Tuesday, December 8, 2015

OMILJENO U NOVEMBRU



Kao sto sam u prethodnom postu u kom su bili objedinjeni favoriti septembra i oktobra najavila, u danasnjem postu podelicu sa vama proizvode koje sam zavolela tokom novembra. Na osnovu fotografije iznad mozete da primetite, novembar je bio mesec posvecen otkrivanju novih komada dekorativne kozmetike. Sta me je to odusevilo i zasluzilo spominjanje u okviru ovog posta, procitajte u nastavku.


Definitivno najvece otkrice i odusevljenje proteklog meseca su mi MAYBELLINE COLOR TATTOO CREAMY MATTES senke za oci. O njima sam nedavno detaljno pisala u OVOM postu, pa koliko ste propustile, procitajte zasto ih volim, pogledajte kako izgledaju na ocima i mozda shvatite da su mozda i vama potrebne. Svakako ih preporucujem, od srca.


Kada sam videla da je Golden Rose izbacio Prodigy gel lakove, nisam mogla da docekam da ih probam. Dolazi u pakovanju sa gel lakom u boji i top coat-om. S obzirom da mi i obicni, klasicni lakovi ovog proizvodjaca iznenadjujuce dugo traju na noktima, nista manje nisam ocekivala ni od gel lakova.
Odlucila sam se za neutralnu bez, br.01, i za sad cu vam samo reci da zaista traju 7 dana, a sigurna sam da bi nekima mozda izdrzao i duze. Ja sam nakon sedmog dana skinula lak, jer nikada ne nosim manikir duze od 5 dana i to mi je maksimum, jer mi nokti jako brzo rastu, a najvise me nervira linija u korenu nokta koja mi se pojavljuje vec nakon treceg dana od nanosenja. Prosao je test izdrzljivosti i sa te strane sam zadovoljna.
Detaljno cu vam pisati o njemu u posebnom postu, sa fotografijama, kako ste i navikli, dok sam ovde zelela samo da ga spomenem i najavim za neki od buducih postova.


NYX ne prestaje da me odusevljava, pa sam tako obozavala proizvode koje sam dobila u paketicu iznenadjenja od Alexanrad Cosmetics-a, jer nisam stigla na sajam kozmetike. Proizvodi, kao i boje, kao birani za mene i zaista je lepo kada neko prati vas rad i poznaje vas taman dovoljno da zna sta bi vas obradovalo. Hvala Alexandar Cosmetics-u, po ko zna koji put, na velikoj podrsci koju pruza blogerima.

Pops Butter Lipstick je bio neko vreme na mojoj WL-i, i u vrlo kratkom periodu postao je moj omiljeni "go-to" ruz, kao i mat gel ajlajner koji sam planirala da kupim, a uz to i baza za senku o kojoj sam citala samo pozitivne recenzije i bas imala zelju da je probam. Kako NYX Butter gloss-eve obozavam, Intense verziju nisam probala, iako sam planirala, tako da sam odusevljena intenzitetom boje, kao i osecajem na usnama.
O spomenutim proizvodima cu pisati u posebnim postovima, kada cu ih detaljno predstaviti.

Golden Rose WOW!, s leva na desno: 52, 57, 56, 71, 88, 86.
Sigurna sam da vam je vec svima jasno u kolikoj meri sam zavolela ove Golden Rose malisane, pa tako ne mogu da prestanem da ih otkrivam. Neke ste vec imale priliku da vidite u postu sa mojim omiljenim lakovima ove jeseni/zime, neke ste videli na Instagramu (@headindclouds), dok neke nisam stigla da slikam i pokazem vam.
Da ne bih svakom pojedninacno posvecivala post, mozda bi bilo dobro da ih sve objednim u okviru jednog, sta vi mislite o tome? Pisite mi u komentarima ako zelite ovakav post, a ja cu vrlo rado da vam ih predstavim ;).


Ukoliko imate bilo kakva pitanja u vezi proizvoda prikazanih u ovom postu, a ne mozete da cekate post, slobodno ostavite komentar ispod.

S puno ljubavi,
Marija

13 comments:

  1. Obavezno post o prelepim GR lakovima <)

    ReplyDelete
  2. Nijanse lakova su prelepe za ovo vreme pogtovo metalik bordo, bas je neobicna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno se slazem ;) On mi je jedan od najdrazih trenutno <3

      Delete
  3. nisam probala ništa od navedenog ali se nadam da će isti proizvodi naći put do mene u sljedećoj godini. veselim se recenzijama svih proizvoda

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam <3
      Hvala ti puno, draga Tina <3

      Delete
  4. Prava si lakoholicarka. :) Steta sto se ne druzis sa nama na uskladjenim manikirima. :( Mene zanima Nyx baza za senku i nadam se da je dobra. Cekam tvoje utiske.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Praaavaaa <3 Iako obozavam i sminku i modu, lakovi su mi uvek bili najjaca ljubav <3
      Meni je mnogo zao, takodje...bas sam nedavno o tome razmisljala...bilo mi je super kada sam svake nedelje pripremala manikir na odredjenu temu :) Mozda vam se prikljucim povremeno ;)
      Meni bas odgovara, posebno za senke slabije pigmentacije, ako i za one sedefaste/sljokicaste/praskaste, koje jednostavno nece da se fiksiraju za kapak :D

      Delete
  5. Prelepi favoriti! Polako ides ka tome da odneses kuci celu policu GR WOW lakica, ali uopste te ne krivim :D

    ReplyDelete
  6. Hihihi...bas tako Anci :D Sta da radim kad su tako slatki, sareni i svaki novi koji vidim mi je neophodan :D <3

    ReplyDelete