Friday, November 15, 2013

VICHY IDEALIA LIFE SERUM

Pre skoro dva meseca, sa svojim blogodrugaricama imala sam priliku da prisustvujem prvoj VICHY Anti-Age Akademiji koja je odrzana 18.septembra u prelepom prostoru Beograd Art Hotela, o cemu sam detaljno pisala u OVOM postu. Tada je svaka od nas dobila VICHY Idealia serum na testiranje, i nakon puna dva meseca, svakodnevnog koriscenja prenosim vam svoje utiske.


Idealia Life serum [LR2412+LHA] je prvi idealizator koze stvoren od strane VICHY Laboratoires, sa ciljem da svakoj od nas pruzi negu kakvu zasluzujemo, bez obzira na uslove zivota i starosno doba.
Neki od glavnih faktora koji u velikoj meri uticu na kvalitet koze su:
  • Stres,
  • Zagadjenost vazduha(pre svega duvanski dim),
  • Nedostatak sna,
  • Preterano izlaganje UV zracima bez adekvatne zastite,
  • Neuravnotezena i neredovna ishrana.


Redovnom upotrebom VICHY Idealia Life seruma nasa koza moze doziveti transformaciju, odnosno poboljsanje kvaliteta koze i to u vidu:

  • Ujednacavanja tena i povecanja blistavosti,
  • Zagladjene povrsine koze i smanjenja vidljivosti pora,
  • Odmornijeg izgleda lica.



VICHY Idealia Life serum dolazi u predivnoj pink staklenoj bocici od 30 ml, sa pumpicom na vrhu koja omogucava savrseno doziranje proizvoda. Predivne teksture, srednje gustine, bez lepljivog traga na kozi. Nakon nanosenja vrlo brzo ga koza upija, tako da odmah nakon toga mozete naneti kremu za lice ili puder. Ovaj serum u sebi sadrzi sitne pink mikrocestice koje stvaraju efekat idealne koze, a samim tim su zasluzne za blistavost tena koju proizvodjac obecava. Obogacen je vrlo prijatnim, zenstvenim mirisom koji se meni jako dopada, i ako nekima miris mozda ne predstavlja vaznu stavku u ovakvim proizvodima, meni je jako vazno da proizvodi koje koristim imaju lep, ugodan miris, tako da svako nanosenje cini pravi mali ugodjaj za sva cula.

Namenjen je sa negu i obnovu svih tipova koze, cak i najosetljiviju. Iako proizvodjac navodi da se ne koristi u predelu oko ociju, neke od mojih blogodrugarica su ga koristile, kao i ja, i nismo imale nikakvih nezeljenih reakcija u vidu iritacija ili preosetljivosti na proizvod. Zelim da napomenem da imam jako osetljivo prodrucje oko ociju i nisam osetila nikakvu neprijatnost tokom koriscenja ovog seruma. Imajte u vidu da se ni ovaj serum, kao uostalom i sve kreme namenjene nezi i hidrataciji podrucja oko ociju, ne nanosi neposredno uz suzni kanal, jer nema potrebe, vec uvek krenite oko 2-3 mm nize.

Proizvod ne sadrzi parabene, a obogacen je VICHY Thermal Spa vodom.




Moji utisci o ovom serumu su jako pozitivni. Koristim ga, kao sto sam prethodno vec i navela, puna dva meseca, u vidu dnevne nege. Nanosim ga nakon jutarnjeg ciscenja, na lice (jednu ipo pumpicu), predeo vrata i dekoltea (dve pumpice), kao zamenu za dnevnu kremu. Predstavlja savrsenu podlogu za tecni puder i olaksava njegovo nanosenje. Nisam primetila da mi lice prosijava od ovog seruma (moja koza je kombinovana i vrlo osetljiva). Takodje, nije mi izazvao nikakve upalne, bolne procese, iako sam prethodnog meseca iz nekih neobjasnjivih razloga imala probleme sa kozom u predelu brade i nosa, ali taj deo sam izbegavala prilikom nanosenja seruma. Lice je izuzetno nezno na dodir, a pore su manje vidljive(cak, imam utisak da mi vise skupi pore od cuvenog Benefit PORE fessional prajmera, sto je zaista cudnovato). Ten mi je ujednaceniji, a primetila sam i da su mi neke flekice izbledele, ali nisam bas sigurna da li je za to zasluzan ovaj serum ili arganovo ulje, tako da ne mogu da tvrdim sa sigurnoscu.
Nastavicu da ga koristim, a nakon sto ga potrosim, sigurno cu kupiti ponovo ovo malo zlato <3


VICHY Idealia Life serum mozete kupiti u svim apotekama ovlascenim za prodaju VICHY proizvoda, po ceni od oko 4 300 dinara, u zavisnosti od mesta gde kupujete.
Takodje, u ponudi imaju i dnevnu kremu za lice iz iste linije koju sam koristila jako dugo, i nazalost potrosila, i ona je  bas odgovarala mom licu, kao i BB kremu koju jos uvek nisam probala.

