Saturday, August 17, 2013

NEW IN: MAC COSMETICS

Direktno iz Rima u moje ruke stiglo je moje malo blago, a sve to zahvaljujuci nasoj dragoj Dijani sa bloga Sasvim obicna devojka :). Kada mi je rekla da putuje u Rim, nisam mogla da se suzdrzim i ne zamolim je da mi kupi dve stvari iz MAC-a koje vec jako dugo zelim.


MAC  "MELBA" - MATTE POWDER BLUSH

Gledajuci svetske You Tube gurue, vec duze vreme sam imala izuzetno jaku zelju da posedujem MAC "MELBA" rumenilo. Toliko hvaljeno i obozavano rumenilo konacno je u mojim rukama. Predivna mat koralno-pink nijansa, savrseno odgovara mom tenu. Mislim da je ovo rumenilo koje cu unistiti od koriscenja :D Tako lepo izgleda na licu, lepo se nanosi i blenda, vrlo je nezno i dugotrajno. Ujutru ga nanesem i uvece kada skidam celokupan makeup i dalje je tu, kao i kada sam ga nanela. Prelepa nijansa koja savrseno odgovara brinetama, sa zuckastim podtonom. Predstavlja jedno od onih rumenila koja mozete koristiti tokom cele godine, nezavisno od godisnjih doba. Licu pruza divan, svez i "zdrav" izgled. Jako je pigmentovano, ne kruni se u kontaktu sa cetkicom, sto me posebno raduje.






Fotografije su nastale na direktnom, prirodnom svetlu u zatvorenom prostoru i posebno mi je drago jer je boja ispala prilicno realna ;)




Za nanosenje MAC "Melba" rumenila koristim moju omiljenu, najdivniju i najmeksu cetkicu ikada, Too Faced Flatbuki, koja predstavlja umanjenu verziju originalne TF Flatbuki cetkice, a dobila sam je u The Bronzed And The Beautiful paleti bronzera o kojoj sam detaljno pisala u ovom postu.



MAC LIPSTICK "CREME CUP"

Iako sam dugo zelela cuveni Angel, gledajuci razne recenzije i poredjenja slicnih MAC ruzeva, Dijani sam ostavila slobodu da odluci izmedju Angel i Creme Cup ruza. Svi znamo koliko je tesko odluciti i biti zadovoljan kada nesto kupujete na nevidjeno, a kako verujem u Dijanin izbor, znala sam da ce ona znati da izabere ;)  

Angel je vise sedefasti tip ruza, sto ja bas i ne volim preterano (mada ima izuzetaka, naravno), dok je Creme Cup predivne kremaste teksture, takozvanog cremesheen finisa. Iako je kremast i on u sebi sadrzi jedva vidljive sitne cestice, tek toliko da usnama pruze divan, "zdrav" odsjaj, vidljiv samo u samom ruzu, dok se na usnama gubi. Spada u divne pink-nude nijanse koje mozete nositi svakodnevno, savrseno se slaze uz mnoge outfite, kao i uz vecinu rumenila (savrsen sa Melba rumenilom, kada su brinete u pitanju). Nijansa je takva da smatram da bi odgovarala svakom tipu i podtonu koze, bilo da ste plavusa, brineta ili imate vrlo tamnu, crnu kosu.
Nikada ne izgleda prenaglaseno i uvek potpuno prirodno. Jako dugo se zadrzava na usnama, lepo se nanosi i nekako je...pa ne znam kako da vam objasnim da me razumete...kao tetovaza se zalepi za usne i ne mrda ;) Odlicna formula koja se ne uvlaci u sitne nabore na usnama i ne naglasava ih.
Obogacen predivnim mirisom vanile koji dugo ostaje na usnama nakon nanosenja. Vremenom se lagano i postepeno skida i ne bledi. Savrsenstvo jednom recju :)







Jako sam zadovoljna, i iako je ovo moje prvo iskustvo kada je u pitanju MAC kozmetika, imala sam velika ocekivanja koja su, na moju veliku radost i zadovoljstvo ispunjena.  
Jos jednom, hvala ti puuunooo draga moja Di <3 :* :* :*




I za kraj, evo kako to izgleda na mom licu ;)


Da li ste koristile MAC kozmetiku? Koji su vasi favoriti?
Da li vam se dopada moj izbor?

Love,
Marija

46 comments:

  1. Znala sam! Točno sam znala da si nešto posebno nanijela na lice! Jesam ti odmah rekla? Divno je. Predivno. Ide na moju WL. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahaahaha...pa sta da ti kazem?! Imas dobro oko za dobre stvari ;) :*

      Hvala :)

      Delete
  2. Melba je divna! :) Ruz je malo beznjikav za moju put, ali je rumenilo fantazija! :)

    ReplyDelete
  3. Ja obozavam njihova rumenila, i traju,traju tako da ga neces brzo potrositi, divna je boja stavljam ga i ja na spisak, a tebi stoji super kao i karmin, lep odabir!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predpostavljam da dugo traju jer su bas pigmentovana ;)

      Drago mi je da ti se dopada moj izbor ;)

      Delete
  4. Kako si ti lijepa ženo! Ove dvije stvarčice su i kod mene na wishlisti već neko vrijeme, plus Margin rumenilo i još par ruževa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo... Hvala ti puno, draga, na tako divnim recima ;)

      Nadam se da ces i ti uskoro imati priliku da priustis sebi ovako divno zadovoljstvo ;)
      I ja imam dugacku WL MAC makeup-a, ali ovo mi je bilo jednostavno neophodno ;) Ostalo moze da ceka ;)

      Delete
  5. Di je baš DIvna <3
    Obožavam MAC a ovo rumenilo je i meni na wl, moram ga se dočepati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divna je nasa DI!!! <3

      Nadam se da ce uskoro biti tvoje :)

      Delete
  6. I još jedno pitanjce, što imaš na ostatku lica? Tekuća podloga izgleda savršeno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trenutno koristim, tokom ovih letnjih vrucina Yves Rocher Pure Light tecni puder koji je toliko lagan, da ga obozavam. Uopste se ne oseti na licu, ali i ne pruza nikakvu pokrivenost, samo malo ujednaci ten, tako da se koza i dalje lepo vidi, bez efekta maske. Dobila sam tester prilikom kupovine YR dekorativne kozmetike koji uopste nije mali (9ml), i opasno razmisljam da kupim regularno pakovanje kada potrosim tester ;)

      Delete
  7. Prelep je karmin i divno ti stoji,moj omiljeni od tih nude jeste angel i please me ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Tanjice ;)

      I ja sam zelela Angel, tako dugo i na kraju je ipak pobedio Creme Cup ;) Nisam se pokajala nimalo, jer ga obozavam i dopada mi se kako mi pristaje uz ten ;)
      I Please me je fenomenalan, kao i mnooogiiii drugi koji su mi na WL ;D

      Delete
  8. Mislim da ste vas dve odradile sjajan posao! :D Predivno ti stoje ove nijanse, bukvalno blistaš na slici i stvarno se primećuje da nisi nanela bilo šta ;) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je sto tako mislis ;) Ja sam jako zadovoljna, a Di sam verovala i ta-da...ovo je rezultat ;) Ni u jednoj sekundi se nisam pokajala sto sam ipak dobila Creme Cup, a ne moj voljeni Angel ;)

      Hvala puno ;*

      Delete
  9. Rumenilo mi se posebno sviđa, baš divno izgleda na licu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelepo...totalno ne napadno i vrlo nosivo ;)

      Drago mi je da ti se dopada ;)

      Delete
  10. Jao jao! Odlican si izbor napravila. Karmin je bozanstven! Ja sam izgleda jedina osoba koja je iz MAC-a izasla a da nista nije kupla. :D Nadam se da uskoro necu napraviti istu gresku. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja tako mislim ;D

