Friday, August 30, 2013

THE VERSATILE BLOGGER AWARD


Jos jednom, moj blog je nominovan, ovog puta u pitanju je The Versatile Blogger Award, a nominacija dolazi od divne devojke koja pise blog SuperNova Kozmetika. Blog koji vrlo rado i sa zadovoljstvom citam, iskrene i detaljne recenzije kozmetickih preparata za negu celog tela, sminke, sa detaljim opisima proizvoda kao i ocenama, sto mi je posebno zanimljivo... Sigurna sam da je vec pratite ;)

Pravila su slicna kao i uvek kada su blogo-nagradice u pitanju. Ovog puta, potrebno je:

  • Zahvaliti se osobi koja vas je nominovala,
  • Postaviti ovu sliku u post,
  • Navesti 7 interesantnih cinjenica o sebi,
  • Nominovati (cak)15 blogova.

Divne devojke koje sa zadovoljstvom pratim i nominujem:


Pa da pocnemo... Mislim da sam vec mnogo toga rekla o sebi u prethodnim postovima ovog tipa, ali evo jos nekoliko mojih stavova i karakteristika ;)


Definitivno!!! Nazalost, toliko je negativnih ljudi koji izvlace svu negativnu energiju iz nas, i ono najlosije u nama. Mislim da je jedan od vaznih stavki u zivotu pojedinca mogucnost da prepozna ljude iz svoje okoline koji mu crpe dragocenu energiju i svoje nezadovoljstvo i licne frustracije prenose na druge. Slobodno mogu da kazem, da sam poslednjih godina uspela da se udaljim od takvih "prijatelja". Godinama shvatis da tudji problemi zapravu nisu i tvoji problemi.


Niko od nas nije savrsen i sto ranije to shvatimo i naucimo da zivimo sa tom cinjenicom, zivimo mnogo kvalitetnije i ispunjenije. Suludo je pokusavati nekoga da promenimo kada ni sami nismo savrseni. Znam da imam mnogo mana, ali nikada se ne trudim da ih menjam ili skrivam. Ljudi koje iskreno volim i koji me vole, kojima je stalo do mene, vole me ovakvu kakva sam. Jako sam srecna sto je tako, jer i sama prihvatam ljude oko sebe i nikada se ne trduim da ih menjam. Mislim da u tome i jeste car zivota ;)


Smatram da je kljuc srecnog zivota kada smo svesni sta je to sto nas cini srecnim i ispunjenim. Godinama, naucila sam da sve sto radim, radim sa puno ljubavi, jer tek tada, stvari oko nas dobijaju novu dimenziju.

Vec duze vreme pratim mnoge blogove, kako domace, tako i strane, You Tube gurue i vec dugo sam zelela da imam svoj kutak. Ceo zivot sam "opterecena" negom i lepotom, generalno, i uvek sam davila ljude oko sebe pricama koje ih ne interesuju. Shvativsi sta je to sto me cini srecnom, resila sam da pisem blog. To je svakako jedna od lepsih odluka u mom zivtu i nesto sto me istinski usrecuje. Na taj nacin upoznala sam divne devojke, blogo-koleginice, neke uzivo, neke online, a iskreno se nadam da cemo se jednog dana sve upoznati, sto bi sve ovo ucinilo jos lepsim iskustvom.


Daaa... Sada vam je verovatno i jasniji naziv mog bloga <3
Ljudi oko mene cesto pokusavaju da me "spuste na zemlju". Cesto dobijam savete tipa: nije to bas tako, razmisli malo bolje, nije tako jednostavno, budi malo racionalnija, gledaj stvari sirom otvorenih ociju... i slicno. Ja to ne umem :( Zelim da verujem da je svet divan, avantura koja ne prestaje, da su ljudi u dubini duse, vecinom divna bica, iako su cesto zlonamerni, uvek nalazim razlog te negativnosti i duboke tuge i frustracije koju nose u sebi... Ne volim da razmisljam previse o buducnosti...Trudim se da zivim sad, jer samo taj trenutak je stvaran. Mastam...mnogo mastam...pa, odatle i neverovatni snovi iz kojih ne zelim da se probudim... I znate sta? Lepo mi je ovako ;) Ne umem i ne zelim drugacije...


Slazem se u potpunosti! Ceo zivot zelimo odredjene stvari, koje se uglavnom nikada i ne dogode. Razocarani i ljuti na zivot i sve oko sebe, nismo ni svesni da neke stvari mozda i bolje da se ne dogode...nikada. U to sam se i sama uverila toliko puta...nazalost... Ponekad, sasvim neocekivano, zivot nas odvede na neocekivano putovanje.


