Wednesday, December 2, 2015

MAYBELLINE COLOR TATTOO CREAMY MATTES EYESHADOWS



U danasnjem postu zelim da podelim sa vama svoje odusevljenje novim Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes senkama. Njihove metalik prethodnike sam zaobisla, jer ih nisam smatrala preterano interesantnim, a posebno ne neophodnim u svojoj kolekciji. Sa mat verzijom je sasvim druga prica. Cim sam ih primetila na Instagram profilima svojih blogokoleginica iz regiona, sa netrpljenjem sam iscekivala njihov dolazak na police nasih drogerija.

MAYBELLINE COLOR TATTOO CREAMY MATTES senke dolaze u malim "teglicama", ako tako mogu da ih nazovem, izradjenim od cvrste plastike, elegantnog dizajna, poput skupljih brendova za profesionalnu upotrebu. Kolicina proizvoda nije navedena, kao ni sastav, ali pretpostavljam da se nalazi ispod nalepnice.
Sam dizajn pakovanja, kao i celokupna ideja jako podseca na popularne MAC Paint Pot-ove.
Dostupne su 4 nijanse.

U pitanju je gel/kremasta formula sa mat zavrsnicom. Nijanse koje ja imam su takve da se savrseno prilagodjavaju tenu i ujednacavaju njegovu boju. Ukoliko imate bilo kakve nesavrsenosti na predelu kapaka u vidu tamnih kolutova (poput mene), pegice ili flekice, pa cak i vidljive vene na ovom podrucju, ove senke su nesto na sta bi trebalo da obratite paznju. Izgledaju predivno bilo da ih nosite samostalo u korektivne svrhe ili u vidu baze za senku, jer predstavljaju savrsenu podlogu. Ranije sam za posvetljivanje i ujednacavanje tena na predelu kapaka koristila korektor ili Inglot bazu za senke, ali ove kremaste senke su nesto sto mi je zaista bilo potrebno, cini mi se oduvek.


Na kozi izgledaju prirodno i nikako cakey, jer nemaju taj puderasti finis i lepo prijanjanju. Pigmentovane, lepo se nanose i rasporedjuju na kozi, a tekstura im je fenomenalna, tako da nisu ni previse suve, ali ni masne, vec bas onako kako meni odgovara, kremaste i lake za nadogradjivanje do zeljenog intenziteta. Posebno mi se dopada cinjenica da cak iako nanesem vise proizvoda u cilju postizanja jaceg intenziteta boje, to nece uticati na skupljanje u pregibu kapaka, sa cime cesto imam problem, jer imam prilicno masne kapke.

Pored svih navedenih karakteristika ovih senki, jos jedna sjajna stavka je njihova postojanost. Od trenutka kada ih nanesem, pa sve do njihovog uklanjanja pri povratku kuci, njihov intenzitet ostaje nepromenjen. Nisam primetila da blede i da ih koza tokom dana upija.

Ono sto je nekima mozda apsolutna nebitna informacija, a mene je prijatno iznenadilo je miris. Nenapadan, ali sasvim neocekivan, moram da priznam. Nisam ocekivala nikakv miris kada su ove senke u pitanju, ili cak neki cudan, pomalo "plastican", je nesto sto sam mogla da povezem kao eventualnu mogucnost.


Blush 12A cetkica
Sjajna cetkica koju ja koristim za nanosenje ovih kremastih senki je Blush 12A. Gusto postavljena sinteticka vlakna su dovoljno cvrsta da skupljaju optimalnu kolicinu proizvoda, a zaobljena povrsina olaksava aplikaciju u unutrasnjem uglu oka. Definitivno je preporucujem kao savrsen pribor za nanosenje ovog tipa proizvoda.

*Dozivela sam blagi sok na kasi kada mi je gospodin/kasir totalno nonsalantno uklanjanjem bar koda odvalio deo nalepnice. Hm...ovakve "detalje" nemam srca da gledam svakodnevno, jer kada je sminka u pitanju, stalno je cistim i zaista se trudim da sve bude lepo i uredno, tako da me ovo prilicno stresira, ali sta da se radi... Naravno da sam trazila da mi zameni, ali imali su samo ovaj jedan komad :((
CREME DE ROSE 91 je divna nude nijansa hladnog, ruzicastog podtona. Mnogi je porede sa popularnim MAC Paint Pot-om u nijansi Painterly. Iako ne striktno, smatram da je prikladnija za dame hladnijeg podtona koze, jer se lepse stapa sa tenom. Medjutim, moj ten je neutralan, cak i malo vise topao i nikako hladan, ali smatram da sasvim ok pristaje i na mojoj kozi. Umerena kolicina proizvoda prilikom nanosenja pruza mogucnost da ove senke izgledaju lepo na svakoj od nas, bez obzira na njen podton.

*Creme De Rose
Na fotografiji ispod mozete videti koliko su moji kapci tamniji od ostatka tena, kao i koliko Creme De Rose posvetli i ujednaci njihovu boju.


Za razliku od Creme De Rose, CREME DE NUDE 93 je klasicna neutralna nude nijansa, iako mi se ucinilo da ce na kozi biti zuckasta. Najvise volim da je nanesem na predeo ispod obrva, jer savrseno posvetljuje taj deo i obrvama pruza bolju definisanost i uredniji izgled.


*Creme De Nude
Kao i prethodnu, Creme De Nude porede sa MAC Paint Pot-om u nijansi Soft Ochre.

 

U zavisnosti od ostatka makeup-a biram izmedju ove dve senke. Ukoliko planiram da nosim sminku hladnijih tonova poput ruzicastih, mauve, biserno bele ili srebrne i hajlajtera u hladnim tonovima, odlucujem se za Creme De Rose kremastu senku u vidu baze.
Kada je u pitanju Creme De Nude, volim da je kombinujem uz nude makeup, toplijih tonova poput smedjih, tamnijih braon, zlatnih, kajsijastih tonova, jer generalno vise volim takve nijanse na svom tenu. Takodje, ukoliko nosim tamnije ruzeve na usnama popur burgundy, uglavnom koristim Creme De Nude na ocima jer pruza nekako ovaj clean momenat koji preferiram ukoliko su usne u fokusu.

Swatch na ruci, levo Creme De Nude, desno Creme De Rose
*Neki moj licni osecaj je da Creme De Rose ima za nijansu kremastiju teksturu i lepse se nanosi. Ne znam da li je to do mog primerka ili je generalno tako. Nije nista drasticno drugacije, ali vremenom sam primetila malu razliku. Pored toga, primetila sam da sam cesce nosila upravo nju i iz tog razloga mi je vise prirasla za srce od Creme De Nude. 
Na fotografijama ispod mozete videti kako moji kapci izgledaju bez baze/senke (tamni su i neujednacene boje), kao i koliko Creme De Rose ovaj deo lica posvetli i ucini ga izrazenijim i osvezi pogled.
*Maskaru namerno nisam htela da stavim kako biste bolje mogle da vidite efekat senki, posebno na kapcima, uz koren trepavica.



Po mom misljenju ovo je svakako jedna od onih sitnih stvari koje prave veliku razliku u svakoj makeup rutini i smatram da je u pitanju zaista sjajan proizvod po pristupacnoj ceni. Jako sam zadovoljna kvalitetom i efektom ovih senki i nisam im pronasla ni jednu jedinu manu.

Ukoliko smatrate da vam nisu neophodne u vise nijansi i zelite da kupite jednu univerzalnu, onda preporucujem da se odlucite na osnovu podtona vase koze, Creme De Nude ukoliko ste toplog podtona, Creme De Rose ukoliko ste hladnog. Ako ste srecnica sa neutralnim podtonom, onda cete biti zadovoljne sa obe nijanse, pa u zavisnosti od nacina na koji se inace sminkate i koji tonovi preovladjuju u vasem neseseru izaberite jednu od ove dve nijanse.


Maybelline Color Tattoo senke iz Creamy Mattes kolekcije mozete kupiti u Lilly i dm drogerijama gde kostaju oko 680 dinara.
*Cesto ovaj brend odobrava popuste na svoje proizvode i do -20%, pa pratite desavanja u nasim drogerijama i iskoristite priliku da ih kupite po nizoj ceni. Ja sam slucajno naleteta na spomenutu akciju prilikom kupovine kada sam ih u Lilly-u platila 550 dinara.


Kako vam se cine ove senke?

Iako sam se zaista potrudila da detaljno predstavim ove senke, ukoliko sam nesto propustila ili niste nasle odgovor na neko vase pitanje, ostavite u komentaru ispod. Bice mi zadovoljstvo ako mogu na bilo koji nacin da pomognem <3.


S puno ljubavi,
Marija

32 comments:

  1. Moram i ja to da probam. :D Malo mi se vise svidja Creme De Rose :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces i ti biti zadovoljna ;)
      Razumem te, jer se i meni malo vise svidja ona, iako sam mislila da ce biti drugacije kada sam ih kupila ;)

      Delete
  2. Odlično izgledaju, pogotovo ova creme de rose, predivno ti stoji. :)
    Baš ću obratiti pažnju na njih prilikom sledće posete Dm-u i Lilly-u. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista i jesu odlicne ;) Hvala ti Tanja <3

      Javi utiske ako se setis ;)

      Delete
  3. Ovaj post sam cekala. :) Drago mi je da su senke ipak odlicne jer sam naisla na negativne komentare.
    Mislila sam da je Creme de rose tamnija al koliko vidim definitivno je na kapcima neprimetna. Mene privlaci Creme de nude i mislim da bi mi bila odlicna zamena za moju voljenu bazu Urban Decay Eden. Bas cu ovih dana svratiti do Lilija. Hvala puno na ovom tekstu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato je i isao "preko reda", jer sam pretpostavila da ce mnoge zanimati recenzija ovih senki ;)

      Bas cudno, ja do sad nisam procitala nista negativno za njih, naprotiv, bas su hvaljene. Ja sam cula da im je ona nova Nude paleta senki losa, ali za ove kremaste stvarno do sad nisam ;)
      I ja sam ocekivala da ce biti prilicno tamnija, ali se ispostavilo da je savrsena za moje potrebe ;)

      Nema na cemu, draga Marry <3 Meni se bas dopadaju, a nadam se da ces i ti biti zadovoljna ;) Javi kako ti se cini kad probas, ako se setis, naravno ;) :*

      Delete
  4. Biti neutralan je izgleda mač sa dve oštrice, pogotovo za moj novčanik - sad su mi baš potrebne obe! Swatch na ruci Creme de nude me je potpuno ubedio, baš zato što se skoro i ne primećuje, to mi govori da je nijansa savršena.
    Moji su kapci još tamniji od tvojih, a ten svetliji, zbog toga večito izgledam umorno. Pazariću ih prvom prilikom, nadam se da će mi pomoći :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da je tako, ali je i najzahvalnije biti neutralan, pa u zavisnosti od situacije i zelje mozes da bitas bilo koje tonove i uglavnom sve lepo izgleda ;)
      Slazem se, Creme De Nude je bas neutralna bez nijansa, poput korektora neutralne boje. Tamni kolutovi oko ociju su cest problem, koji bas zahteva pronalazenje odgovarajucih proizvoda koji ce ih prikriti, a ja sam ovim senkama bas odusevljena. Iznenadjena sam koliko i Creme De Rose dobro izgleda na mom tenu i potpuno osvezi predeo oko ociju, koji mi je inace kritican.
      Nadam se da ces i ti biti zadovoljna, pa ako se setis javi utiske ;)

      Delete
    2. Nema šanse da bih mogla da zaboravim da javim utiske kada sam prezadovoljna :) Nisam pronašla Creme de Nude, ali je ova rozikasta predivna i baš se lepo pokazala za neutralisanje tamnih i umornih kapaka. Pun pogodak! Hvala na otkrovenju, ne prestajem da je mackam, kupila sam čak i ovu četkicu :)

      Delete
    3. Nema na cemu, zaista <3 Nemas pojma koliko sam se obradovala videvsi tvoj komentar, sto si se setila da posaljes povratnu informaciju i sto si zadovoljna:)
      Mnogo mi je drago da si nasla Creme de Rose, jer meni ipak nekako lepse izgleda na kapcima i cini mi se da bolje pokriva ;) Sto se cetkice tice, meni je stvarno savrsena za nanosenje ovih senki i drago mi je ako i tebi odgovara, bas lepo ih nanosi i blenda ;)

      Delete
  5. Divne, divne nijanse <3 voljela sam i starija Color Tattoo sjenila, a ova će mi biti još draža :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fenomenalne su. Ja nisam probala stare, a ako si ti njima bila zadovoljna mislim da ces ove voleti jos vise. Citala sam da su u poredjenju sa starim ova mnogo kremastija, a to sto su mat im je jos jedan veliki plus, jer su multifunkcionalna ;) Zaista ih vredi imati ;)

      Delete
  6. podsijecaju me jako na mac-ove soft occre i painterly ... koje obozavam! ove sam vec vidjala ... nisam ich uzela jel se (kao i svi ostali cream eyeshadows) relativno brzo suse ... poz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo ih sa njima i porede ;) Ne znam za to, videcemo vremenom kako ce se ove ponasati ;)

      Delete
  7. Proteklih nekoliko nedelja Sephora je imala moju potpunu paznju zbog ovih praznicnih kolekcija ali ove senke me definitivno vracaju na drogerijske proizvode. Obozavam originalnu verziju ovih senki i jedva cekam da probam i mat pogotovo ovu nijansu Crema de Rose. Mislim da im je bas ovakva nezna nijansa falila u originalnoj kolekciji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je to svake godine sa njihovim praznicnim setovima <3 Ljubav <3
      Delimo misljenje, mislim da ce je mnogi voleti ;) Sjajna je. Ja od kada sam ih kupila svakodnevno ih koristim, i jednostavno ne mogu da zamislim da sminkam oci bez njih, eto toliko sam ih zavolela i vezala se :) <3

      Delete
  8. Odlično si ih predstavila Marija <3 Na kapcima prelepe, i pravo kažeš, ono što daje razliku. Nikako da odem da ih pokupim. Osećam da će i kod nas biti pravi hit.
    Obrve su ti prelepe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, Lena <3 Potrudila sam se da sto bolje prenesem svoje odusevljenje <3 ;)
      Ja sam sigurna da hoce, jer su nijanse savrsene i jako lepo izgledaju na ocima, a pruzaju mnostvo nacina za kombinovanje sa ostalim senkama i smatram da su neophodne (bar meni) prilikom kreiranja svakog makeup look-a, od onog najjednostavnijeg, pa do kombinovanja sa nekoliko nijansi senki ;)

      Aww...hvala ti mnogo <3 :***

      Delete
  9. Ja imam 4 metalik verzije, inace nisam mislila da ce mi se svidjeti, jer volim neutralnije make upove bez bilo kakvih sljokica, al nakon jedne vratila sam se po jos 3 boje.. Nemam cetkicu za nannosenje takve vrste proizvoda tako da sam prstom nanosila na sredinu kapka i tako i blendala i zaista digne cjelokupni look, a da nije prenapadno.. jedino se brzo osusi pa ga je tesko blendati ili ja nisam otkrila dobar nacin.. iako se na kapku potpuno osuse, sto mi je ulijevalo nadu da za njih ne treba baza ispod toga ipak se nakon nekog vremena nakupilo proizvoda na pregibima kapka, ali sa bazom super funkcionira.. a ova verzija koju si recenzirala mi djeluje jos kremastije nego metalic verzija :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam taj osecaj neocekivanog odusevljenja :D Ja nekako ne mogu prstima, najlakse mi je cetkicom ;)
      Naisla sam na nekoliko recenzija i kazu da jesu kremastije od metalik verzije. Meni se ne skupljaju u pregibu kapka, iako su prilicno masni :(

      Delete
  10. Odlicne senke, odlicno ti i stoje. I koliko puta da ponovim da si predivna! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Tamara <3 Veliki pozdrav saljem <3 :****

      Delete
  11. Medju prvima na listi za sledecu kupovinu, jako mi se dopadaju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces biti zadovoljna koliko i ja <3 :**

      Delete
  12. Ti si me naterala na zlo sa ovim senkama, tako da je kod mene pala samo creme de rose, ali mi se sve cini da ce pasti jos neka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...slatko zlo :D
      Creme De Rose je savrsena, ali i Creme De Nude ima svoju funkciju, kod mene za predeo ispod obrva...fenomenalno izgleda ;)

      Delete
  13. Ovo sam samo cekala :D
    Ovo je nesto sto moram da kupim, a jos u i mat pa milina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivne su, zaista ;) Nadam se da ce i tebi odgovarati ;)

      Delete
  14. Sta nanosis preko njih, kada ih koristis kao bazu, senke u prahu? Jesi probala preko njih neku drugu nijansu Color tatto (npr cuvenu Permanent taupe), kremastu na kremastu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kompakt senke, klasicne. Inace nisam fan kremastih senki iz nekog razloga, pa su mi ove prve koje imam. Nisam probala, pa zaista ne znam kako funkcionise tako, ali verujem da je ok, jer se suse mat, nisu lepljive nakon nanosenja ;)

      Delete