Sunday, November 29, 2015

ROSE GOLD SEQUINS



Blizi se decembar, a sa njim i praznicno raspolozenje. Metalik detalji su gotovo obavezni, bar u mom slucaju.
Elegantan i prefinjen sjaj poput zlata u pink boji, savrsen je izbor za nezne dame u cijem garderoberu preovladjuju bela, puder roze i siva boja, ali i svakoj od vas koja zeli blik momenat na svojim noktima, a da to ne izgleda previse napadno.

U danasnjem postu pokazacu vam jedan manikir koji sam kreirala nedavno i toliko bila odusevljena krajnjim rezultatom da sam tih dana neprekidno gledala u svoje nokte, a po reakcijama na Instagramu, zakljucila sam da se i vama dopao.
Sjajan manikir koji mozete nositi cak i u novogodisnjoj noci, kao i tokom praznika, pa mozda nekoj od vas posluzi kao inspiracija.


Iako vrlo jednostavan za kreiranje, ovaj manikir zahteva puno strpljenja ( i veliku volju i zelju), jer je potrebno izdvojiti vreme kako bi ispalo uredno i izgledalo lepo. Ukoliko ste u zurbi, nemojte pokusavati ovo, vec ostavite za one dana kada imate nesto vise vremena koje mozete posvetiti samo sebi i uzivajte u tom trenutku.


Korisceni proizvodi:
  • OPI Start To Finish baza,
  • Golden Rose WOW! 04, dva sloja,
  • Poshe Top Coat, dva sloja
  • Rose gold confete/sljokice
  • Tackalica.
Nakon nanosenja dva sloja laka (u ovom slucaju GR WOW! br. 04) u vidu bazne boje, nemojte cekati da se u potpunosti osusi, vec odmah kada zavrsite nanosenje drugog sloja na nokte druge ruke, vratite se na prvu i tackalicom pocnite da pozicionirate svaku sljokicu pojedinacno sto blize korenu nokta. Ovo je jako vazno, jer ukoliko se lak u potpunosti osusi necete moci da zalepite sljokice, a sam top coat nece moci da ih odrzi dugo.

Savetujem vam da prilikom nanosenja ovako krupnih sljokica uvek nanosite dva sloja top coat-a, kako biste ih sto bolje fiksirali i produzili trajnost manikira. Uz ovaj mali trik cete duze odrzati svaku sljokicu na svom mestu.


Po zelji mozete izabrati boju sljokica, kao i baznu boju laka. Ja sam se odlucila za pastel pink, jer je to nekako bio logican izbor, ali bi izgledalo vrlo lepo i da je bazna boja recimo bela ili "mlecno" roze (poput China Glaze Innocence). Mogucnosti su beskrajne, poigrajte se malo i uzivajte.


Ako odlucite da probate da rekreirate ovaj manikir volela bih da me tagujete na drustvenim mrezama, kako bih mogla da vidim (Instagram: @headindclouds, Facebook: Head In The Clouds) <3 Bas bih se obradovala da vidim kako je vama ispalo ;).


Ukoliko imate bilo kakva pitanja, slobodno pitajte, bice mi zadovoljstvo da odgovorim <3.

S puno ljubavi,
Marija

32 comments:

  1. Morat cu probati i oznaciti te, mislim da bih to mogla stalno raditi jer tvoj ukus apsolutno odgovara mome, u mnogim stvarima i detaljima šŸ’ž

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako bih se obradovala, najiskrenije <3 Ako nadjes vremena i setis se, podeli da vidim <3
      Saljem poljupce <3 :***

      Delete
  2. Odlična manikura! Jednom ću je i ja probati, ali najprije treba nabaviti ovakav glitter :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3 Nadam se da ces uspeti negde kod tebe da ga nadjes ;) :*

      Delete
  3. Prelepo! Kako su ti divni nokti, i duzina i oblik :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Jovana <3 Najvise volim kada su ove duzine i trudim se da ih uvek ovakve odrzavam. Ne volim kada su predugacki, a jako brzo mi rastu ;)

      Delete
  4. Znas da se uvek odusevljavam tvojim noktima, pa tako ni ovoga puta to nije izuzetak :)
    Savrseno, uredno, lepo i nezno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam Anci i jako mi je drago sto je tako <3 <3 <3 Ljubim te puuunooo :****

