Saturday, August 31, 2013

NOTD: GOLDEN ROSE HOLIDAY COLLECTION #80

Ne dam letu da ode!!! Eto...u to ime, danas jos jedan neonac, ovog puta texture <3

Znam, znam...vec cete pomisliti kako sam dosadna sa ovim Golden Rose hrapavcima :D Ali ja sam jednostavno toliko odusevljena, da ne mogu da se zaustavim sa kupovinom. Vec sam u nekoliko navrata navela kako zelim celu kolekciju i dalje se drzim tog stava.

*Fotografija je preuzeta sa interneta


Kada su stigli novi Holiday lakovi, iz letnje kolekcije, u "Kristabell" parfimeriju, odmah sam "bacila oko" na ovog zutog neonca. U pitanju je GR Holiday #80, predivna neon zuta boja sa sitnim, iskricavim shimmerom, ali iznenadjujuce lepim, koji daje neki cudan, ledeni odsjaj noktima. Ukoliko se malo bolje zagledate, pod direktnim osvetljenjem, videcete da izgleda kao da je pun sitnih, izmrvljenih staklica, tako nekako... Fenomenalno izgleda!!!


Na moje veliko iznenadjenje, jako je fotogenican. Uvek imam problem sa fotkanjem neonaca i nerviram se jer ne mogu da vam prenesem njihovu lepotu, pa cesto smatram da takvi postovi nemaju svrhu, ali ovaj je bas ovakav kakvog mozete da vidite na fotografijama.



Jedan od razloga zasto ovoliko volim hrapavce je i taj sto nokti izgledaju nekako "jako" i cvrsto, pomalo plasticnog izgleda. Meni se dopada ;)


Od svih Golden Rose lakova iz atraktivne Holiday kolekcije, formula ovog neonca je iznenadjujuce losa. Na fotografijama imam cak 4 sloja. Prilikom nanosenja potrebno je umece, ali i strpljenje, jer ostavlja tragove cetkice, ali dobra vest je da se prilicno brzo susi, sto pojednostavljuje problem. Trajnost je ista kao i kod drugih lakova iz ove klolekcije, ja ga nosim vec 3 dana i nije ni mrdnuo, ali verujem da moze dugo da izdrzi, najduze sam ih testirala 5 dana. Nisam ga skinula, pa tako ne znam da li predstavlja problem, ali verujem da kao i kod ostalih ide lako, ne kao sljokice.



Pogledajte taj ledeni odsjaj <3




Kao i ostale Golden Rose Holiday lakove za nokte, mozete kupiti u "Kristabell" parfimeriji, kao i u prizemlju Immo Outlet Centra. Cena ovih lakva je oko 250 dinara.

Dopada li vam se ovaj hrapavi neonac? Moje <3 je osvojio na prvi pogled ;)


Love,
Marija

38 comments:

  1. Replies
    1. Kakva reakcija :) Fenomenalno ;) I ja sam reagovala na isti nacin kada sam ga videla prvi put ;D

      Delete
  2. Želim ih sveee! Ovaj tvoj je predobar! :)

    ReplyDelete
  3. predobar je! kao što sam napisala na fb-u, iako se ne vidim sa žutim lakovima, ovaj čak mogu zamisliti na svojim noktima <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. E onda je to prava stvar ;) Mnooogo je dobar ;)

      Delete
  4. predivan je! ja sam zaljubljena u ove texturisane i imam ih 3 a najradije bih sve pokupovala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda razumes kako je ;D Ja jednostavno ne mogu da se kontrolisem, koliko god se trudila, WL samo raste ;D

      Delete
  5. Replies
    1. Uuuuu da!!! U pravu si ;) Toga se nisam setila ;)
      Zaista je caroban i totalno letnji <3

      Delete
  6. ajme meni, ne da je dobar nego je čista ludnica *.*
    totalno zavidim na ovim lakićima i slažem se s tobom - najbolje je nabaviti čitavu kolekciju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaahahahahaha...da, to je to ;) Nema potrebe za selekcijom, jer je nemoguca :D Svi su savrseni i apsolutno neophodni ;)
      Tesi me samo vrlo pristupacna cena, pa nije problem sakupiti celu kolekciju ;D

      Delete
  7. Bogo, koliko luudo izgleda! :)

    ReplyDelete
  8. uuu, kako je dobar! baš volim žutaće, a sviđa mi se kako je teksturno ispao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predobar!!!

