Friday, August 23, 2013

MIXA ROUGH AREAS REPAIRING SURGRAS & CUTE PEDI

Drage moje, iako je leto vec na izmaku i kako smo vec uveliko u sandalama i papucama, pokazujuci nasa stopala koja su tokom cele godine skrivena od pogleda, neophodno je da im posvetimo potrebnu paznju. Iako nemam problem sa zadebljanjima na ovom delu tela, jer jednom nedeljno temeljno uradim piling stopala, turpijom uklonim povrsinski sloj koze na petama, i obavezno nakon svakog tusiranja dubinski nahranim stopala. Cesto nanesem debeli sloj kreme za negu stopala, navucem kesu koja sluzi za odlaganje hrane u zamrzivac na stopala pa obujem SPA ili obicne pamucne carape. Ujutru kada se probudim koza stopala mi bude neverovatno nezna i zdrava.

AVON SPA carape

MIXA ROUGH AREAS REPAIRING SURGRAS predstavlja idealnu negu za ekstremno suve i grube delove tela, kao sto su pete i laktovi.
Koncentrat izuzetno efikasnih aktivnih sastojaka od  kojih cak 40 %  predstavlja hranljivi glicerin i umirujuce ovseno mleko, pruzaju suvim zonama na telu obnavljajucu dubinsku negu. Laktovi i pete postaju bebece nezni i meki na dodir. Izuzetno suvim delovima tela pruzaju osecaj prijatnosti, bez grubih zona.
Formula bez alkohola i parabena, sto znatno umanjuje rizik od nastanka alergija. Tolerancija je testirana na reaktivnoj i jako osetljivoj kozi, pod medicinskim i dermatoloskim nadzorom.


Ne mogu recima da vam docaram kakav efekat nege pruza stopalima, to morate same da osetite. Vrlo gusta formula koja se ne lepi, ali ostavlja prijatan osecaj nege dugo nakon nanosenja. Potrebno je sacekati oko 10-ak minuta pre nego sto obujete svoje omiljene letnje sandale, jer moze da uzrokuje klizanje stopala ukoliko se obujete odmah.


U letnjem periodu koza stopala je izlozena agresivnim spoljasnjim uticajima jer uglavnom nosimo otvorenu obucu, cesto setamo bosi, sto znatno utice na osetljivu kozu stopala, pa joj je neophodna dubinska nega.

I za kraj jedan veseli pedikir koji setam ovih dana ;) Nadam se da vam se dopada


Za kreiranje ovog pedikira koristila sam (od palca ka malom prstu):

  • China Glaze Strong Adhesion bazu,
  • Zlatne sljokice u prahu,
  • Aura  She Bunny #028,
  • China Glaze Aquadelic,
  • Sephora  I'm a rich girl,
  • China Glaze Bahamian Escape,
  • Seche Vite Top Coat. 

Ukoliko ste u potrazi za odlicnom kremom za negu stopala po vrlo pristupacnoj ceni od oko 250 dinara za tubu od 100ml, koliko trenutno iznosi cena na aktuelnom snizenju u Lilly drogerijama, moja topla preporuka je da probate ovu kremu. Vratice u zivot vasa suva stopala i obnoviti grubu kozu i ispucale pete, a koza ce vam biti lepa i negovana, jer nista nije tako sexy kao lepa, negovana stopala na zeni.

Kako vi, drage moje, negujete vasa stopala?


Love,
Marija

27 comments:

  1. Hihihi, sto su slatki prstici :) Potpisujem i ja, odlicna je krema. Ja je obozavam i mene je spasila svega. Ne menjam je do daljnjeg <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Jelena ;*

      Znam da je i ti volis :) Uostalom, mislim da je vole svi koji su imali do sada priliku da je probaju :) Ni ja je ne menjam ;D

      Delete
  2. njegujemo stopala na isti način, a moj apsolutni favorit je krema koja je Mullerova robna marka - Barfuß maska za stopala, koristila sam dobrih krema, ali ova je čudo <3 a košta samo 2 €

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je jos jedan od dokaza da nije potrebno uvek izdvojiti nesnosnu sumu novca da bismo bile negovane, sto je zaista sjajno ;) Svaka zena zasluzuje negovana stopala :)

