Wednesday, August 14, 2013

NOTD: CUTE SUMMERY NAILS


Danas vam predstavljam divnu kombinaciju dva Golden Rose Holiday hrapavca, #65 (novi ljubimac) i #66 (znate vec za moju opsesiju).


Kao sto vidite skratila sam nokte skroz, "do zivca" ;) Razlog za ovakav korak nije bilo pucanje jednog od noktica, vec jednostavno imam tu smesnu naviku da pustam nokte do odredjene duzine i onda se odjednom probudim sa idejom da bi tog dana trebalo da ih skratim :) I eto ;) To se upravo i dogodilo ;) Na taj nacin osvezim nokte i ovako nesto praktikujem uglavnom jednom mesecno. Volim ih i ovakve, cak i vise nego duze, pravougaonog oblika  ;)









Golden Rose Holiday Collection #65 je moja nova ljubav ;) Iako u pocetku nisam preterano obracala paznju na njega, jer mi se nekako nije izdvojio iz cele kolekcije, boja je naizgled obicna i svakidasnja, ali sam se setila kako bi mi savrseno izgledao sa mojom omiljenom #66-com ;) I ljubav se rodila ;)



Formula Golden Rose Holiday #65 laka za nokte je kao i kod ostalih koje posedujem iz ove divne kolekcije. Vrlo lepo i lako se nanosi, ne ostavlja linije i tragove cetkice, sa dva sloja se dobija izgled na fotografijama. Brzo se susi i jako je postojan (5 dana sam izdrzala bez skidanja). Odusevljena!!! <3




O Golden Rose Holiday #66 laku sam pisala u ovom postu.






Sve fotografije nastale su na direktnom, prirodnom svetlu, u zatvorenoj prostoriji.




Na fotografijama imam China Glaze Strong Adhesion bazu, sva sloja GR laka i nemam top coat, jer su u pitanju lakovi sa texture efektom.



Iskreno, ovaj pink hrapavac je morao da se nadje u mojoj kolekciji upravo iz ovog razloga :) Moje najudobnije, omiljene, najomiljenije sandale <3 Love my Ipanema :)









Golden Rose lakove za nokte iz atraktivne Holiday kolekcije mozete kupiti u Kristabell parfimeriji, u prizemlju Immo Outlet Centra kao i u prizemlju Delta City-a po ceni od 250-270 dinara, u zavisnosti gde kupite.


Da li vam se dopadaju moji kratki noktici? Ili su vam ipak drazi duzi?
Verujem da ste vec probale Golden Rose lakove iz Holiday kolekcije, pa me interesuju vasi favoriti ;)

Love,
Marija

59 comments:

  1. Wow oba su krasna, 66icu imam i sama a sad ću bome i ovaj drugi pogledati... nokti su prekrasni čak i ovako kratki, a ovo što su uparila nokte i sandale mi je prepre...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divna im je cela kolekcija ;) Svaki put otkrijem neki novi koji vec nakon prvog nanosenja postaje omiljeni ;D

      Ako ih i ti volis probaj i ovaj, neces se pokajati ;)

      Zbog sandalica je i kupljen...to je i bila inspiracija...hihihhihi ;P

      Delete
  2. Slatki su mi ti hrapavci, posebno u ovoj kombinaciji boja i još kako ti pašu na sandale, preslatko :)) Odmah sam skužila da si skratila nokte, kmee :( znaš da sam ja sad u fazi puštanja i nema šanse da ih sad odrežem :D Ali lijepi su ti i kratki, bitno je da su njegovani i zdravi, a tvoji to i jesu, uostalom brzo ti rastu, zar ne :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ;) Da, imam tu srecu da mi nokti rastu nenormalnom brzinom (za razliku od kose) ;D Za nedelju dana ce ponovo biti prilicno dugi ;)

      Znam da si u fazi oporavka tvojih noktica i da ih pustas, verujem da ces ih vrlo brzo vratiti u red ;) A onda, hocemo i kod tebe vise ovakvih postova :D

      Delete
  3. Ajme, oba su predivna :D i predobro idu uz sandale :D ja se nadam da ću ih naći kod nas :)

    ReplyDelete
  4. Odmah sam primijetila promjenu-skratila si nokte!! I ja imam taj isti ludi obicaj da neko vrijeme jednostavno zelim duze noktice i imam ih, a onda odjednom zelim kratke i zacas to dobijem :) Meni su tvoji nokti u svakom slucaju super, ovako malo neobicni ali jako lijepi.
    Sto se lakova tice,prelijepi su i divnu si kombinaciju napravila... Sandale su ti prefine i ovi lakici bas idu uz njih :D Ova kolekcija lakova me bas pozitivno iznenadila!
    P.S. Prstenciiiiciiii <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha...onda znas kako je to kad te uhvati ludilo ;D :P

