Thursday, November 26, 2015

INSTA POST #19

Splav Kota 70
Nakon krace pauze u blogovanju, za koju mi se iznenada javila potreba, usled odsustva zelje za pisanjem, vracam se polako, nadam se, starom ritmu. Odjednom sam pozelela toliko toga da vam pokazem i podelim radost sa vama, da sam sela i dovrsila one davno zapocete i ispisala nove price i iskustva koja sam jedva cekala da vam prenesem. Toliko toga se nagomilalo, da ne znam odakle da pocnem. Nesto slicno kao povratak na posao nakon godisnjeg odmora :).

Razmisljajuci o tome kako da nastavim gde sam stala, pomislila sam kako bi bilo mozda ok da se uz kratku pricu vratimo mesec/dva unazad i ponovo na neki nacin ozivimo neke lepe trenutke, kroz fotografije.
Sta sam to radila u prethodnom periodu, tacnije tokom septembra i oktobra, ukoliko niste ispratile na Instagramu (tamo se druzimo na @headindclouds), pogledajte u nastavku.


Septembar i oktobar su bili nezapamceno topli, pa sam se trudila da sto vise vremena provodim napolju, uzivajuci u kafi, kolacima, laganoj i neopterecujucoj prici, u lepom drustvu.
*Novembarski Insta post ce biti odvojeno od ovog.

Cokoladni sufle, poslasticarnica Bacio
Pink kornet sa najukusnijim sladoledom, menta i cokolada i limun i menta, Bacio
Rana jutarnja kafa u obliznjem kaficu
Smoothie sa ovsenim pahuljicama, jabukom i cimetom

Jutarnja kafa sa iznenadjenjem u vidu jednoroga. Nikada nisam videla nista lepse, jer inace nikada nisam razumela kako ljudi mogu da prepoznaju neku figuru u solji...sve do tog jutra. Zar nije sjajno?
Caj i pecena jabuka...popodnevno uzivanje...bilo je i hladnih dana  <3
Godinama unazad sam mastala i divila se ljubicasto/crvenoj kosi i zelela da je imam. Kako sam jako tamna, gotovo crna poslednjih 7/8 godina, bilo je tesko postici boju koju zelim bez upotrebe blansa. Pisacu o ovome na blogu detaljno. Zadovoljna sam kako izgleda, ali mi je zao sto se vidi samo na direktnom dnevnom svetlu, dok je u zatvorenom prostoru potpuno tamna, skoro crna.  Kako se vama cini?
Nakon nove boje usledilo je razmisljanje na temu skracivanja siski, koje takodje nisam imala godinama...hm...jos uvek razmisljam... Medjutim, gledajuci ovu fotografiju sama sebi izgledam kao neka gospodja, pa se salim kako cu ovakvu frizuru nositi kada predjem 50 :) Kratku, bordo, sa siskama ;)
Povratak u tinejdzersko doba, kada sam nosila ove marame (bandane) u svim mogucim bojama i na sve moguce nacine. Bila sam opsednuta istim, kariranim kosuljama, kikicama, kao i ogrlicama koje se opet nose oko vrata, a lice na tetovaze...znate na sta mislim? Devedesete... <3

Nakon Vichy eventa, druzenje sa Jovanom, Dijanom i Magdalenom se nastavilo <3 "Cozy moments" sa Jovanom <3

Najsladje carapice ikada , hvala Jovanice <3 <3 <3
Omiljeni beli dzemper i jedan od omiljenih zimskih parfema <3 La Vie Est Belle <3
Opal na noktima <3 Savrsenstvo, China Glaze Luxe And Lush
Boho nakit, najdrazi komadi <3

Planiranje, piskaranje, sastavljanje wl...
Podsecanje...
Crna koza, moja druga koza <3
Nova boja kose, na suncu <3 <3 <3
Halloween dekoracija, jedan kreativan izlog na Dorcolu
Predivan Golden Rose Matte lipstick crayon u nijansi br. 05 <3
Setnja uz kafu, i zvuk suvog lisca pod nogama...jesen <3
Stizu praznici... najlepse doba godine (pored leta) <3


S puno ljubavi,
Marija

15 comments:

  1. Super sto si se vratila, odavno te cekam! Dzemperi su prelepi, gde si ih uzela? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno <3 :*
      Oba su iz C&A (ako si mislila na beli i crveni) ;)

      Delete
  2. Divno. :)
    Jako mi se sviđaju oni boho prstenčići <3

    ReplyDelete
  3. Bas sam se pitala gde si nestala. ;) Fotke su kao i uvek savrsene! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...samo sam se malo povukla, ali nije trajalo dugo...ono sto je mene plasilo je da cu potpuno izgubiti zelju i volju da nastavim, ali nije se to dogodilo...velika je ovo ljubav <3 :***
      Hvala Marry moja <3 <3 <3

      Delete
  4. Ubila si me slikama hrane i slatkisa :D
    Prelepe fotke, kao i uvek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anciii...vidim da smo obe zavisnice <3 :* I kod tebe je uvek veselo :)

      Hvala ti <3

      Delete
  5. Aaa vratila si nam se!!!
    Nemaš pojma koliko si nedostajala.. I stvarno si me zabrinula, bila sam uplašena da nećeš više pisati. :( :**
    Slike su divne, ti prelijepa kao i uvijek! Sviđa mi se boja kose, super ti stoji. Drago mi je da si opet tu. Poljupciii:* <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravila sam da se potpišem, Sara je ;*

      Delete
    2. Jesam Saro i vi ste meni jako nedostajali, kao i komunikacija sa vama <3 <3 <3 Sada sam tu i potrudicu se da cesce pisem, uzelela sam se, bas ;)

      Puno ti hvala, kao i uvek, divna si...ne znam vise kojim recima da pokusam da ti se zahvalim na svoj podrsci i ovoj virtuelnoj ljubavi koju mi pruzas vec jako dugo <3
      Mnooogooo te pozdravljam i saljem puno poljubaca <3 <3 <3 :*****

      Delete
    3. Upravo odgovaram na tvoj komentar, izadjem i vidim drugi, gde kazes da si zaboravila da se potpises :D Da li mi verujes da nisam ni primetila da se nisi potpisala, a znala sam da si ti, po nacinu pisanja :D Cudno <3
      Cmok, cmok :***

      Delete
    4. A joooj, nemaš pojma koliko mi znači to što si i bez potpisa prepoznala moj komentar. Nemoj da mi zahvaljuješ, zaslužila si sve komplimente, prisustvo i ljubav osoba koje su uz tebe, pa bar na ovaj način. :* <3 :*
      Sara;*

      Delete
    5. Jednostavno sam osetila da si ti <3 Mnoogooo hvala, ti si meni divnica jedna <3 Puno poljubaca saljem <3 :* <3 :*

      Delete