Wednesday, June 1, 2016

Essence Make Me Brow Eyebrow Gel Mascara

Način na koji oblikujem i popunjavam svoje obrve nešto je što se prilično dugo nije menjalo, a o tome sam detaljno pisala pre nešto više od godinu dana (ukoliko ste propustile, post možete videti OVDE) . Kada sam počela da korigujem njihov oblik, pre nekih 5 godina, koristila sam samo Essence Eyebrow Stylist Set i tada mi je savršeno služio svrsi i bio sasvim dovoljan.


Nakon određenog vremena poželela sam da probam nešto novo i malo eksperimentišem. Testirajući nekoliko različitih tipova proizvoda za ovu namenu, najzadovoljnija sam bila efektom koji pruža NYX Eyebrow Gel u nijansi Brunette, kojem sam i dalje verna. Nijansa mi odgovara, međutim imala sam utisak kao da mi nedostaje taj jedan korak do onog savršeno definisanog oblika. Bilo mi je potrebno nešto što će moje obrve fiksirati, učiniti ih punijim i urednijim. Nedostajala je maskara.

Ne planirajući ovu kupovinu, prilikom jedne posete dm-u, primetila sam Essence gel maskaru za obrve. Kako sam bila prezadovoljna njihovim setom za obrve u vidu senki, verovala sam da je i maskara dobra i da mi je nijansa odgovarajuća, jer oni imaju te divne, hladne tonove. Nikada nemaju crveni pigment, već upotrebom njihovih proizvoda lako dobijate prirodan izgled, bez očigledno vidljivog popunjavanja.


Essence Make Me Brow Eyebrow Gel Mascara dolazi u vrlo simpatičnom pakovanju, klasičnom za ovaj tip proizvoda. Četkica je mala, te omogućava jednostavno i precizno nanošenje. Nijansa koju ja imam je 02Browny Brows, a dostupna je i svetlija verzija.
Ono što se meni posebno dopada je to sto je nijansa ambalaže identična onoj sa proizvodom unutar nje, sto dozvoljava da odmah možete videti da li vam odgovara. Prilično je malih dimenzija i sadrži samo 3,8 ml, ali smatram da je i to sasvim dovoljno i da će dugo trajati.


Ova maskara predstavlja proizvod koji će vašim obrvama pružiti boju i definiciju, čineći ih vizuelno gušćim. Ukoliko malo bolje pogledate fotografiju iznad primetićete da ima sitne dlačice koje pružaju efekat prirodno punijih obrva, imitirajući vaše.

Volim kako moje obrve izgledaju korišćenjem ove maskare. Prirodno su jako svetle i retke, pa mi je činjenica da je u pitanju obojena verzija gela jako korisna, jer proizirni ne bi pružio rezultat koji ja želim. Fiksira ih, ali ne učvrsti toliko da bi stvarala neprijatnost tokom dana, već sasvim blago ih definiše i drži na mestu.

Formula je optimalne gustine, nije ni previše retka da bi slepljivala obrve, ali ni gusta da bi ostavljala previše proizvoda i stvarala neuredan izgled.
Ne truni se po licu tokom dana.


Na fotografiji ispod možete videti kako moje obrve izgledaju korišćenjem Make Me Brow maskare. Pored ove maskare, koristila sam i NYX Eyebrow Gel u nijansi Brunette.

Moram da priznam da nikada nisam bila zadovoljnija njihovim izgledom i čini mi se da sam konačno uspela da pronadjem savršenu kombinaciju proizvoda. Duže vreme ih puštam kako bi dobile željenu gustinu, što je u mom slučaju jako dug i naporan proces.


Ovaj proizvod bih prvenstveno preporučila devojkama koje imaju svetle i retke obrve, ali i onima koje imaju prirodno lep oblik i žele dodatno da ih naglase i učine malo gušćim. Izgleda jako prirodno, vrlo je jednostavan za korišćenje i voleće ga i one dame koje ne koriste ostale proizvode za oblikovanje svojih obrva, već žele samo malo da ih naglase.

Essence Make Me Brow možete kupiti u našim drogerijama po ceni od 340 dinara.


Da li koristite gel maskare prilikom korigovanja oblika vaših obrva?
Koje su vama najdraže?
Pišite mi u komentarima ;)


S puno ljubavi,
Marija

2 comments:

  1. I ja koristim baš ovu essence.. Uzela sam je pre godinu dana u Hrvatskoj i još uvek mi traje, nije se osušila. Super proizvod, lepo fiksira i naglasi moje svetle dlačice. :-)

    frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicna je, zaista ;) Za nas sa svetlim i retkim obrvama, kao stvorena :) Drago mi je da i ti uzivas u njoj ;)

      Delete