Wednesday, November 20, 2013

MIXA RICH BODY MILK VS BODY BALM

Ukoliko me pratite, verujem da ste vec upoznate sa cinjenicom da ne skrivam svoje odusevljenje MIXA preparatima za negu celog tela. MIXA nam pruza mogucnost da koristimo fenomenalne proizvode, a sve to u savrsenom odnosu cene i kvaliteta. Mnoge preparate iz njihovog asortimana sam probala do sad, o nekima ste imale priliku da citate kod mene na blogu, o nekima cu vam tek pisati.

Danas sam odlucila da uporedim za vas dva divna mleka za telo. O Rich Body Milk Intense Nourishment sam detaljno pisala u ovom postu, pa ukoliko ste propustile evo prilike da procitate nesto vise ili da se podsetite. Koristim ga vec nekoliko meseci i moja suva koza ga obozava.

Kada se sestra pakovala za put pre dva meseca, pitala me je za savet koje mleko za telo da kupi i ja sam joj predlozila da proba MIXA Body Balm Repairing Surgras, kako bismo ga probale i uporedile sa prethodnim.

U tekstu ispod bice nekoliko reci o ovom mleku za negu tela, a onda cu ga uporediti sa prethodnim i saznacete koje od ova dva mi je draze i zbog cega.


MIXA Body Balm Repairing Surgras je hranljivo mleko za telo bogato lipidima, ciji sastojci efikasno dubinski hrane, umiruju i obnavljaju veoma suvu kozu. Suva koza je dodatno osetljiva i reaguje na mnoge spoljasnje faktore i neophodna joj je specificna nega. Koncentrat aktivnih sastojaka u vidu 10 % glicerina i umirujuceg ovsenog mleka pruza efekat olaksanja izuzetno suve i osetljive koze, umiruje je, a kozi vraca mekocu i sjaj.


Predstavlja idealnu negu koze tokom hladnih, zimskih dana, kada smo zatrpani slojevima garderobe i boravimo u zatvorenim prostorijama i suvom vazduhu, sto onemogucava kozi da slobodno dise i iz nje izvlaci vlagu, sto rezultira suvocom i cestim osecajem zatezanja, cak i neprijatnog peckanja.
Bogata formula poput balzama koju koza brzo upija.
Bez alkohola i parabena.



U poredjenju BB( body balm) sa RBM(rich body milk), iz nekog mog licnog iskustva i vidjenja, primetila sam sledece:

  • BB je mnogo gusce teksture, koja me podseca na Mixa kremu za ruke iz iste linije koju imam i obozavam, a recenzirala sam je u ovom postu, cak imaju isti miris koji je lep, nekako medicinski,
  • BB se teze razmazuje jer je gusce konzistencije i iako proizvodjac navodi da nije lepljivo na dodir, moj utisak nije bas takav. Osetim ga pod rukom, a cak i kada ga koza upije prilikom dodira ja osetim da je tu. Ne mogu da kazem da je masno, ali nije bas onakvo kako bih volela da bude,
  • Oba proizvoda pruzaju neophodnu hidrataciju, s tim sto nakon nansenja RBM nema lepljivog traga, vec koza postaje izuzetno nezna i glatka i ima onaj divan zdrav sjaj o kom sam vec pisala u postu kada sam ga predstavljala,
  • RBM ima predivan miris, i ako mozda nekome to i nije toliko bitan faktor prilikom izbora kreme za negu tela, meni je od izuzetne vaznosti. Dopada mi se cinjenica da se zadrzava na kozi nakon nanosenja, a miris me podseca na neku kremu za suncanje, sto uvek evocira neke lepe uspomene ;)
  • Oba proizvoda dolaze u pakovanju od 400 ml, sa pumpicom na vrhu, sto olaksava koriscenje.



Sve u svemu, drazi mi je definitivno RBM, po svim stavkama. Od efekta koji ima na mojoj extra suvoj kozi tela, posebno nogu, preko divne teksture, pa do mirisa. Zanimljiva je cinjenica da se mojoj sestri vise svidja  BB, tako da sve je to definitivno stvar licnog stava i ocekivanja od proizvoda. Ja ostajem verna svom RBM, a seka BB, do daljnjeg...ne planiramo da ih menjamo ;)

MIXA proizvode mozete kupiti u Lilly i Dm drogerijama. Redovna cena ovih proizvoda iznosi oko 650 dinara, ali cesto budu na akcijskim snizenjima, kada ih mozete kupiti po ceni od oko 500 dinara.

Kako se vi borite sa suvom kozom tela, ukoliko je imate? Da li se vasa nega razlikuje zavisno od godisnjih doba ili se drzite svojih omiljenih proizvoda tokom cele godine?

Da li ste probale ove proizvode? Kakvi su vasi utisci?


Love,
Marija

24 comments:

  1. Bas mi je mama spominjala da ga je gledala ovo Mixa mleko i da joj se cini da je dobro :) Sigurno cu ga probati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj obavezno ;) Nadam se da ces biti zadovoljna kao i ja :*

      Delete
  2. preskupo, ne vrede toliko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da si ih probala ;)

      Ne bih se slozila sa tobom. Ako uzmemo u obzir da se radi o pakovanju od 400 ml, zaista smatram da je u tom slucaju cena u skladu sa kvalitetom, kao i kolicinom proizvoda. Mojoj jako suvoj kozi povrati sjaj i hidrataciju koja traje i ne bih ga menjala nikako :)
      Opet, ocekivanja su razlicita i jako mi je zao ako si probala neko od ovih mleka i nisi zadovoljna negom koju pruzaju :(

      Delete
  3. Krasna recenzija koja mi baš treba! Znaš da se i ja borim sa suhoćom i mislim da ću isprobati obje, razveselilo me kad sam pročitala da je BB teksturom slična njihovoj kremi za ruke jer ja ipak volim te masnije i gušće proizvode za njegu tijela, ali vjerujem ti na riječ da je i RBM odlična. Još bih te pitala, za koliko vremena ti recimo koža ponovno postane suha nakon ove dvije mazalice u usporedbi s nekim drugim losionima/kremama? Ja baš s tim imam problema zimi, teško mi je pronaći nešto dovoljno hranjivo što će mi osigurati višesatnu hidrataciju, do sada mi je to pružao Dove za ekstra suhu kožu i Nivea SOS losion koji su kombinacija ulja i mlijeka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago ako ti je moje iskustvo pomoglo oko izbora ;)

      Znam da se i ti, kao i ja mucis sa suvom kozom i bas iz tog razloga ti od srca preporucujem da ih probas ;)
      Da, BB je jako slicno kremi za ruke, pa mozda ti se dopadne. Meni je ok, ali mi je mnogo draze RBM, jer osim sto vidljivo oporavlja i hidrira kozu, jako brzo se upije i ne ostavlja taj masnjikavi, po malo i lepljiv osecaj, ne znam kako bih ga tacno opisala.
      Sta da ti kazem kad sam zapostavila sva mleka i sve kreme za telo koje sam volela, cak i moje omiljeno svetlo plavo Nivea mleko koje sam godinama koristila. Od kada sam pocela da koristim ovo mleko(RBM, jer mi je draze od BB, pa uglavnom njega samo koristim), koza mi ostane hidrirana i nezna do sledeceg tusiranja. Cini mi se da je ovo jedino mleko koje zaista dubinski prodire u slojeve koze i hrani je ;) Probaj, iskreno verujem da ce ti odgovarati ;)

      Delete
    2. Probati ću, a ti ćeš već čuti moje utiske :) Ako su dobri kao krema za ruke, ja ću biti i više nego zadovoljna :)

      Delete
    3. Jedva cekam, moram da priznam ;)
      I necu ti vise nista reci...zelim da cujem tvoje utiske <3 :*

      Delete
  4. Ja nisam kupovala te za suvu kozu. Imam onaj plavi koji je vise za normalnu ka suvoj i on mi je dobar. A od ova dva bih sigurno pre kupila ovaj redji jer ne volim guste mazalice za telo. A i volim mirisljave stvari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da imas to za suvu kozu i jako mi je drago da si zadovoljna ;)

      Ti si "moj covek" :D I ja volim kada nisu preterano masne kreme, ali isto tako volim da osetim kako je nakon nanosenja koza osetno meksa, a nikako masna ili lepljiva ;) Ovo mleko je bas takvo <3 A tek miris... <3

      Delete
  5. Ja nemam velikih problema sa suvom kožom. Samo su mi noge suve, i to najviše leti.

    Ja leti koristim kantariono ulje (na bazi maslinovog) i to mi jako, jako pomaže. Pošto sam jako zavolela prirodne putere za telo, sada suve delove kože negujem sa njima. Usne,, ruke, pa čak i stopala, celo telo...

    Ne volim mnogo mleka za telo, jer ih obično kupim zbog mirisa, koji ne traje ni 10min, pa se razočaram, a najčešće kada sam tražila negu dobila sam ulepljenu kožu. Komplikovana sam...

    Sviđa mi se kako je opisano ovo mleko RBM, tako da ću razmisliti, možda ga i probam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi ;) Ja se trajno mucim sa suvom kozom i jedino je ovo mleko uspelo da je dovede u red ;)

      Da, ulja su odlican izbor, uvek....ja cesto dodam masl.ulje u neke mirisljave losione koji ne pruzaju nikakvu negu(poput Baleinih), i onda spojim lepo i korisno na neki nacin <3

      Probaj, probaj...divno je zaista <3

      Delete
  6. Ti znas koji je moj favorit :)).
    Cena je skroz korektna, o mililitrazi da ne govorim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno...samo ne znam ko mi je preporucio njihova mleka za telo...hm... <3 :*

      Slazemo se ;*

      Delete
  7. Ja baš muku mučim s suhom kožom zimi, ova recenzija mi je došla kao naručena.

    Po meni, odličan odnos cijene i količine, svakako moram isprobati . Imam za sada samo kremu za ruke s kojom sam zadovoljna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se mucim sa suvom kozom tokom cele godine, svako mleko za telo mi koza jako brzo upije i ponovo se vrati onaj neprijatni osecaj suvoce i zatezanja :( Od kako sam otkrila ovo mleko(RBM), problemi su znatno umanjeni i zelela sam da podelim to sa vama koji imate suvu kozu i kojima bi moglo neko od ovih mleka da pomogne ;)

      Slazem se sa tobom ;)
      Drago mi je da si zadovoljna kremom, pa se nadam da ce ti i mleko za telo odgovarati ;*

      Delete
  8. I ja sam jedna od onih koje su odusevljene Mixa kozmetikom,koristim vec neke proizvode i odlicni su. Sto se tice mleka za telo ja imam Mixa Body Balm i svim drugaricama ga preporucijem :) Meni koza njega odlicno upije i nema masnih tragova,ali mislim da sve to zavisi od koze. Cena je smesna za tu mililitrazu i kvalitet, narocito ako ga kupite na akciji, a ako se ne varam bas su sada u DM-u na akciji mleka za telo. I jos jedna stvar, Mixa jeste medicinska kozmetika, ali ne i prirodna, tako da mislim da Body Balm ima za nijansku bolji sastav, ako uopste iko procita sastav nakon sto pomirise ovo divno mleko ili balm:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago da to cujem, jer su zaista sjajni i zelim da ih svi probaju i otkriju koliko divnih proizvoda imaju u ponudi ;)

      Ja mislim da ljudi u mom okruzenju sanjaju Mixu koliko ih davim :D

      Slazem se ;) Sve zavisi od koze. Kao sto sam gore, u postu i navela, moja sestra takodje vise voli BB i kaze da njenoj kozi vise prija, tako da je sve to individualno, ali svakako su oba jako dobra ;)
      Kada je cena u pitanju, opet se slazem sa tobom. Smatram da je sasvim korektna. Nisam znala da je opet na akciji, znam da je nedavno bila, ali sam mislila da prosla...

      BB ima bolji sastav, svakako, s obzirom da ne sadrzi parabene i alkohol ;)

      Delete
  9. Ja se nadam da mixa uskoro dolazi i kod nas, jer izgleda da ove godine necu do BG ili NS :/ a bas bih dosta toga isprobala i kupila...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam ;)

      Od kako je Mixa stigla na nase trziste imam zelju da isprobam sto vise proizvoda iz njihovog asortimana ;) Probala sam mnogo toga i jako mi je drago da me ni jedan proizvod nije razocarao :)

      Delete
  10. Nisam još uvek ništa probala od mleka za telo :( ali probaću oba! Sjajna recenzija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Prasence <3

      Probaj, obavezno :) Verujem da ce ti se svideti ;)

      Delete
  11. RBM sam kupila u avgustu, nakon sto sam procitala tvoju recenziju, jer je moja koza bas kao sto si ti opisala svoju- izrazito suva. I apsolutno sam odusevljena, moja koza ga obozava! :)
    Jedan mali info- trenutno je u DM-u na akciji i kosta 459 dinara! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neizmerno me obraduje kada mi se neko od vas javi i kaze da je probao neki od mojih jako dragih proizvoda, cije odusevljenje sa zadovoljstvom delim sa vama, jer to je i poenta ulozenog truda pisajuci ovaj blog <3
      Jako mi je drago da si zadovoljna i da prija tvojoj kozi ;)

      Hvala puno za info, nisam znala da je na akciji, a vec mi se blizi kraju RBM ;) Nadam se da ce i ostalim devojkama ova informacija biti od koristi ;) :*

      Delete