      Hvala, drago mi je da ti se dopada ;)

      Ja sam skroz navucena na ovu kolekciju ;) Jednostavno ne mogu da se zaustavim :D Nema tu pomoci ;D

      Delete
    2. Itekako znam :D

      Nema...nema lijeka kod takvih slucajeva ;P
      znam po sebi :))))

      Delete
  5. Videla uzivo i vec se odusevila :D. A kupovini novog mezimca nisam prisustvovala :D hahahahahhahhaha. U Delti je prepuno te dopunjene kolekcije, nisu normalni.
    A volim i kratke i duge, samo neka su uredni <3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Di <3 :*

      Nisi...hahahahahaaha... Moracemo da organizujemo neku kaficu uz dopunu kolekcije :D Zelim ovu najnoviju koja je stigla u Kristabell :P

      Da, videla sam bas juce u Delti, imaju skoro sve nijanse ;) Uh...konacno bez stresa mogu da trosim #66 :D

      Slazem se :) Ni meni nije bitna duzina ni oblik, vec samo urednost :) :*

      Delete
    2. Ma sejk, koja kafa crna :D. Dobila sam i jede mi se onaj novi sto si ti probala O:).
      I ja smekam neku bojicu :D.

      Delete
    3. Ahahaahahah...ma ja to tako kazem :) Uvek pozivam nekoga na kafu, nije bitno sto ne pijemo kafu vec nesto drugo :D Mislila sam na sejk :P

      I ja ;( Kad nisi htela da probas onda :P Moracemo da ponovimo ;)

      Ja smekam onaj neon zuti vec neko vreme, ali nikako da odem da ga kupim ;) U medjuvremenu sam smeknula i pastel ljubicasti i beli ;P Tako da...dogovaramo se ovih dana ;) :* :* :*

      Delete
  6. Lijepi su ti nokti, i ja na sebi preferiram kraće :) Sviđaju mi se oba lakića, baš su ko stvoreni za ove sandale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Sanela ;)

      Slazem se <3 Morali su biti moji <3

      Delete
  7. Prekrasni lakovi, a za oku su mi zapeli prstenčići još :)

    ReplyDelete
  8. Divne boje, a potpuno sam se oduševila kad sam videla da si uklopila nokte i sandale! Preslatko! :) :*

    ReplyDelete
  9. Ne zna se koja je boja lepša:)
    Sandalice preslatke :) Obožavam Ipanemu, imala sam njihove papučice 6 godina i ništa im nije falilo, a onda je moj ludi pas pre neki dan izgrizao jednu pa sam ih bacila :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pravu si, ali tek u kombinaciji izgledaju savrseno ;)

      Drago mi je da i ti volis Ipanema papuce/sandale ;) Jako su kvalitetne, i najudobnije na celom svetu ;) Imam tri para i tokom celog leta ih nosim :) Jedne su mi stare 5 godina i i dalje ih volim i nosim ;)
      Zao mi je zbog tvojih :(

      Delete
  10. krasni lakići... trebaš vidit moje nokte, jučer ode jedan, danas drugi, ovi tvoji su još dugi kakvi su moji :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ;)

      Nemoj da se nerviras :) Brzo ce porasti ;)

      Delete
  11. Predivne boje. Nemoram ti ni pisat kakve nokte ja vise volim :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje omiljene <3 :)

      Znam, znam...tvoje kandzice su mi vrh!!! Zaista je lepo videti da neko ima tako jake i duge prirodne nokte, kakvi su tvoji <3

      Delete
  12. Od mene imas glas za krace noktice, tvoja trenutna duzina je najbolja :)
    Nikako da nabavim hrapavca, ali ova kombinacija je stvarno predivna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uglavnom vecina devojaka preferira duze noktice, ali i ja sam pristalica kracih ;) Ne bas ovoliko kratkih, ali za koji milimetar duzi su mi idealni ;)
      Duge volim na drugima, ali na sebi ipak nesto krace ;)

      Popravi "gresku" prvom prilikom ;) Ukoliko ti se dopada ovakav finis, bices odusevljena ;)

      Delete
  13. Bas su lepe nijanse, odlicno si ih iskombinovala sa sandalicama! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;) Sandalice su i "krive" za ovu kombinaciju ;D

      Delete
  14. Mnogo lepa kombinacija boja... ALi mnooooogo. I sandalice su preslatke.

    http://zdravakosa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se svidja ;)

