Thursday, August 7, 2014

INSTA POST #5

Proslo je puno vremena od kako sam poslednji put objavila Instagram post, a za sve vas koji nemate Instagram evo nekih zanimljivih detalja iz proteklog perioda. Slicica je puno, pa se nadam da vam to nece smetati ;)

Konacno je stigla i u nase drogerije ova divna Essence Cookies & Cream  krema za ruke <3

Bottega Verde Argan ulje...spas za moju kozu lica

Avon Planet Spa linija preparata me uvek iznova odusevi ;) Piling za telo i maska za kosu...divni <3

Balea dezodorans sa mirisom cokolade...mmm...

Neke pink sitnice koje volim <3

...i neke zlatne...

China Glaze Lotus Begin <3 <3 <3

OPI Live.Love.Carnaval <3

Essie Watermelon...jedan od najdrazih letnjih nijansi :)

Spa pedikir kod kuce...uskoro post o tome ;)

Letnji blesavi noktici :D

...i oni neuobicajeni za mene :)

EOS like Lip Balm...novo u Lilly drogerijama

Suzavanje pora kod kuce sa Freeman maskom sa limunom i glinom

Neke omiljene narukvice <3

Sooo cute <3

Sovice na usima, sto da ne? :)

Mali delic mog makeup kutka :)

...i moj makeup kutak <3

Slikanje outfita...


Me ;)

Selfie fotke...omiljene :)




Jutarnja kafa kod "njega"...najlepsi pocetak dana <3 <3 <3

Napunila sam 29 godina...seka pravi najlepsi cheesecake na svetu :)


Seka i ja na proslavi rodjendana...

<3 <3

...proslava jednog decijeg rodjendana...

Detelina sa 4 lista...sreca...

Prelepo nebo iznad Beograda <3

Zalasci Sunca pored "njega"...ne procenjivi... <3

Na kafi kod mame...

Posle podnevno kafenisanje...

Jutarnja kafa je najlepsa iz najdraze soljice...naravno sovice...again <3

Omiljeni caj za lepsi san ;)



Omiljeni tip dorucka







Mama se vratila sa Ohrida i donela najlepsi ratluk koji sam ikada probala ;)

Blogodruzenje uz limunanu u Smokvici <3

Raffaello... <3 <3 <3

Detox plan...

...sproveden u delo u drustvu sestre :)





...prica mog zivota... ;)



Nadam se da su vam se dopale fotkice ;) Ukoliko zelite mozete da me pratite i na Instagramu gde sam redovna (a ne kao los bloger, stidim se *___* ), na @headindclouds.


Love,
Marija



13 comments:

  1. Imas 29 godina??! Aaa, nemoguce :D Ja mislila 23, 24 :D:D:D Izgledas toliko mladoliko i lepo :):) Predivne slicice! Pozz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da...29! :D
      Hvala ti puno na komplimentima <3 :***
      Veliki pozdrav <3

      Delete
  2. Hej, kakav ti je ovaj EOS balzam za usne? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije EOS, ali je slican njemu ;)Drugi proizvodjac je u pitanju i dostupan je u Lilly drogerijama. Takodje u ponudi imaju i sa mirisom vanile i aloe vere, dok je moj sa mirisom visnje. Sto se nege tice ok je, ali miris je malo...pa cudan...ne znam, nekako "plastican" i vestacki ;)

      Delete
  3. Zbog ovakvih sličica poželim da otvorim Instagram... Jako lep post i trenuci u njemu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa hajde ;) Bice mi zadovoljstvo da se pratimo i tamo (inace mojoj omiljenoj drustvenoj mrezi) ;)
      Hvala <3 :***

      Delete
    2. :))) Videcu, mozda i pokleknem uskoro, mada moram da vezbam :P

      Delete
  4. I mene su iznenadile godine, nikad ti ne bih dala 29! Ali, ni 29 nije neka velika cifra nego samo "hladnija glava" i zreliji počeci. Bar ja tako mislim :)
    Balea s čokoladoom, mini dezodorans nisam vidjela kod nas. Ali nadam se da nije slučaj kao s gelom za tuširanje. U tubici miriše mmmm, a kad dođe u dodir s vodom smrdiii :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto se tice godina slazem se sa tobom u potpunosti ;)
      Nisam probala gel za tusiranje, ali deo sprej mi je super ;)

      Delete
  5. ...Slicice su divne i bas se radujem sto ih ima dosta! :) Prvo, srecan rodjendan sa zakasnjenjem! Sve najljepse ti zelim! <3 Ti meni izgledas prelijepo, zracis i nikada ti ne bih dala toliko godina(gornja granica 26:)
    Noktici, nakit, hrana - sve izgleda tako fino i primamljivo ;D a carapice su neodoljive *__* nemam Instagram i zato uzivam u ovakvim postovima! Poljubac :***
    Sara;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na cestitkama i lepim zeljama, od <3
      Drago mi je da ti se dopao post, a mislila sam da sam preterala sa slikama ;)
      Puno poljubaca ti saljem, Sarice :****

      Delete
  6. Ti i sestra bas licite. :)
    Ja sam sassy vodu napravila dva puta i batalila. :D Treci dan sam skroz zaboravila iako sam nabavila sastojke za vise dana. :D Nije to za mene definitivno. ;)

    ReplyDelete