Friday, December 4, 2015

OMILJENI LAKOVI ZA NOKTE JESEN/ZIMA 2015


Nalazimo se u onom carobnom periodu godine, kada iscekujemo polako praznike, sneg i sve one divne, porodicne momente, druzenja i okupljanja. Radujemo se toplim, neznim dzemperima, salovima, ispijanju omiljenog caja uz obavezne keksice/medenjake, ususkani, sa knjigom u ruci ili zagledani u neki dobar film ili omiljenu seriju. Iako sam ljubitelj leta i svega vezanog za leto, ipak i jesen/zima ima svoje cari.


U danasnjem postu imala sam zelju da podelim sa vama moj izbor lakova za predstojeci period. Mozda neku od vas inspirisem da posvetite svojim noktima malo vise paznje i pocastite ih nekim novim, jesenjim tonovima.
Kako sam pravi lakoholicar, ovde necete videti predlog za dva/tri/pet lakova, vec nesto vise, jer kao sto znate, obozavam da menjam boje na svojim noktima vrlo cesto i u tome uzivam.
Nadam se da ce vam se dopasti moj izbor.



Zima sa sobom donosi standardne tamnije nijanse crvene, tamno sivu i neizostavnu crnu. Ukoliko kao i ja volite da prosirite paletu boja na svojim noktima, moj predlog je da se poigrate sa hladnijih pastelnim tonovima, poput sive, nezne ruzicaste i boje lavande sa primesama sive u sebi.
Probajte ove mini Golden Rose Wow! lakove u sl. nijansama:
  1. 06 (post OVDE),
  2. 12 (post OVDE),
  3. 13.

Metalik sjaj na noktima, kao i sljokice su nesto sto jako volim tokom cele godine, a ove jeseni/zime uzivam u sledecim lakovima:
4. Moja opsesija vec nekoliko meseci, China Glaze I'd Melt For You (predstavljen u OVOM postu). Najsavrsenija srebrna folija sa samo jednim slojem.

5. OPI Extra-Va-Vaganza! u vidu sljokica u predivnim jesenjim tonovima poput bakarne, srebrne i zelene.

China Glaze I'd Melt For You
OPI Extra-Va-Vaganza!
Omiljene nijanse topljene cokolade, kremastih filova/kolaca, sve "jestive" boje su ono sto na neki specifican nacin cini ovaj period nekako toplijim i ususkanijim. Moja najdraza cokoladica, Golden Rose iz Color Expert kolekcije pod brojem 72, predstavljen u OVOM postu.


Sasvim ocekivan izbor, nekoliko crvenih nijansi, od nesto svetlije i otvorenije, preko kremaste formule i nijanse, pa to tamne bordo:
7. Golden Rose Wow! 39,
8. China Glaze Tip Your Hat (post OVDE),
9. Golden Rose Wow! 52.

I na samom kraju, predivne, chic, tamne nijanse sive, plave i zelene:
10. Golden Rose WoW! 86, savrsena tamno siva, jedna od najdrazih trenutno,
11. Golden Rose WoW! 88. tamno plava, neobicna i vrlo elegantna,
12. Golden Rose WoW! 71, tamna, smaragdno zelena.



*Na swatchevima je po jedan sloj svakog laka, osima prvog svetlo sivog, koji ima dva sloja, jer se na ovoj podlozi nije video na fotografiji.

Da li vam se dopada moj izbor?
Kakve nijanse lakova vi volite u ovom periodu godine? Pisite mi u komentarima <3


S puno ljubavi,
Marija

22 comments:

  1. Uuuu bas su divnii,*_* prave zimske bojice ^_^! Braon mi je favorit!

    BebaGottel
    Instagram
    Facebook
    Bloglovin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, drago mi je da ti se svidjaju ;) Meni je upravo on u prva 3 omiljena ;) Fenomenalno izgleda na noktima i jako lepo se nanosi ;)

      Delete
  2. Prva tri su mi prelepa! Svi su zaista jako lepi, ali prva tri su bas primamljiva :)

    ReplyDelete
  3. Prvih 5 nijansi mi se najviše dopada. :)
    Odličan izbor. :)

    ReplyDelete
  4. Meni se izbor veoma sviđa, posebno ovi plavi i zeleni malci. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja, a sasvim ocekivano je da ti se upravo oni najvise dopadnu, znajuci koje nijanse preovladjuju u tvojoj kolekciji ;) Ni ovaj sivi malac nije los <3

      Delete
  5. Svi su lepi, ali meni se posebno dopadaju 1,2,3,4 i 6

    ReplyDelete
  6. Odličan izbor, svi mi se dopadaju! Želim te GR mališaneee! :) <3
    Sara;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada moj izbor <3
      Fenomenalni su ovi mini GR, ja se sve vise zaljubljujem u njih. Koliko sam prosle godine volela njihove teksturce, toliko sad njih volim ;)

      Delete
  7. 7.8,9 su mi prelijepi :) ukoliko imaš mogućnost probaj Flormar lakove preedobri su <3

    Skokni na moj blog : http://raj-sminke.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ranije sam bas volela Flormar lakove i bili su mi super, ali sam odjednom prestala da ih kupujem, bez nekog posebnog razloga...Moracu da vidim sta sad imaju, bas dugo nisam svracala do mesta gde se oni mogu naci kod nas ;)

      Delete
  8. Mog zimskog favorita nema ovde! Mali slatki WoW 45. 😁😁😁 p.s. postao je favorit zahvaljujući tvom postu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi...dobro si primetila da ga nema, a nema ga samo zato sto sam potrosila poslednji koji sam imala i sad ne mogu vise da ga nadjem :((( Mnogo mi nedostaje i jedan je od najlepsih lakova ikada, bas mi je nekako prirastao za srce <3 Mnogo mi je drago ako si ga i ti zavolela <3
      Veliki pozdrav saljem <3

      Delete
  9. Odlicne su nijanse, ali ipak 6. je zapala za oko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3
      On je bas poseban, specificna kombinacija sljokica, sjajan je za ovaj period godine, bilo da se nosi samostalno ili u vidu top coat-a preko nekog drugog laka ;)

      Delete
  10. Boje su predivne, cetvorka je definitivno favorit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cetvorka je zaista posebna i svakako se izdvaja od svih lakova koje imam, ne samo u ovom odabranom zimskom drustvu ;) <3

      Delete
  11. Nikako da probam GR mališane, a svi ih hvale. Dvanaestica je divna! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su stvarno sjajni. Izbor nijansi je odlican ( za svakoga ima po nesto), postojani i do nedelju dana na noktima, brzo se suse...da ne nabrajam..da, i odlicna cena :D

      Delete