Thursday, August 8, 2013

NOTD: SEPHORA PURPLE JEWELRY


Mnogo volim ove flekice ;) Kao i sljokice, sljoke i shimmer jako volim da ih kombinujem sa ostalim lakovima. Danas vam predstavljam moje omiljene flekice Sephora Purple Jewelry. Za razliku od China Glaze Luxe And Lush flekica o kojima sam pisala u ovom postu, ove su mnogo suptilnije, mnogo bolje nalezu na nokat i ne strce, sto je slucaj sa Luxe And Lush flekicama. Lepo i lako se nanose i rasporedjuju po noktima i lepo se nadogradjuju. Cetkica je savrsena za aplikaciju, bak onakva kakvu volim, debela i fino zaobljena.



Sephora Purple Jewelry su predivne flekice koje se u zavisnosti od svetlosti kojom su izlozene prelamaju od zuto-zelene preko narandzaste,  pa cak do plavo-ljubicaste nijanse, a sve to smesteno u providnu bazu. Pravi mali dragulj :)
Dolazi u standardnoj bocici Sephora lakova od samo 5ml. Ovo je staro pakovanje, Sephora od skoro ima nova pakovanja lakova za nokte. Meni je bilo lepse ovo staro.
Standardna cena ovih lakova iznosi 520 dinara, na snizenjima bude oko 240 dinara.


Na fotografijama imam China Glaze Strong Adhesion bazu, dva sloja China Glaze White On White, dva sloja Sephora Purple Jewelry (lepo izgleda i sa jednim slojem, ali ja volim malo "bogatije" flekice) i Seche Vite Top Coat.



Kako bi sto bolje dosle do izrazaja ove flekice odlucila sam da koristim beli lak kao podlogu i mnogo mi se dopada rezultat. Lepo izgleda i sa crnom podlogom, kao i nekim lakovima u boji, iako tada mogu da se izgube ukoliko koristite vrlo intenzivne nijanse.

China Glaze White On White





Fotografisanje je bilo bas zanimljivo jer je jako tesko uhvatiti to predivno prelamanje svetlosti na ovim flekicama. Na direktnom, prirodnom svetlu slabo dolaze do izrazaja na fotografijama, dok u senci izgledaju fenomenalno.

Na prirodnom, direktnom svetlu







U senci










Volite li i vi ovakve lakove? Koji je vas omiljeni lak za nokte ovog tipa?

Love,
Marija

32 comments:

  1. Mnogo mi se sviđa! :) Ja baš volim takve lakove ali me obično razočara rezultat, u bočici uvek deluju lepše... Ali taj savršeno izgleda i moraću hitno u Sephoru! :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve zavisi od formule :) Ovaj od srca preporucujem :) Neces se pokajati :)

      Delete
  2. Izgleda super... A i nije mnogo skup..

    http://zdravakosa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Savrsen :) I ja...pruzaju mogucnost bezbroj razlicitih kombinacija :)

      Delete
  4. Bas mi se svidjaju,super su!
    www.bebagottel.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Predivan je na noktima, tako je nezan i tanan :)

    ReplyDelete
  6. Predivno izgleda na CG bijelom laku, kao unutrašnjost školjke koja se sedefasto presijava (još sam pod dojmom mora, haha :D).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da... najlepsi je u kombinaciji sa belim ;) Super ti je asocijacija :) Bas tako izgleda ;)

      Delete
  7. fantastična kombinacija, super je preko belog!

    ReplyDelete
  8. Predivan mi je ovaj nadlak, imam ga i ja, tako se dobro slaže sa većinom boja. Nokti su ti jako lepi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago da ga i ti volis :) Predivan je <3

      Hvala puno Coxy :)

      Delete
  9. Odlican nadlak! Cisto beli nokti su mi nekako dosadni, ali sa ovim zaista izgledaju diivno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ranije sam beli lak koristila samo kao bazu za nail art, tek ovog leta sam pocela samostalno da ga nosim ;) I meni je bio dosadan :D

      Delete
  10. Ovaj toper je savrsen. Meni idealno izgleda na tamnim lakovima. A sad si mi dala ideju za svetle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, divan je ;)

      Probaj sa nekim svetlijim, odusevice te efekat ;)

      Delete
  11. Divan...Cini mi se da podjednako lepo stoji na svetloj, a i na tamnoj podlozi :)

    ReplyDelete
  12. Ajme kako dobro! Nosila sam sličan topper (Essence Night in Vegas) preko crno laka i efekt je bio odličan. :) Mislim da bijeli lak nikad nisam imala na noktima (osim kao bazu neoncima i sl.), ali ovo mi toliko dobro izgleda da ću definitivno isprobati. Hvala na ideji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja volim preko crnog da ga nosim, ali preko belog je tako caroban ;)

      Drago mi je ako sam ti dala ideju ;*

      Delete