Dugi zagrljaji voljenih bica, igra sa kucnim ljubimcima i njihov topao pogled, dugo lencarenje sa voljenom osobom tokom vikenda, osluskivanje kise kroz prozor dok smo umotani u toplo cebence, sa toplim cajem u ruci, smesak stranaca u prolazu, zadovoljstvo kada ustupite starijima mesto u prevozu, dobar osecaj nakon treninga, uzivanje u dobroj klopi, slusanje omiljene muzike... Da, definitivno...zivot cine male stvari <3
 
Nikada nisam osudjivala druge zbog svojih postupaka. Iza losih postupaka uvek se krije nesto veliko. Ukoliko je neko zlonameran, besan i jednostavno zao, najcesce vuce velike price i tragedije za sobom. Potrebno je otvoriti se i pustiti druge da se otvore, jer tek tada mozemo da shvatimo razlog odredjenih stavova i postupaka. Uglavnom osudjujemo ono sto ne razumemo...


Nisamo ni svesni razloga zbog kog odredjene osobe usetaju u nas zivot. Neke su tu bile samo slucajni prolaznici, ne ostavljajuci traga u nasim zivotima, neki su usli i zauvek tu ostali, i dalje su tu, za neke smo vezani od samog rodjenja, za nekima zalimo jer vise nisu sastavni deo naseg zivota...nazalost, postoje i oni koje pozelimo da nikada nismo ni upoznali...ali, kada malo bolje razmislimo, svi su tu, ili nisu, iz nekog razloga... Sve je to zivot.

Izgleda da je ovaj post otisao u nekom drugom pravcu... Zelela sam da pisem o sebi, ali onda se masta razigrala. Nadam se da vas nisam udavila ;D

Drage nominovane devojke, kuckajte vase stavove, karakteristike...sta god vam padne na pamet ;) Mislim da su ovi tagovi i nagradice savrsene, jer dozvoljavaju na neki nacin da pustimo masti na volju i razvijamo onaj kreativni deo mozga.


Love,
Marija

24 comments:

  1. Bas lep post. Malo filozofski :)))) Generalno se slazem i delim vecinu tvojih stavova. Samo ti mastaj i uzivaj u zivotu, tako je najbolje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;) Drago mi je da delimo stavove <3 :*

      Da li je najbolje ili ne, zavisi kako ko gleda na zivot ;) Ja sam srecna ovako ;)

      Delete
  2. Kako si lijepo sve napisala :* Po ovome vidim da si stvarno krasna osoba i zato volim ovakve postove jer uvijek iznova nešto saznam o ljudima koje pratim i koji su mi dragi :) I moram ti reći da sam i ja sanjar, ali dobro je to, i iz lošeg izvučem nešto pozitivno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago da ti se dopada ;) Jeste da je prica otisla u nekom drugom smeru, ali ipak sam odlucila da je objavim, pa...kome se dopadne, ja se radujem ;P

      Slazem se... Ja negde verujem da pozitivni stavovi prizivaju pozitivne stvari, kao i obrnuto ;) I da, definitivno je dobro ;) Ne volim drama queen ljude u svom okruzenju ;)

      Delete
  3. za prvu stavku se u potpunosti slazem! iz svega ovoga sad, a i iz ranijih postova rekla bih da si stvarno super devojka, na mestu, sa realnim i zdravim stavovima o zivotu :) a uz to vodis i predivan blog koji svakodnevno rado citam, imas predivne nokte i pravi si maher da ih nalickas bolje nego mnogi "profesionalci" koji od toga zaradjuju hleb, i stvarno su ti koji su unosili negativnu energiju u tvoj zivot izgubili jednu svetlu i veselu tacku kad si odlucila od njih da se udaljis :)
    hvala jos jednom na nominaciji, jako sam se obradovala kad sam videla da sam na spisku :) spremam post as soon as possible :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo... Anci, drago mi je ako si stekla takav utisak o meni :)
      Hvala ti puuunooo na ovako divnim recima, pohvalama, zaista mi znace.
      Raduje me ako ti se dopada moj blog, jer sad, secam se, koliko sam dugo pratila tvoj blog, dok nisam pocela da pisem svoj ;) Tvoj i Zlatanin, jedini za koje sam tada znala da postoje, i uzivala citajuci.

      Jedva ceka da citam tvoju pricu <3 :* :*

      Delete
  4. Draga, hvala na nominaciji. Ovo mi je prvi put da učestvujem u ovoj zanimljivoj igrici i baš mi je drago što me je neko uključio :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu, svakako je zasluzena ;*

      Eto, meni je jos draze da to cujem <3 Ocekujem i tvoju pricicu ;)

      Delete
  5. Baš si ovo lipo napisala... Ja te u potpunosti razumijem jer sam i sama sanjar i lutam svakodnevno. I kući i na poslu i u šetnji gradom... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Lenka ;*

      I drago mi je da nas ima jos, ovakvih lutalica...sanjara <3 Ljudi su postali suvise ozbiljni i optereceni buducnoscu, i od svega prave dramu, cak i tamo gde je nema ;)

      Delete
  6. Ma ti si jedno zaista divno bice <3
    Ovaj post me veoma razveselio i prosto sam uzivala u njemu. Kada sam stigla do kraja zalila sam sto nema bar jos pola sata da citam ;D
    Volim sve tvoje postove, ali oni ovakvog tipa me bas zainteresuju jer volim da saznam sto vise o tebi:) osim sto si lijepa spolja ti si lijepa i iznutra ;)
    Sa vecinom tvojih stavova i karakteristika se slazem, slicne smo (samo sam ja dosta mladja ali to u ovom slucaju nije bitno :) Mogu ti reci da sam zaista srecna sto sam pronasla tvoj blog i sto imam mogucnost da citam sve sto napises, jer je svarno vrijedno citanja! Hvala ti od <3
    Samo nastavi ovako, sve najbolje ti zelim..i nastavi da budes Sanjalica :)))
    Inace...posto vec komentarisem skoro svaku tvoju objavu, red je da napisem ime, da ne budem skroz anonimna ^___^
    Sara;)
    :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Saro, hvala ti puno na uvek divnim komentarima. Osetila sam tu energiju i shvatila da uvek dolazi od iste osobe <3

      Jako me raduje sto volis i citas moj blog. Volim ponekad malo da se bacim na "filozofiju"zivota, ali pokusavam sto je vise moguce da iskontrolisem taj deo svoje licnosti, jer mnoge to ponekad opterecuje.

      Drago mi je ako imamo slicne stavove i ako smatras da su ti moji tekstovi korisni, u bilo kom pogledu.

      Hvala ti puuunooo na podrsci, od <3
      XoXo

      Delete
    2. ;D Hvala tebi za sve!
      Znam da ta "filozofija" mnoge gusi, ali meni odgovara ;)
      i... naravno da su korisni kada su pisani tako lijepo, sa puno paznje i posvecenosti.. :))
      Nema na cemu <3 :*

      Delete
  7. Prelijep post , zaista sam uzivala saznavajuci puno o tebi <3

    Hvala ti na nominaciji, odgovorit cu cim prije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago da to cujem <3

      Jedva cekam da citam ;*

      Delete
  8. Svašta smo saznali o tebi :) Zavidim ti na tome što ne planiraš mnogo budućnost, ja to radim previše i volela bih da više budem u sadašnjem trenutku.
    Hvala ti na nominaciji, još nisam odlučila da objavim neki nekozmetički post, čak ni onaj obećani o venčanju, ne znam ni sama hoću ili neću, ali red je da makar ovde odgovorim na tag, pisala sam i kod sSupernove ovako :)
    1. Ne nosim crvenu boju, nikada i ništa.
    2. Potpuni sam zavisnik od slatkiša.
    3. Nikad ne čitam horoskop i ne pitam ljude šta su u horoskopu.
    4. Obožavam seriju True Blood i gledala sam svaku sezonu više puta.
    5. Čitam toliko brzo da mi ljudi redovno ne veruju da sam nešto zaista stigla da pročitam.
    6. Spadam u srećnu manjinu koja voli svoje kolege i ne kuka što mora na posao.
    7. Iako se lepo šminkam na mnogo različitih načina mužu sam najslađa u sveže probuđenom izdanju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se uci... ;) Ali vremenom se naviknes ;) Mada, neki jednostavno ne mogu... :(

      Da...i ja cekam taj post sa vencanja ;)

      I ja sam zavisnik od slatkisa, ali pokusavam da se kontroslisem koliko god je to moguce, jer mi unistava zdravstveno stanje :(
      Ni ja ne citam horoskop, jer ne verujem u njega, ali ponekad pitam sta je neko u horoskopu ;) I da, mnogo volim sto sam rodjena u znaku Lava ;)
      Jako mi je drago sto imas zdravo okruzenje na poslu. To je kljucna stvar za zivot bez stresa, i ti si, cini mi se, nazalost, jedina osoba od koje sam cula ovako nesto ;) Bas si srecnica ;)

      Poznato mi je to da smo muskarcima lepse bez sminke ;) Narocito nakon budjenja ;)

      Hvala na odgovorima ;) Uzivala sam citajuci ;* <3

      Delete
  9. Bas mi je zao sto nisam i tebe zajedno sa Dijanom uspjela upoznati, vjerujem da imam pravi utisak o tome kakva si :) ali bit ce prilike, nadam se :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je jako zao :(
      Ali uvek sam za, tako da se iskreno nadam da ce biti prilike da se upoznamo <3 :*

      Delete
  10. Apsolutno sam te ovakvu i zamisljala od reci do reci, verovala ili ne :)
    Prosto zracis pozitivnom energijom, dobrotom i neznoscu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno?!
      Hvala ti puno, na divnim recima <3 :* :*

      Delete