      Kako je to moguce?!!! Prvom prilikom popravi propust ;)

      Delete
  11. Blago tebiiii .. Ja imam spisak stvari koje tražim da mi kupi neko ko ide preko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaaaaaa... :D

      Verujem da svi imam slican spisak ;P Nazalost, moramo da cekamo put u inostranstvo ili stalno cimamo dobre duse da nam kupuju nesto kada putuju preko :( Zalosno :(

      Delete
  12. Prekrasno! Bas su "tvoje boje" i prelijepo ti stoje ali zaista! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, skroz su moje boje ;) Sa njima nema greske, bar kada sam ja u pitanju ;)

      Hvala puno, Selma ;*

      Delete
  13. Prelepa kombinacija. Obozavam i rumenilo a posebno karmin.

    ReplyDelete
  14. Divno rumenilo, jel mozes molim te da mi napises njegovu cenu u It da kalkulisem sta mi je povoljnije, da narucim od ovih devojaka sto donose u Bg (30e) ili da molim nekoga ko putuje..
    Hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imas cenu na njihovom sajtu http://www.maccosmetics.it/product/shaded/156/329/Products/Viso/Blush/Powder-Blush/index.tmpl

      Mislim da ti je povoljnije (ukoliko imas zrtvu ;) ) da zamolis nekoga da ti donese ;)

      Delete
  15. Hvala, divna si :)

    ReplyDelete
  16. da, definitivno, nisi pogrešila sigurno!!!
    ruž je predivan, rumenilo takođe..ne znam šta
    mi se više sviđa :D

    ReplyDelete
  17. Ne zna se šta je lepše, jako su lepe boje. Ruž me oduševio :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divne i jako nosive, sto je meni jako bitno ;)

      Delete
  18. Prelijepe stvari si izabrala <3

    Rumenilo ide i na moju WL, ruž je prelijep ali meni ne stoje takve nijanse, nažalost :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada moj izbor ;)

      Neces pogresiti, rumenilo je fenomenalno i super-nosivo ;)

      Delete
  19. Uuuuuuu divote, svaka čast Dijani! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se ;) Zaista treba znati kome ulivamo poverenje kada je tako odgovorna stvar u pitanju ;) Di svakako zna da izabere najbolje ;)

      Delete
  20. Ma, bre, ne stoji ti uopste :D. Totalno je moj dobar drugar iz radnje pogresio :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahaahahaha...totalno!!! Zna me decko...u dusu :D D :D

      Delete
  21. Divni komadi. Ja Creme Cup obozavam, ali obozavam i uvek imam jedan u rezervi. Prelep je. Odlicno ti stoji. Odnosno, mislim da nema kome ovaj ruz ne stoji. Eto, toliko ga volim <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jelena ;*

      I ja se slazem ;) Vrlo je nosiv i retko kome da ne stoji ;) Upravo to ga i cini toliko posebnim <3

      Delete
  22. Uff, ubija me svaki post u vezi MAC-a ali ga ipak, uvek procitam. Ja idem u septembru prvi put da opeljesim radnju, tako da, ako nekome nesto bude trebalo, bice post o tome krajem avgusta, znaci uskoro. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam taj osecaj, pa te u potpunosti razumem ;)

      Jedva cekam da vidim sta si kupila ;)

      Delete
    2. Vazi, prenosim utiske na blogu. I da, zaboravih da ti kazem kako ti prekrasno stoji rumenilo i sve ostalo, a i ti si prelepa draga :)

      Delete
  23. Bozanstvena nijansa <3 Pih sto nisam na vreme videla ovaj post pa da kazem drugaricu da mi ga uzme u Berlinu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)

      Sad je i meni zao :( Nadam se da ce biti jos prilika da ga se docepas ;)

      Delete