Thursday, December 31, 2015

PREDLOG ZA NOVOGODISNJU SMINKU



Dragi moji, dok polako ispracamo ovu 2015. godinu i pripremamo se za veceras, spremila sam vam jedan kratak post sa predlogom za vas koje jos uvek ne znate kako da se veceras nasminkate. Planirala sam ranije da ga pripremim, ali kako sam bila prehladjena prethodna dva dana, nisam bila u mogucnosti.


Ja sam se ovog puta odlucila za mat verziju, ali kako novogodisnja noc dozvoljava eksperimentisanje svih vrsta, slobodno mozete dodati malo sljokica, ukoliko zelite. Takodje, nisam koristila vestacke trepavice, jer ne smatram da su neophodne, ali vi svakako mozete da ih dodate, necete pogresiti, samo ce efekat biti jos dramaticniji.


Dugo iscekivani NYX Liquid Suede ruzevi su konacno stigli u Alexandar Cosmetics. Mene je divan tim Alexandra pre neki dan obradovao nijansom Cherry Skies, koja je kao stvorena za mene. Vec obozavam ovaj ruz, o njemu cu vam pisati u posebnom postu, dok sam ovim putem zelela da vam ga pokazem, ukoliko razmisljate slucajno o kupovini bas ove nijanse. Ja sam vec snimila jos dve fenomenalne nijanse koje moram ovih dana da kupim, Vintage i Soft Spoken <3.


Proizvode koje sam koristila za kreiranje ovog look-a mozete videti na fotografiji ispod.



Ja cu u 2016.godinu uci sa Cherry Skies Liquid Suede ruzem na svojim usnama. Savrsena nijansa za najludju noc, dugotrajna i intenzivna, za sve one koje u sebi kriju vamp damu  ;).


Za sam kraj, zelim vam divno vece, gde god odlucili da ga provedete. Nadam se da cete biti u drustvu voljenih, sa osmehom ispratiti staru i docekati novu godinu.
Puno vas ljubim, a mi se citamo i naredne godine <3 <3 <3.



Haljina-Koton
Mindjuse-Tally Weijl
Prsten-H&M


S puno ljubavi,
Marija

18 comments:

  1. Divno, umereno i efektno. :)

    ReplyDelete
  2. Kao upisana! Divan oblik glave imas, ako smem da primetim :D zaro češće vezuj kosu ovako. Super ti pristaje. A za Cherry Skies ne moram ništa ni da komentarišem, znaš već :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...hvala ti na komplimentu ;) Nemam naviku da vezujem kosu, ne znam zasto :D
      Ahhh...cherry skies...<3 <3 <3

      Delete
  3. Kako ti to umiješ elegantno i damski da izneseš! Predivna si mi! ;)
    Unaprijed ti želim veoma srećnu i uspješnu predstojeću godinu, ispunjenu zdravljem, ljubavlju i osmjesima, sa najmilijima. Puno poljubaca <3 :***
    Sara;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saro moja divna, najlepse hvala na lepim recima <3
      Takodje, hvala na divnim zeljama, od srca i tebi zelim isto <3 <3 <3
      Puno poljubaca i virtuelnih zagrljaja saljem :* :* :*

      Delete
  4. Ne znam šta mi se više sviđa, šminka, minđuše, lak, ruž... Ne znam, sve mi je prelepo na tebi, kad si i ti lepa. :)

    Koji je lak u pitanju?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo ti hvala na komplimentima <3

      Nosim Golden Rose Prodigy gel duo, pisala sam o njemu u prethodnom postu ;)

      Delete
  5. Prelepa kao i uvek! Moram da skoknem do Alexandra po nove ruzeve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ani, divnice jedna <3 :*
      I ja moram po jos neku nijansu, jako brzo su se prodali :((

      Delete
  6. Predivan ti je look, baš mi se sviđa ovako matiran i drugačiji od svega šljokičastog što viđamo ovih dana <3 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, jako mi je drago da ti se dopada ;) Uglavnom novogodisnja sminku prati misljenje da bi trebalo da bude sto upadljivija i sljokicastija, sa cime se apsolutno ne slazem. Daleko od toga da ne volim i tako nesto, ali nije ono sto je podrazumevano u mom slucaju ;)

      Delete
  7. Srecna Nova godina, lepotice! Damski i za primer :*

    ReplyDelete
  8. Srecna Nova! <3 Predivan look, jako ti lepo stoji :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tamara, takodje, sve najlepse zelim <3

      Delete
  9. Da li mi mozete reci u kojoj je nijansi nyx rumenilo sa slike?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pitanju je Taupe, koriscen za konturisanje ;)

      Delete