Sunday, August 18, 2013

NYX HD PHOTOGENIC CONCEALER

Cini mi se, gotovo ceo svoj zivot sam u potrazi za savrsenim korektorom. Kako sam "srecnica" sa tamnim kolutovima oko ociju, prinudjena sam da posebnu paznju posvetim nezi tog dela lica. Kada je makeup u pitanju, probala sam mnoge korektore, jer volim kada je deo lica ispod ociju znatno svetliji od ostalih delova lica. Naravno, niko od nas ne zeli suvise svetle korektre, koji posebno prilikom fotografisanja dodju do izrazaja, i izgledaju vrlo vestacki i ruzno. Kada su u pitanju tamni podocnjaci, najbolji nacin da se adekvatno prikriju je koriscenje zuckastih korektora, koji na vrlo suptilan nacin sakriju tamne regije i ucine ih svetlijim, a celo lice svezijim i pogled "otvorenijim".


NYX HD PHOTOGENIC CONCEALER YELLOW predstavlja jedan od boljih korektora ovog tipa koji sam imala priliku do sada da koristim. Izuzetno lagane, retke konzistencije, vrlo lako se blenda i stapa sa tenom. Ne ostavlja puderasti trag na povrsini koze. Ne izgleda vestacki i zuto kada se nanese, vec tamne regije ucini svetlijim na prirodan nacin. Ne oseti se na licu, ne uvlaci se u fine bore u predelu oko ociju i ne naglasava ih. Prilikom nanosenja ovog korektora koristim Ebelin Beauty Blender (vlazan, obavezno!). Gotovo da je bez ikakvog mirisa, tako da ne iritira osetljivo podrucje oko ociju. Bez parabena i talka. 

Dolazi u simpaticnom pakovanju od svega 3g, a koje podseca na sjajeve za usta sa sundjerastim aplikatorom, sto ga cini vrlo pogodnim za nanosenje.

 

Kao sto mozete da vidite vrlo lepo se stapa sa mojim tenom

Za kraj, jedan savet prilikom nanosenja korektora kojeg se ja uvek pridrzavam ;)


NYX  kozmetika je dostupna u Alexandar Cosmetics-u, Beo Cosmetics-u kao i u Kiwi Sun-u.
Sve cene NYX kozmetike mozete videti na sajtu Alexandar Cosmetics-a.

Koji korektor vi koristite?
Da li ste probali NYX korektore? Zanimaju me vasa iskustva ;)


Love,
Marija

34 comments:

  1. Imam ga i ja, samo u drugoj nijansi, odlican za te pare :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja planiram da probam jos neku nijansu, videla sam da imaju nekoliko ;)
      Slazem se, za taj novac je odlican ;)

      Delete
  2. Ja nisam probala ništa od ovog proizvođača. Ali ću pogledati sada šta sve ima. Vidim da se njihovi proizvodi često nalaze u recenzijama blogerki, pa verujem da su dobri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju jako pristupacnu kozmetiku sasvim solidnog kvaliteta za izdvojeni novac ;) Vredi probati ;)
      Nadam se da ces naci nesto za sebe ;)

      Delete
  3. E bas cu ga probati! Nemam trenutno ovakav korektor. Pre sam imla Maybelline Fit me korektor i bio mi je savrsen. Nadam se da ce ovaj Nyx biti bar jedako dobar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces biti zadovoljna kao i ja ;)

      Nisam probala Fit korektor, ali mnogi ga hvale, tako da cu obratiti paznju i na njega prilikom sledece potrage za novim korektorom ;)

      Delete
  4. U potrazi sam za dobrim korektorom pa hvala na preporuci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti odgovarati ako odlucis da probas ;)

      Delete
  5. Ja imam bas ovaj i strava je. Nemam neku ogromnu pokrivnu moc ali je skroz ok za dnevnu sminku. Samo mala dobronamerna ispravka, za prekrivanje tamnih kolutova potrebne su nijanse koje vuku na narandzasto, a ne zuto, jer narandz. neutralise tamno plavu, dok ih svetli korektori pretvore u sivu. Pravi sam streber za te stvari pa ih uvek primetim. Opet ponavljam, dobronamerna ispravka.

    www.theglam-monster.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da i tebi odgovara ;) Slazem se, nema potpunu pokrivnu moc, ali sasvim lepo pokrije tamne regije za neku dnevnu varijantu ;)


      Hvala ;) Svaki dobronamerni savet je uvek dobrodosao ;) Nisam koristila narandzaste korektore, zuti su mi uvek uspevali da obave posao ;) Ali svakako cu probati nekad :)

      Delete
    2. Mislim, sve to zavisi od osobe do osobe, ali je to navodno "pravilo". To i ja kazem, skroz je super ovako za dan, a za vece jos tragam za korektorom potpune prekrivne moci

      Delete
  6. Baš ću ga probat kad budem naručivala njihove ruževe. Evo i ja danas pisala o NYX-u, ali o sjenilima! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, videla sam ono sarenilao ;) Vrlo vesela paletica ;)

      Nadam se da ces biti zadovoljna ;)

      Delete
  7. Isti slučaj, stalno tražim savršeni korektor... mora i taj da se isproba! :D :*

    ReplyDelete
  8. Ja sam u vječitoj potrazi za dovoljno svijetlim korektorom koji će mi posvijetliti područje ispod očiju. :D Ne trebam jako prekrivanje na tom području jer nemam problema s podočnjacima, zasad :D ! ovaj mi se korektor čini baš dobar, svakako cu ga uzet u obzir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda znas kako je to ;D Ovaj je bas lagan, i sasvim ok posvetli deo ispod ociju ;) Probaj ;)

      Delete
  9. L'oreal True match, Maybelline Affinitone, a čula sam mnoooogo pohvala i za njihov Fit me :)
    Isto nanosim korektor, nekako "profini" lice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas sam htela da probam True Match, mnoge devojke ga hvale ;)

      Znas znanje ;D

      Delete
  10. Replies
    1. Imam ga i ja ;) Ponekad nanesem prvo njega, pa preko ovaj NYX, kada zelim bas da posvetlim deo ispod ociju ;) Super su zajedno ;)

      Delete
  11. Bas si me zainteresovala! :) Merkala sam ga na sajtu vec neko vreme, i odluka je doneta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi utiske ;) Verujem da ce biti pozitivni ;)

      Delete
  12. Replies
    1. Za cenu od 440 dinara veujem da nema boljeg na nasem trzistu ;)

      Ukoliko odlucis da probas, pisi nam tvoje utiske ;)

      Delete
  13. I ja se razmisljam o ovom korektrou. Iz svih dosadasnjih recenzija mislim da je odlican. Samo sto ne znam koju boju da uzmem ze moj ten i moja nenormalno plavo-ljubicaste podocnjake. Moracu da odem licno i da vidim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbolje je da odes i vidis ;) Meni odgovara i sasvim solidno mi posvetli predeo oko ociju, a imam bas tamne kolutove :( Vredi probati ;)

      Delete
  14. gledala sam ga ali sam se ipak odlucila za full cover (u teglici) jer sam toliko slusala o njemu i stvarno je neverovatan,imam vecu prekrivenost od ovog...a sto najvise volim jeste veliki izbor boja :) koju nijansu imas,bas je zut,sto je super,osvezi ispod ociju,najvise volim takve

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, gledala sam i taj, ali bio mi je potreban neki za dnevni makeup, pa je odluka pala na ovaj ;) Mada, moram i taj da probam ;)

      Moj je u nijansi yellow :) I da, bas "osvezi" pogled :)

      Delete
  15. Jesi li koristila Maybelline instant age eraser i ako jesi, koliko su ta dva slična tj. različita? Hvala ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazalost, nisam, ali mi je na WL, i svakako zelim da ga probam, jer je bas hvaljen ;) Kada ga probam, napravicu poredjenje ;)

      Delete
  16. Imala sam ovaj korektor ali je ubrzo zavrsio u kanti za otpad. Smrdljiviju stvar nisam stavila na lice. Da li je takav fabricki ili se jednosavno pokvario, zaista ne znam. Cinjenica je da radi svoj posao veoma pristojno,ali smrad nisam mogla da podnesem. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako davno sam ga imala i iskreno se ne secam, ali nije mi ostalo nigde u glavi da je imao los miris :(

      Delete