Monday, August 4, 2014

BLACK DRESS

Duga crna haljina je apsolutno neophodna u garderoberu svake devojke, ako mene pitate.  Jednostavna za kombinovanje, super udobna tokom letnjih meseci, a u zavisnosti od modela i materijala od kojeg ja napravljena mozete je nositi na razne nacine. Ja volim one opustenih linija, pamucne, savrsene za svakodnevne letnje setnje, kafenisanje sa drugaricama, soping, itd. Ovu sam kupila pocetkom leta u Zari i kombinujem je uz sve, od starki i ranca, do nesto elegantnijih sandala i torbi. Jednostavno je obozavam.

































I wore:
Dress-Zara
Sandals-Zara
Bag-No brand
Sunglasses-Stradivarius
Bracelets-Cruciani, gift
Rings-H&M
Earrings-Tally Weijl
Lips-NYX Butter Gloss Red Velvet
Nails-Golden Rose Color Expert #06


Love,
Marija

13 comments:

  1. super mi je haljina, i odlično mi stoji :D
    ti mi nešto posebno blistaš... ili se to tek meni čini ;)

    ReplyDelete
  2. Divno ti stoji ova crna haljina! Najljepsa si mi na 3.i 4.slici.. :))) iznenadila si me bojom na noktimaa :3 cmokic ^^
    Sara;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sariceeeee...hvala puno <3 <3 <3
      Verujem ti, jer sam i sebi cudna :D Navikla sam na one lude boje na noktima i sarenis, a ovo je nesto totalno ne tipicno za mene :) Ipak, svidja mi se nekako ;)
      Ljubim te :****

      Delete
  3. Predivno! I slike i haljina i ti! :D
    Slažem se sa nail crazy, stvarno posebno blistaš, a i to sam ti rekla u 'morskom' postu. :D

    ReplyDelete
  4. Jednostavna, prelepa i nekako svoja. Divna! <3

    ReplyDelete
  5. Prekrasne sličice, pogotovo one na kojima se smiješ jer imaš predivan osmjeh :) Sandalice su mi genijalne :D

    ReplyDelete