Wednesday, December 30, 2015

GOLDEN ROSE PRODIGY GEL DUO 01



Od kako su se pojavili lakovi za nokte sa efektom gela, gotovo svi brendovi su se potrudili da u svoju ponudu uvrste i ovakav tip proizvoda.

Ono sto je karakteristicno za takozvani "trajni lak" je to da se nanosi po principu klasicnog laka za nokte, dakle baza, dva sloja boje i top coat. Za njegovo susenje neophodno je koriscenje UV lampe. Ovakav manikir ne ojacava vase prirodne nokte, a u proseku traje oko dve nedelje. Uklanja se tako sto se nokti natapaju specijalnim sredstvom za ovu namenu ili acetonom (cistim), zatim se zamotavaju u foliju i nakon 10-ak minuta sledi uklanjanje ostataka sa nokatne ploce. Zavisno od proizvodjaca, nekima je potrebno turpijanje radi lakseg uklanjanja, dok se neki sami "podignu" sa noktiju uz pomoc skidaca/acetona, a nakon toga se nokti poliraju i radi klasicna manikir.
Ovakvu uslugu pruzaju gotovo svi kozmeticki saloni, a predstavlja vrlo popularnu opciju za devojke koje imaju prirodno jake nokte, a zele dugotrajan manikir, bez ostecenja koje uzrokuje gel opcija.


Za razliku od prethodno spomenute metode, gel lak je nesto sto mozete sami kod kuce da koristite i za sta vam nije potrebna UV lampa, kao ni velika spretnost. Ovakav manikir u proseku bi trebalo da traje vise od klasicnog, izmedju 7 i 10 dana, zavisno od vasih noktiju.





U danasnjem postu zelim da podelim sa vama svoje odusevljenje Golden Rose verzijom gel laka. Znate vec koliko volim i koliko sam zadovoljna kvalitetom klasicnih Golden Rose lakova za nokte, pa ni od gel lakova nisam ocekivala nista manje, naprotiv.

GOLDEN ROSE PRODIGY GEL DUO 01 dolazi u pakovanju koje sadrzi Gel Colour (gel lak) i Gel Top Coat (zavrsni sjaj), koji sadrze po 10.7 ml.

Princip nanosenja je vrlo jednostavan:
  • Nakon sto nanesete dva sloja gel laka, sacekajte oko 2 minuta da se prosusi.
  • Potom nanesite jedan sloj top coat-a i sacekajte da se osusi prirodnim putem.
Sto se uklanjanja tice, jednostavno se skida obicnim skidacem laka bez acetona.

 Proizvodjac obecava 7 dana urednog manikira. 




Moje iskustvo sa ovim gel lakom je sjajno. Lako se nanosi, s tim da je nijansa koju sam ja izabrala nesto redja od ostalih nude koje imam od ovog proizvodjaca, pa tako meni zahteva tri tanja sloja do lepe, ujednacene boje, bez tragova cetkice. Nekima ce mozda i dva biti ok, ali kako sam ja u ovim stvarima nenormalni perfekcionista, tek sa tri osecam da je savrseno.

Nijansa je predivna, neutralna, svetla nude. Mislim da je cak previse svetla, pa ne znam kako bi izgledala na  bledom tenu, dok na neutralnom i zuckastom izgleda divno. Fenomenalna, svakodnevna nijansa, lako uklopova i vrlo dugotrajna.

Prijatno sam se iznenadila kada sam shvatila da mi je jednom prilikom manikir izdrzao cak 10 dana. Moji nokti jako brzo rastu, pa me nervira ta linija koja se pojavljuje u samom korenu vec nakon drugog-treceg dana od nanosenja laka i iz tog razloga vrlo retko nosim manikir duze. Medjutim, izdrzala sam, kako bih testirala ovaj gel lak i zaista sam prezadovoljna.





Iz ciste radoznalosti probala sam da preko klasicnog laka za nokte nanesem Top Coat koji se dobija u ovom setu. Usledilo je jos jedno odusevljenje. Nije povlacio lak, nije izazivao nikakve pukotine, mehurice i slicno, a sam manikir mi je trajao 8 dana, kada mi se sa jednog nokta, iako jako malo, skinuo sa jednog kraja.
Noktima pruza jako lep sjaj i brzo se susi.

*Savet: Obavezno "zatvarajte" ivice, kako biste produzile trajanje vasem manikiru, tako sto cete preci vrhom cetkice duzinom vrhova noktiju.





GOLDEN ROSE PRODIGY DUO SET mozete kupiti u Kristabell parfimeriji po ceni od 450 dinara, kao i u manjim parfimerijama sa Golden Rose stalkom.

*Jedna divna citateljka mi je rekla da je videla da se moze kupiti i odvojeno gel lak i top coat. Ja nisam vidjala da ih na ovaj nacin prodaju, ali je vrlo moguce, pa eto mozda nekome znaci i ova informacija.


Da li ste probale ovaj Golden Rose Prodigy Gel Duo?
Pisite mi u komentarima ukoliko imate bilo kakva pitanja ili iskustvo koje zelite da podelite sa citaocima i sa mnom ;)


S puno ljubavi,
Marija

8 comments:

  1. fantasticni su i njihovi klasicni matte top coat i gel look topcoat! Za tako male pare ja sam odusevljena!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala spomenute tc-ove, ali verujem da hocu u nekom narednom periodu, jer ih toliko svi hvale ;) Hvala na preporuci ;)

      Delete
  2. Probala sam nijansu 19 iz te linije, kupila sam je samostalno, 180 dinara u Aviv tržnom centru. Ova boja je takođe retka, potrebna su tri sloja, ali me je trajnost baš razočarala. Već drugog dana se okrznuo na dva nokta, a pritom nisam u međuvremenu radila išta zahtevno. Valjda je poenta da se koriste zajedno, moraću da uzmem i TC, super da radi i sa drugim lakovima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala samostalno da nosim samo lak, bez tc-a, ali verujem da mu on produzava trajnost znatno ;)

      Delete
  3. Ovo mi zvuci obecavajuce! Golden Rose bi trebalo da te unajmi za modela :) Znas i sama moje odusevljenje tvojim noktima, tako da u principu sta god da stavis na njih automatski ide na moju wish listu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...pa sta cu kad su sjajni i za novac koji potrosis dobijas super proizvod u rangu i do 10x skupljih brendova. Zar to nije sjajno? :D

      Hvala ti puno, Anci ;) Nista ni tvojim ne fali, divni su :***

      Delete
  4. Baš si me zainteresovala sada za ovaj duo! :)
    A inače, nokti su ti prelepiiii *.* oduševljena sam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno <3
      Nadam se da ces biti zadovoljna ako nekad odlucis da probas...javi utiske ako se setis ;)

      Delete