Saturday, August 24, 2013

AT THE ZOO

Odlazak u Beo zoo vrt minimum jednom godisnje je za mog decka i mene vec tradicija. Kao neverovatni ljubitelj zivotinja imam potrebu da sam u stalnom kontaktu sa njima. Srce me boli kada vidim lavove u tako malom prostoru, ptice koje su zatvorene u malim kavezima... Koliko volim da odlazim u zoo vrt toliko me uvek obuzme neverovatna tuga zbog zarobljenih zivotinja.

Uzivajte u gomili fotoghrafija, kako ste vec navikli kod mene na blogu ;)


















Tuga... :(




Pogledajte samo te boje <3









Omiljeni deo Beo zoo vrta. Prava mala oaza mira <3




Tako je mrsav :(

Mica spava :P
Ahahaahaha...najlepse okice Beo zoo vrta :D Pogledajte samo taj pogled ;D
Oooo... Ljubav! <3



Zelim ovakvu jednu macu kuci :) Da je ljubim u njuskicu po ceo dan :*











I wore:
Shirt-Mango
Jeans-Zara
Sneakers-Converse
Bag-Zara
Hat-Pull & Bear
Sunglasses-Ray Ban
Necklace-Bally
Watch-Swatch
Silver rings
Bracelets-Accessorize

Posecujete li Beo zoo vrt?


Love,
Marija

30 comments:

  1. Nisam bila u zoo vrtu, ne pamtim! Divne su slike, osim zmijaaaa :) super stajling ;)

    ReplyDelete
  2. I ja mnogo volim žvotinje i isto se rastužim kad ih vidim zatvorene :(
    Sličice su divne i ti si mi preslatka! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda znas kako je...tuzno...

      Hvala puno, ljubim :* <3

      Delete
  3. Bas lijepo, mada vjerujem da i rastuzuje. Tako i na mene djeluju zooloski vrtovi.
    Mada u nekim situacijima je opravdano drzanje zivotinja ako bi u prirodi postale ugrozene.
    S druge strane, ko ih i ugrozava ako ne mi. :-/
    Lemuri, sove i tigar <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepo, ali i vrlooo tuzno... :( Slazem se sa tobom ;)

      Joooj ja ih sve mnogoooo voooliiiim ;)

      Delete
  4. Ne znam da li je tigar Princ i dalje živ. Zbog njega sam prestala da idem u Zoo vrt. Nisam mogla da podnesem da vidim velike mačke u prostoru manjem od moje sobe (mislim pre svega na pume i tigrove jer oni su tada imali najmanji prostor od svih velikih mačaka).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srce mi se steglo kada sam videla koliko je mrsav ovaj tigar :( A tek tuga u njihovim ocima, narocito kada su macke u pitanju :( Inace, na mace sam posebno osetljiva ;(

      Sto se tice kaveza, o tome ne zelim ni da komentarisem... Strasno!!!

      Delete
  5. outfit ti je divan! ja nisam bila u zoo bašbaš dugo :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;) :*

      Neki ljudi jednostavno nemaju tu naviku... Ja volim da provodim vreme tamo ;)

      Delete
  6. I ja se uvek rastužim zbog zatvorenih životinjica :(
    Super ti stoji šeširić :)

    ReplyDelete
  7. Nisam bila 100 godina u Zoo , ali na stranu tvoj divan izlet i prekrasne fotke, ja nisam mogla skinuti oka s tebe <3

    Predivan stajling , bas po mom ukusu . Tako se ja najcesce oblacim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo...hvala ti draga puuunooo ;* <3 Pa mi smo zene lavice ;) Ima nesto u tome :D

      Delete
  8. Prekrasne fotke, šešir ti super stoji ;) I ja bih rado jednog ovakvog miceka za po doma, obožavam mačke :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Sanela ;)

      Ja bih usvojila sve te divne, tuzne mace iz zoo vrta i odvela ih kuci ;)

      Delete
  9. Slike su ooodlicne, i mnogo ti je lepa kosa. Feniras se?

    ReplyDelete
  10. i ja obozavam zoo vrt i ove godine sam bila vec jednom i planiram opet da idem dok je jos lepo vreme, ali me isto tako srce boli kad ih vidim zatvorene i tuzne jer nikad nece videti svoje prirodno staniste :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da volis i posecujes zoo ;)

      Zaista je jaaakooo tuzno ;(

      Delete
  11. Jao podsetila si me sad da mi se jako ide u zoo vrt! Celo leto planiram da odem i nikako. Nadam se da cu otici dok je jos toplo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako sam te podstakla na odlazak u zoo ;)
      Imas jos ceo septembar, ja se nadam da ce biti jos lepih dana ;)

      Delete
  12. Imamo istu tradiciju :)) I meni je žao životinja, šteta što nemaju više prostora, ali šta da se radi...
    Inače, ta ptica jede crvene račiće, pa je od toga crvena :))
    Super outfit, divan ti je šešir <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da i ti volis zoo vrt ;)

      Ahahahaaha...vrh!!! :D

      Hvala puno, Megi ;*

      Delete
  13. Joj a kod mene svake godine skoro budu te sove velike njih 2-3 komada direktno na drvo pored terase se nasade i mnogo su strasne,mada nece da diraju ako ti njih ne diras.Nesto ih nema ove godine ili ja nisam primetila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa...blago tebi ;) Ja ih mnoooogooo volim <3

      Delete
  14. Predivne su slike, kako volim zivotinje <3

    Svidja mi se jako kroj farmerki i kosa ti je bas bas lepa :)

    ReplyDelete
  15. Ti si mi preslatka :*
    Ja bas volim zivotinje i isto kada ih vidim u malom prostoru razali mi se :'(
    Tvoji komentari ispod slika:
    -Ahahaahaha...najlepse okice Beo zoo vrta :D Pogledajte samo taj pogled ;D
    -Zelim ovakvu jednu macu kuci :) Da je ljubim u njuskicu po ceo dan :*

    Bas su me slatko nasmijali :D
    Slikice su super ^___^
    Bas me obradovao ovaj post o utiscima iz zoo vrta <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, draga ;*

      Strasno je...najtuzniji mi je lavez lavova :(((( Ceo zoo odzvanja... :(

      Jako mi je drago ako ti se dopao i ako sam uspela da te nasmejem malo ;)

      Delete