Thursday, December 10, 2015

INSTA POST #20



U okviru filmskog festivala Slobodna zona, premijerno je prikazan dokumentarni film Amy, koji sam dugo cekala da pogledam
Kao neko ko je uzivao i jos uvek uziva u njenom glasu i muzici, gledanje ovog filma bilo mi je prilicno tesko, i prilicno potresno. Prvih nekoliko minuta filma mi je cak izazivalo jezu u telu, cuti njen glas i videti je nasmejanu, pre slave koju je tako kratko uzivala. Njena lepota sa pocetka karijere bila je nesvakidasnja, sto je izdvajalo od drugih sa muzicke scene. Gledati kako se jedan mladi zivot i veliki talenat gasi usled nemogucstva da se izbori sa zivotom i svetom oko sebe, okrutnosti medija i njenih bliskih saradnika, kao i oca, zaista je bolno. Jedna tako krhka licnost ciji duh ce dugo nastaviti da zivi. U prepunoj sali, povremeno mogli su se cuti jecaji gledalaca, sto je jos vise doprinelo tome da ovaj film ostavi vrlo jak utisak na mene. I sada, kada cujem njen glas negde, oci mi same zasuze...retki su trenuci kada mogu da je slusam bez knedle u grlu...
Najdraze Zarine kozne pantalone. Neki su me pitali da li su udobne i odgovor je, da, apsolutno. Imajte u vidu da su iznutra postavljene i da svakako nisu za toplije dane, ali za jesen/zimu su savrsene.

Mekani, cupavi dzemper i pastel pink nokti <3
Roggenart <3 Novo omiljeno mesto za popodnevnu kafu, gde imaju najlepse keksice sa komadicima cokolade. ukoliko niste, probajte ih ;)
Crna i siva, jedna od najdrazih kombinacija "boja"
Golden Rose Wow! 12, vrlo cesto nosen tokom novembra
Uzivanje uz Sensa magazin i vocnu salatu
Selfie pre odlaska na yogu
U bojama jeseni <3
MOTD
Kafenisanje <3
Sjajan tekst u novembarskom broju magazina Sensa, na temu "Telo joge" <3
Bandana na 1001 nacin :D
U mom slucaju, leopard=neutral <3
Nakon predivnih, toplih i suncanih dana, usledila je kisa koja nije planirala da se zaustavi, pa su gumene cizme bile obavezan detalj :) Volim ih jer imaju taj izgled lakovanih cizama, kao i "rock chic" detalje u vidu nitni.

Kratka bunda od vestackog krzna, ljubav <3 A kada nema nikoga da te slika, veliko ogledalo mora da se iskoristi, gde god se ono nalazilo :D :D :D
Najlepse, najomiljenije, najsavrsenije cizme ikada, iz Zare <3 Za one kojima se mozda dopadnu mozda ce znaciti informacija da se jezik pomera u upada unutra kada hodate, jer nije fiksiran. Ja sam to resila tako sto mi ih je obucar za 2 min posla zasio ispod gornjih kaiseva koji se preklapaju, po savovima, tako da se nista ne vidi i sad ne mrdaju. Ja nisam zelela da ih se zbog toga odreknem, jer se zaista retko desava da mi se obuca ovoliko svidi, a kada se to desi, ljubav ne zna za nemoguce ;D


Ukoliko zelite mozete me pratiti na @headindclouds <3.

S puno ljubavi,
Marija

4 comments: