Tuesday, December 22, 2015

EUCERIN AQUAPORIN ACTIVE KREMA ZA NEGU PODRUCJA OKO OCIJU

Iako je davno planirana recenzija Eucerin kreme za okoloocnu regiju koju koristim svakodnevno vec vise od pola godine, nekako je ostala u draftu zaboravljena. Kako se godina blizi kraju, odlucila sam da konacno podelim svoje utiske sa vama. Proslo je mnogo vremena, utisci su se slegli u potpunosti, pa da ne bih duzila sa uvodom, precicu odmah na detaljne utiske i pokusati da objedinim svako zapazanje i sve njene karakteristike.


EUCERIN AQUAporin ACTIVE je hidratantna krema koja pruza 24-casovnu hidrataciju, smanjuje nadutost i tamne kolutove oko ociju, ublazavajuci pojavu finih linija. Dolazi u pakovanju koje se meni posebno dopada sa metalnim aplikatorom na vrhu i sadrzi 15 ml proizvoda. Upravo je aplikator taj koji pruza divnu senzaciju tokom nanosenja kreme, jer masazom tretirano podrucje hladi i na taj nacin ublazava otoke.

Posebno osetljivo podrucje oko ociju, gde je koza najtanja, ujedno je i mesto gde su najizrazeniji tragovi umora, stresa i dehidratacije, koji se ispoljavaju putem nadutosti i tamnih kolutova. Dehidrirana koza nema sjaj, a kako bismo ga vratili i ucinili kozu blistavom, glatkom i mekom, odgovarajuca, svakodnevna nega je obavezna.

Lagana, gelasta, brzoupijajuca formula ove kreme, osvezava umornu kozu u predelu oka i obezbedjuje osecaj celodnevne hidratacije. Ne iritira moje izuzetno osetljive oci i predstavlja savrsenu podlogu sa korektor.

U svom sastavu sadrzi zensez (ginseng) koji je poznat po svojim osvezavajucim svojstvima. Posebno vazan sastojak je gliko glicerol koji aktivira sopstvene kanale za distribuciju vlaznosti u kozi-akvaporine, sprecavajuci gubitak vode i pruzajuci dugotrajnu hidriranost.


Moja okoloocna regija je izuzetno suva i osetljiva, a kako sam nedavno napunila 30 godina, zahteva dubinsku negu i hidrataciju. Primecujem vec fine linije i tamne kolutove sa kojima zivim oduvek. Ono sto sam primetila svakodnevnim koriscenjem ove kreme vec vise od pola godine, je da cak iako zaboravim nekada da je nanesem (u zurbi, ne namerno), koza mi ne postaje suva i dehidrirana. Upravo to je ono sto mi je osnovni pokazatelj delotvornosti ove kreme. Cesto mi se desavalo da mi krema koju koristim savrseno neguje kozu kada je nanesem, ali recimo ako se slucajno desi da zaboravim da je nanesem, odmah primetim da mi je koza suva na dodir. To znaci da ona samo trenutno deluje, ali ne pruza dugorocne rezultate.

Odlicno mi se pokazala kao baza pre nanosenja korektora, jer koristim one jace pokrivne moci koji uglavnom isusuju osetljivu kozu u ovom predelu, pa predstavlja savrsenu barijeru izmedju koze i korektora. Ne izaziva mi njegovo skupljanje u finim linijama ispod ociju, jer nije masna i moja koza je jako brzo upije.

Koristim je iskljucivo u vidu dnevne nege, dok uvece koristim vec vise od dve godine Bottega Verde arganovo ulje. Kombinacija ove dve nege je za moju okoloocnu regiju savrsena i ne nameravam da je menjam u skorije vreme.

Meni jako dugo traje, jer je potrebna vrlo mala kolicina, a cini mi se da je ima jos puno u tubi, pa je sa te strane gledano vrlo isplativa.


Namenjena je svim tipovima koze, cak i osetljivoj, zenama svih starosnih grupa.
Formula bez parfema, parabena i alkohola. 
Nekomedogeno. 
Oftalmoloski ispitano, pogodno za upotrebu i kod osoba koje nose kontaktna sociva.


*Lista sastojaka:



Mojoj kozi generalno prija EUCERIN kao brend (izmedju ostalog, spomenula bih neizostavno ulje za tusiranje i intimnu kupku koju godinama unazad koristim), dok mi cela AQUAporin linija EUCERIN preparata bas odgovara. Zaista dugo sam bila verna njihovoj dnevnoj kremi u light verziji, a ACTIVE dnevna nega ceka svoj red na testiranje, tako da cete o njoj citati na blogu kada za to dodje vreme. Ne volim u isto vreme da koristim vise preparata iste namene, jer smatram da to nikada nije dobro za kozu, jer postaje osetljiva.



 *EUCERIN proizvode mozete kupiti u apotekama sirom Srbije, kao i u Lilly drogerijama.


*Proizvod predstavljen u ovom postu PR je uzorak, ali to ni u jednom delu nije uticalo na objektivnost mog misljenja.

Da li ste probale nesto iz Eucerin AQUAporin linije? 
Kakva su vasa iskustva?


S puno ljubavi,
Marija

1 comment: