Friday, December 25, 2015

NYX POPS BUTTER LIPSTICK


U danasnjem postu, nekoliko reci o predivnom, super nosivom NYX COSMETICS POPS kremastom ruzu. Jedna od onih nijansi koje najvise volim i najcesce nosim, jer smatam da mi najbolje pristaju uz ten, boju kose i ociju, kao i makeup koji nosim na svakodnevnom nivou. Neutralna, peachy nijansa koja smatram da bi pristajala svakoj od nas. Pogodna za apsolutno sve prilike, jedna od onih sa kojima ne mozete pogresiti.

*Fotografije su nastale na direktnom, jutarnjem svetlu.
Butter linija ruzeva je jedna od meni najdrazih iz NYX ponude, jer takve teksture najvise volim, kada su ruzevi u pitanju. Volim osecaj mekih usana koji pruzaju. Prilikom nanosenja sa lakocom klizi , "topi se" u kontaktu sa usnama, pruzajuci im  hidratantnost koja traje satima. Ne lepi se, ne isusuje i nema apsolutno nikakav miris (ovo sam vec navodila kao jedinu "manu" ovim ruzevima, jer bih volela da, kao i sve ostale linije, i oni mirisu na vanilu/slatkise).
Dobra pigmentovanost prekriva usne ujednacenom bojom i vizuelno ih cini punijim.
Najcesce uz ovaj ruz nosim NYX Natural ili Mauve olovke, ali na ovim fotografijama nosim samo POPS, preko celih usana, zbog realnijeg prikaza boje.
Olovka mu dodatno produzava trajnost, pa tako ne osecam potrebu za popravkom narednih oko 5h nakon nanosenja. Bledi postepeno i ujednaceno sa usana.


Kada je u pitanju pakovanje, svidja mi se sto je sredisnji deo izradjen od prozirne plastike, gde se vidi ruz. Takodje, svaka nijansa ima pakovanje u odgovarajucoj boji ruza, sto je sjajno za raspoznavanje (posebno u neseseru).
Sadrzi 4,5 g proizvoda.


Smatram da su NYX Butter kremasti ruzevi savrsen izbor za sve dame koje ne vole sjajeve za usne, ali ni mat finish, vec nesto izmedju. Posebno su dobar izbor tokom zime, jer usnama pruzaju hidrataciju uz dobar intenzitet boje. Niske temperature i vetar tokom zime uticu na cescu pojavu ispucalih usana, pa su formule poput ovih ruzeva sjajno resenje.


Imajte u vidu da u zavisnosti od prirodne boje vasih usana prilicno zavisi nijansa ruza. Moje usne su skroz svetle (iste kao ten :( ).
*Fotografije iznad nastale su na prirodnom svetlu, u zatvorenom prostoru.



NYX BUTTER ruzeve mozete kupiti u Alexandar Cosmetics-u po ceni od oko 700 dinara.


*Proizvod predstavljn u ovom postu predstavlja PR uzorak, ali to ne utice na objektivnost mog misljenja.


Da li ste probale NYX Butter ruzeve? Koja je vasa omiljena nijansa?

S puno ljubavi,
Marija

16 comments:

  1. Da li je nijansa topla? Da li bi pristajala nekom neutralnom/hladnom tipu☺? Prelijepa si. U poslednje vrijeme drugacije sminkas oci? Divno ti stoji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bih bas rekla da je topla previse i smatram da bi stajala svim podtonovima koze ;)
      Hvala ti puno <3 Da, malo intenzivije nego inace, trenutno sam u takvoj fazi :D
      Veliki pozdrav saljem <3

      Delete
  2. Predivna nijansa i jako ti lepo stoji :) Ti si kao i uvek presavrsena! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na uvek divnim recima <3
      Veliki pozdrav <3

      Delete
  3. Predivna nijansa, deluje mi kao nešto što bih i sama nosila. :)
    Prelepa ti je slika sa šeširićem <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, Tanjice <3
      Mislim da bi i tebi stajao dobro ovaj ruz. Savrsen je za svakodnevni makeup ;)

      Delete
  4. Ruž je odličan, lepa je boja i meni se sviđa tekstura ovih butter-a, ali ja moram da primetim koliko ti lepo stoji šešir. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala punooo, Kaca <3 Zaljubila sam se u njega na prvi pogled :D Predivna boja ;)

      Delete
  5. Nijansa mi je baš divna, volim takve kremaste nude ruževe <3

    ReplyDelete
  6. Zaista divna nijansa, ja imam jedan Pupa koji je vrlo sličan i zlostavljam ga. Mogla bih da kupim ovaj kad ga potrošim, da malo promenim, a i uštedim :-)

    ReplyDelete