Da li ste probale VICHY IDEALIA LIFE SERUM? Kakvu su vasi utisci?


*Proizvod predstavljen u ovom postu dobijen je kao PR uzorak, ali to ni u jednom trenutku nije uticalo na objektivnost moje recenzije.


Love,
Marija

12 comments:

  1. Meni se mnogo dopada kako ste ga opisale (mislim na sve blogerke koje su pisale o njemu). Jedino mi se ne dopada cena, ali ako ne nađem ništa bolje a jeftinije, možda probam ovaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, meni je izuzetno drago da iako sve imamo razlicite tipove koze, svakoj je odgovarao.
      Slazem se da je cena nesto visa, ali serumi su uglavnom skuplji, tako da...ne znam...nadam se da ces pronaci vec onaj koji ti odgovara po svim stavkama, ali se nadam da ces ukoliko odlucis da probas Idealia Life serum biti zadovoljna kao i ostale devojke :)

      Delete
  2. Drago mi je da si zadovoljna, ja svoj primjerak još nisam pošteno isprobala. Recenzija ima dosta i super je što možemo pročitati što više mišljenja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, znam...i ja jedva cekam da citam o tvojim utiscima i verujem da ce biti pozitivni koliko i moji :*

      Delete
  3. Mene odbija cena, iskreno. Nigde nisam uspela da dobijem tester, a ne bih volela da 40e dajem za nesto u sta nisam sigurna da ce odgovarati mojoj osetljivoj kozi. Ali je zato pakovanje mala carolija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam dobila u, cini mi se oktobarskom izdanju casopisa Lepota& Zdravlje, ukoliko se ne varam, tester ovog seruma. Verujem da u apotekama nemaju testere, poznata mi je situacija...i slazem se sa tobom ;) Ja imam jako osetljivu kozu i nije mi napravio nikakve probleme, ali opet, sve je to individualno i svaka koza je prica za sebe ;)

      Delete
  4. drago mi je da si napisala svoje iskustvo sa serumom i da ti prija :)
    šteta samo što se ne providi bočica i što se ne vidi koliko je proizvoda ostalo.
    ja svoj nisam probala, još uvek :D neplanirano mi je uletela ona vichy
    aqualia thermal spa krema, i moram ti reći da je divna! jako mi prija i fino
    hidrira lice preko noći, baš se vidi da deluje :)
    eto, davim te sad nekom pričom nevezanom za serum, ali pričale smo onda
    o aqualia liniji pa zato :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, zaista se ispostavilo da je moje lice lepo prihvatilo ovaj proizvod, sto me jako raduje ;)

      Da, u pravu si, nisam o tome ni razmisljala... ;)
      Kako si uspela da se suzdrzis? Ja sam ga probala istog dana kada sam se vratila sa Akademije...ahahhaha... ;)

      Stvarno?! Bas sam razmisljala da te pitam kako je tvoje lice prihvatilo kada se vidimo sl.put ;) Ja imam tester, u kesici, ali jos uvek nisam probala, pa me raduje sada kada cujem da tebi odgovara ;) Mislim da ce uskociti preko reda ;D

      Ne, ne, ne...ne davis ni slucajno i jako mi je drago da si podelila to sa mnom <3 :*

      Delete
  5. Čitam pohvale, tako da planiram i ja da ga probam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, jako mi je drago da su i ostale devojke koje su probale zadovoljne, kao i ja ;) Nadam se da ce i tebi odgovarati ;)

      Delete
  6. Zanimljivo izgleda na koži, pomislila bih da će biti jako vidljiv i previše mastan na mešovitoj koži, super što nije i što se lepo pokazao :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda prelepo i trenutno ga koza upije, sto je zaista sjajno ;) Nema masnog traga, vec ostavlja kozu neznom poput plisa ;)

      Delete