Tuesday, August 6, 2013

OOTD: LEOPARD SANDALS

Kako se vec danima nosimo sa nesnosnim vrucinama, nemoguce je izaci tokom dana i provesti minimun pola sata u slikanju outfita. Danima nisam izasla iz zatvorenog prostora pre 19h, pa sam jedino u tom periodu u mogucnosti da se slikam za blog. Kako oko 19h vec pocinje da pada mrak i jako je lose svetlo za fotografisanje, pa se desava ili da izgledam narandzasto ili su fotke isuvise tamne. Nadam se da cete uzeti u obzir ovu vanrednu situaciju i oprostiti na nesto losijem kvalitetu fotografija.










Trenutno moje omiljene Zara sandale <3 Vrlo nosive, "dlakave" i lagane :)


I wore:
T-shirt-Zara
Boyfriend Jeans-Zara
Sandals-Zara
Bag (gift)
Watch-Swatch
Silver rings
Bracelets-H&M, Accessorize
Necklace-Vintage

Love,
Marija

21 comments:

  1. Odlične su !

    Meni nikako ne stoje takvi uzorci ali na tebi izgleda fantastično ¨!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju, jer ih ja obozavam ;)

      Sto se leopard printa tice ili ga volimo ili ne, nema tu sredine :) U mom slucaju, ja ga obozavam <3 Lav u meni ima veliku ulogu u toj ljubavi :D

      Delete
  2. Retko ko bi se usudio spojiti prugice, leopard print i upadljivu crvenu torbu, ali ti si to super uskladila i lepo ti stoji! :)

    ReplyDelete
  3. predobre su, i mislim da cu ih i ja kupiti ako uspem da ih nadjem...

    http://zdravakosa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma savrsene su :D

      Pozuri jer su snizenja u toku, pa se uglavnom sve sto je dobro munjevitom brzinom rasproda :D

      Delete
  4. Kombinacija koja mi se posle one sa mokasinama najvise najvise svidja. Jesu prokleto leopardaste, ali lepo ti stoje i model je vrhunski. Majica, predobra, skroz moj fazon, jesi je skoro kupila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja :) Isto tako mi je drago da si ipak primetila i model, a ne samo print :D

      Ne mozes da zamislis koliko je tek divan materijal, tako lagan i leprsav...Nazalost, kupljena je pre skoro dve godine :( Verujem da ima slicnih modela i sad :)

      Delete
  5. Ove boyfried jeans planiram već jako dugo, ali nisam još vidjela neke koje mi se sviđaju. Ali ove tvoje su odlične. Baš ću pogledati u Zari idući puta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se da je jako tesko naci pravi model boyfriend jeansa :( Pogledaj, ima jako lepih modela, za svakoga po nesto :P

      Delete
  6. Majica je preslatka i odlično ti stoji :)

    ReplyDelete
  7. Predivno! Moraću da te iskopiram :D Obožavam takve cipelice, a tek pruge...! :) :*

    ReplyDelete
  8. Sandale su bas kakve volim...Savrsene sa idelanim dezenom :D

    ReplyDelete
  9. Da li bi mogla da napravis post o tvojoj make up kolekciji i organizaciji, na slikama deluje fantasticno, bar deo koji se vidi? :)

    ReplyDelete
  10. Prelepo izgledas. Sandalice su pun pogodak. Inace obozavam animal print...Super outfit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ;)

      Drago mi je da ima i nas koje volimo leopard print <3 :*

      Delete