      Delete
  3. Pedikir ti je odlican! Jao htela sam da kupim ovu mixu za stopala pa sam zaboravila i kupila neku Aurinu kremu. Ovu sigurno kupujem sledecu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuuunooo <3

      Znam, i ja se tako sva zbunim kada krenem u kupovinu kozmetike :D Probaj ovu, obavezno :) Dopasce ti se ;)

      Delete
  4. Uh odlična krema po tvojoj recenziji! Moraću da je probam.
    Super nalakirani noktići :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj je obavezno :) Vrlo pristupacna, a pruza iznenadjujuce dobar efekat nege ;)

      Hvala puno ;*

      Delete
  5. Moraću da isprobam, taman mi treba ovako nešto :) A noktići su ti super, ja uvek imam neku blesavu kombinaciju na noktima na stopalima, to mi je nekako slatko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da nam je svima neophodna ova krema u zivotu ;) Probaj ;)

      Hvala ti puno ;)
      Obozavam da se igram sa nokticima, i uvek dobijem inspiraciju za neki ludi manikir ;)

      Delete
  6. Slatka pedikurica :) baš se vidi da su ti stopala nahranjena! Ja planiram kupiti Hansaplastovu kremu za stopala sa urejom, probala sam tester i odlična mi je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga ;* I tako su meka... <3

      Nisam koristila njihove proizvode za negu stopala, cak mislim da nisam ni videla da imaju tako nesto kod nas :( Obraticu paznju svakako ;)

      Delete
  7. I ja na isti nacin njegujem stopala, samo nemam ovu kremicu . Koristim Avonovu i Baleinu i zadovoljna sam.

    Preslatki ti je ovaj pedikir :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, znam da nazalost nemate Mixu :(

      I ja volim Avonovu sa mineralima iz Mrtvog mora ;) Fenomenalna je ;) Baleinu nisam koristila, jer generalno, Balea mi nikada ne pruzi potrebnu negu, vec samo lepe mirise ;)

      Delete
  8. Stvano deluje super, obavezno ću je kupiti! Ja koristim ovde neke lokalne low cost španske kreme i baš mi odgovaraju, mada uvek može bolje... A inače, Aurina krema za stopala je meni jako dobra i neka iz DM-a, ne mogu da se setim, malo narandžasto pakovanje, miriše na mandarine ili tako nešto :D A noktići su ti hit! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni znala da Aura ima kreme za negu stopala :( Probaj ovu, odlicna je ;)

      Hvala :*

      Delete
  9. Imamo iste carapice <3.

    Slicna rutina, moja je sa Avon prozvodima, mada ponekada uleti i neki random :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaaha...to je taj fazon :D

      I ja sam koristila Avon, ali sam presla na Mixa kremu i zaboravila sve ostale mazalice :)

      Delete
  10. pedikir je super,pravi letnji,ja koristim Panthenol i super mi je ali posto volim Mixu i ovo cu probati jednom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tanjice, drago mi je da ti se dopada ;)

      Koristila sam i ja Panthenol dugo, i bio mi je sasvim ok ;) Probaj, svidece ti se ako vec volis ovaj brend ;)

      Delete
  11. Pedikir je kao šećer a ovu kremu, mislim da svi zanju :D obožavam1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Prasence ;)

      Da,znam da je svi mnooogooo volimo, sto je dokaz kvaliteta ;)

      Delete
  12. Preslatko mi stopala izgledaju :D . Ja također jednom tjedno radim piling stopala i obilno ih nahranim kremom preko noci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mell ;*

      Uklanjanje mrtvih celija sa povrsine koze je jako vazan deo nege, kako stopala, tako i celog tela, a potom i dubinska nega ;)

      Delete
  13. Presladak pedikir. Ja sam jednom uzela placenta pakovanje za kosu, namazala na stopala, preko stavila kesu, pa carape. Nakon par sati sam skinula ine mogu ti opisati kakva su mi bila stopala... Ne znam koliko je to zdravo, tako da je to bio prvi i poslednji put :)

    ReplyDelete
  14. Najbolja krema na svetu, najboljaaa :D Pedikir je skroz cakan, volim sarenilo na noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se ;) Fenomenalna!!!

      Hvala Lejdi, drago mi je da ti se dopada :)

      Delete