      A sandale su, kao sto sam vec nekoliko puta i rekla, omiljene <3

      Delete
  15. Jednom prilikom sam imala vestacke nokte i na njih namazala neki obican Golden Rose lak, a on je dobio mehurice, pa je bilo vrlo cudno,bar meni, ko bi rekao da ce sada upravo to biti interesantno :) Lepo izgledaju ove boje , prave letnje! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahaahah...bas tako ;D
      Ko bi rekao da ce nesto sto nam je pre stvaralo, blago receno sokove, prilikom lakiranja noktiju sada biti toliko simpa ;P :D

      Delete
  16. Ja se naprosto ne mogu nagledati ovih divnih noktiju i lakova, strašno mi se sviđa ova dvobojna kombinacija! :D I nevjerojatno, ali istinito, još niti jedan pjeskić nisam probala. Moram to ispravit! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, draga Lenka ;)

      Kako si im odolela? Zaista me interesuje ;) Kada budes probala prvi, uhvatice i tebe ludilo, sigurna sam :D :*

      Delete
  17. i ja tako radim, odrežem ih do kraja kad mi dojade, sad će to, za koji dan :)
    Oba laka su predivna i oba mi trebaju <3
    A Ipanemice su savršene <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...a ja sam mislila da sam opicena skroz ;P :D Drago mi je da nisam jedina ;) Moje drugarice to ne mogu da shvate ;D

      Moras ih nabaviti, a znam da i ti volis teksturaste lakice ;) A ko ih ne bi voleo kad su neodoljivi :)

      Hvala :* :* :*

      Delete
  18. Ajaoj, kako ti je dobra kombinacija! Ove dve boje se tako lepo slazu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ;) Savrsena kombinacija za leto ;)

      Delete
  19. Nemam nijedan GR lak, ali ovo što vidim kod tebe je pre predivno !

    Na nogama posebno, mogu zamisliti kako te svi gledaju s divljenjem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, draga ;) :*
      Ako volis hrapavce nabavi neki u svojoj omiljenoj boji :) Dopasce ti se sigurno ;)

      Delete
  20. Ako su ti ovo nokti skraćeni do živca, zavidim ti na noktima. Manikir ti je baš zabavan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skroz do zivca ;) Kada ih ovoliko skratim prvi dan me bas boli ;( Ali posle se naviknem ;)

      Drago mi je da ti se dopada, iako nisu bas tvoje boje ;)

      Delete
  21. I meni se dopadaju ovako kraći :))) Sve mi zavisi od raspoloženja koje su dužine...
    Ovaj pink mi je predivan, želim da ga imam :D
    A imamo iste prste na nogama, skroz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko bi rekao ;P Bila sam ubedjena da ti volis bas dugacke nokte ;D

      Nabavi ga obavezno ;) Njega bar uvek ima, svuda ;D

      Ahahahaaha...ja ih i ne volim bas :( Ali nemam druge :D :D :D

      Delete
  22. Nokti su ti kao i obično predivni! A lakovi su baš posebni, sutra baš idem vidjeti da li su stizali i kod nas u Splitu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvaal ti puno Saro <3 :*

      Nadam se da jesu ;) Obozavam ih, sve <3

      Delete
  23. Da znaš da sam se pronašla u prvom delu, nekad pogledam nokte, pomislim kako su predugački i kako će neki sigurno uskoro pući i onda ih sve skratim :D Imaš divan oblik noktiju, a lakovi su baš lepi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahaaha...onda ti je poznat taj ludi osecaj koji mnogi ne shvataju :D

      Hvala puno Coxy :*

      Delete
  24. Uh sto je dobra kombinacija! :) Imam 66 i tako ga volim, a na 65 nisam obratila uopste paznju, moracu da ga uzmem :D Divni su ti nokti i kao kratki i kao dugi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lejdi ;)

      Ni ja nikada nisam obracala paznju na #65, nekako mi je bio suvise obican, ali sandale su presudile ;D

      Delete
  25. I boje su lepe i nokti su divni, ali meni se najvise svidja prstencic. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuunooo ;)

      A sto se prstencica tice....ludilo :D Ne skidam ih :P

      Delete
  26. Sandale su preslatke!!!!!
    Manikir je jako lep, veseo i letnji a i ovaj kraći oblik noktiju ti jako lepo stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omiljeneeee <3 Drago mi je da se i tebi svidjaju ;)

      Hvala puno, drago Prasence ;*

      Delete
  27. Bas mi se dopada 66, prava peachy nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prava letnja <3 Obozavam ga...celo leto ga nosim iznova i iznova i ne mogu da ga se zasitim ;D

      Delete
  28. Oba laka su odlicna! Iako u pocetku nisam videla poentu jendobojnih texture lakova, moram priznati da sam se predomislila. I oni izgledaju odlicno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja opsesija texture lakovima postaje ozbiljna ;D Volim ih u svakom slucaju ;)

      Delete