      Delete
  5. Prelepo jee! Trenutno imam na noktima taj lak I roze cirkone na palcu i domalom prstu. A lepse mi je sa tim sljokicama, moracu negde da ih nabavim. I da, je l' ti se duze susi ovaj lak , od ostalih GR WoW koje posedujes? Ili je to samo kod mene slucaj . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Predivne su ove sljokice, nadam se da ces ih naci ;)
      Nisam primetila da mi se susi duze, mozda zato sto uvek koristim brzosuseci top coat. Mada vrlo je moguce, jer nije uvek svaka nijansa iz iste linije iste formule i ostalih karakteristika ;)

      Delete
  6. Divni su :) Gde si uzela sljokice? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3
      Ja sam svoje kupila na sajmu kozmetike prosle godine, ali verujem da ih ima i svuda gde se prodaje pribor za nokte, poput Ultra Sun-a, Alexandar Cosmetics-a i sl. Takodje, pogledaj i po kineskim robnim kucama, oni uvek imaju te sljokice i glittere ;)

      Delete
  7. so lovely and cute
    new post :
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/11/geometric-print-maxi-dress.html

    ReplyDelete
  8. Bas je slatko. :) Skroz je nekako ti. :)
    Jel ti se dopada Poshe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skroz Marry <3 Drago mi je da ti se dopada ;)

      Sto se tice Poshe TC, planiram da pisem o njemu poseban post. Ne znam jos uvek sta da mislim. Cini mi se da mi manikir duze traje sa njim nego sa SV, ali nema onaj staklasti sjaj koji ja obozavam :( Kada mi se slegnu utisci videcu... :*

      Delete
  9. Predivno je :) Ljepse, urednije i zenstvenije ruke od tvojih nisam vidjela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww...Saro, draga, hvala ti mnogo na ovako divnom komplimentu, posebno jer zaista veliku paznju posvecujem nezi ruku i noktiju i jako mi je vazno da su uvek uredni <3 :***

      Delete
  10. Mozda je bzvz pitanje ali zanima me kako si tackalicom lepila sljokice? Da li se sljokica sama zalepi za tackalicu pa je ti onda spustis na nokat?
    Ili prstom spustis svaku sljokicu na nokat pa je onda pozicioniras tackalicom? Uh, nadam se si me razumela ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne postoje bezveze pitanja, a ovo je vrlo logicno, s obzirom da mi je promaklo da pojasnim ovo u postu, pa cu se potruditi u komentaru ;)
      Sljokice se ponekad same zalepe za tackalicu kada je prislonis, a ukoliko nece mozes da koristis nakvasen sundjer na koji ces prisloniti vrh tackalice kako bi se pokvasio i omogucio laskse vezivanje sljokica za njega. Nemoj nikako da prstima nanosis sljokice jer lak ne bi trebalo da bude u potpunosti suv prilikom ovog postupka, a samim tim bi direktno stavljanje sljokica na nokatnu plocu sljokice trenutno fiksiralo i onemogucilo njihovo pozicioniranje na zeljenom mestu.

      Nadam se da smo se sad razumele ;)
      Veliki pozdrav i hvala na odlicnom pitanju ;)

      Delete
    2. Heheh, ja bih se rado sa tobom druzila. Toliko si mi slatka i kroz komunikaciju sa svojim citateljkama na instagramu i ovde, zakljucujem da si veoma prizemna i draga.
      Hvala ti sto si mi detaljno objasnila tehniku zvanu "spustii sljokicu (sljokica-kakva luda rec haha) na nokat".
      Mnogo volim tvoj blog i saljem ti veliki poljubac sa Kipra.
      Maja-Amadeus šŸ˜‰

      Delete
    3. Hihihi... Draga Majo, mnogo ti hvala na ovakvim komplimentima, izmamila si mi osmeh od ranog jutra <3 Jako mi je drago ako je tako, srce mi je puno <3

      Nadam se da smo se sad razumele i da je "tehnika" jasna :D
      Veliki pozdrav i poljupce saljem <3 :*****

      Delete
  11. Marija, divan post kao i uvek! Nemam običaj da komentariŔem, ali ovog puta nisam mogla da odolim ovom manikiru! Prelepo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Andrea, hvala najlepse na ovako lepom komentaru, od srca ;) Drago mi je da ti se svidja <3
      Veliki pozdrav <3

      Delete
  12. Vec sam te pohvalila na instagramu, a mogla bih i ovde. Divan je manikir :)

    ReplyDelete
  13. Do sada se nije desila situacija da se meni izgled tvojih noktiju ne dopadne, a mislim da nikada i neće. Predivno! ;) :*
    Sara;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, Saro <3 Mnogo mi je drago ako je tako <3 :**

      Delete