      I ja generalno volim zute noktice, ali ovaj mi je posebno prirastao za srce ;) I da, bas je texturac, pravi <3

      Delete
  9. Potpuno osvojena! ;D
    Obozavam zute lakove..a tek kada je u pitanju hrapavac! <3
    Nijesam znala da ima GR zuti hrapavac inace..vec bi mi bio u kolekciji!
    A joj...malo sam se razocarala kada sam stigla do ovog dijela: formula ovog neonca je iznenadjujuce losa. Na fotografijama imam cak 4 sloja. :'(
    Razmislicu..ako ga sretnem, mozda ipak ne uspijem da mu odolim :D
    Sara ;)
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem ;) Nemoguce je ostati ravnodusan ;)

      Ima, i cela letnja kolekcija je odlicna, sve su divne, letnje nijanse u pitanju ;)

      Nemoj da ocajavas, brzo se susi, pa nema veze sto je malo tezi za nanosenje ;)
      I ja mislim da neces moci da odolis ;) Ja nekako oprastam losiju teksturu, ukoliko mi se boja bas dopadne, i nije mi problem ako je potrebno vise slojeva do pristojnog izgleda ;)

      Delete
  10. Ah predivan je. Gledala sam ga i slinila posto obozavam neonce. Jel imas neki drugi od mat hrapavih neonaca? Koji bi mi preporucila? Da ima bolju formulu.Sigurno idem ovih dana po jos hrapavaca. Navukla sam se! Evo trenutno imam na rukama 53 i samo gledam u nokte :))))) Ti si kriva st osi me navukla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada ovaj neonac ;)

      Iz ove nove Holiday kolekcije, poslednji red na prvoj fotki su neonci. Ja imam samo ovaj zuti (za sad), ali i narandzasti i zeleni su extra, nisam sigurna da su skroz mat, ali cak iako imaju neki sitan shimmer, ne verujem da su sljokice u pitanju. Ne secam se bas dobro :( Znam da mi se narandzasti jako dopao. Nazalost, verujem da im je formula slicna, ako ne i ista, ali ne mogu da tvrdim jer ih nisam probala.

      Znam samo da su mat iz stare Holiday kolekcije #65 (pink), #66 (kajsijasti), ali i #61 (plavi) moze da prodje kao mat, jer i taj vrlo sitan shimmer koji ima, kada se nanese ne vidi se. Eto...nadam se da sam malo bar pomogla ;)

      Zavisnost!!! To je prava rec ;D I ja ne prestajem da gledam noktice kada ih nosim, to je dokaz moje ljubavi ;)

      Jedva cekam da vidim koje si jos hrapavce izabrala ;)

      Delete
  11. Koja boja! Volim zutu boju, no ona mora biti bas pogodjena, ova je prava ljetna, i jos ovaj ultra moderni pijesak efekt!

    Divan je !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada, a kako i ne bi, kad je jednostavno savrsen ;)

      Delete
  12. Jako mi se sviđa! Luda boja :D

    ReplyDelete
  13. Želim ih sve i nadam da ću ih uskoro imati.

    ReplyDelete
  14. Uh, stvarno je odlican...:) ova boja + pesak tekstura, savrsen spoj!! I stvarno bukvalno svaka nijansa deluje primamljivo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fenomenalan je...ko voli neonce+peskice, savrsen :)

      Svaki je lep na svoj nacin, i apsolutno je tesko vratiti se kuci samo sa jednim ;) Uvek se vratim po jos ;D

      Delete
  15. ne verujem sta sam propustila da kupim!!!!!
    sutra idem do grada i definitivno pada jedan iz ove kolekcije! :)
    predivnu si boju izabrala i divno ti stoji!! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moras sto pre da ispravis taj propust ;D
      Divni su svi ;)
      Hvala :*

      Delete
  16. Nisi dosadna, jer je svaki različit! Oduševljena sam što imaju i neonac, nisam mogla da zaključim na osnovu predstavljanja kolekcije... Predivan! Možeš za ružne hladnije dane da ga ukombinuješ sa nekim tamnijim bojama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da tako mislis ;)
      Da, svaki je drugaciji, ali ja sam se nekako zalepila za hrapavce, i cudno mi je kad imam neki "obican" :) Toliko o tome ;D

      Zar si mislila da necu? :D

      Delete
  17. Nikako nisam tip za neonce, ali sviđa mi se tekstura laka.

    ReplyDelete
  18. Nisa ljubitelj zutaca, ali ovaj ocarava, verovatno zbog teksture :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno! :) Ja ih generalno volim, ali ovaj mi je nekako poseban ;)

      Delete