :) savrseno :)

    ReplyDelete