Friday, January 15, 2016

Insta post #21

Vrlo cesto kasnim sa Instagram postom, ali ovaj put sam, mislim, ipak preterala, jer je vec polovina januara prosla. Nekako uvek postoji nesto sto smatram da bi tebalo ranije da vam pokazem, jer ovaj tip posta je lagana prica uz prisecanje proteklog meseca, sto nekima mozda i nije preterano interesantno. Razmisljala sam cak i da izbacim Instagram postove sa bloga, ali znam da ima puno vas koji nemate profil na ovoj drustvenoj mrezi i mozda ne bi bilo fer. Instagram je moja omiljena drustvena mreza i tamo sam najaktivnija, pa mozda ne mogu sama realno da ocenim, ali prema statistici vidim da ima mnogo vas koji ipak vole ovakve postove.
Stalo mi je do vaseg misljenja i iz toga razloga volela bih kada biste u komentarima ispod napisali sta mislite o ovoj ideji, da li da nastavim ili prekinem da delim Insta momente sa vama na blogu?

Crna je ponekad "srecna boja" <3
Tintolino bajka <3
OOTD
Divno mesto za popodnevno uzivanje uz kafu u najdrazu osobu <3
Trg Otvorenog srca <3
Praznicno raspolozenje

Maglovito jutro i topla cokolada <3 Moja omiljena fotografija tokom decembra
Debelo, mekano pletivo (H&M) i nude nokti <3
Odmor za dusu i telo...

Golden Rose Wow #57
Zaludjena novom bojom kose, neposredno nakon farbanja, dnevno svetlo
Nebo...vecita inspiracija...
Novogodisnja dekoracija u Beogradu <3
Najvise lajkovana fotografija u proteklom mesecu ;) Golden Rose Wow #56
Topla cokolada i coko keks, najcesci izbor tokom zime :)

Detalji...
Ono kad dodju prijatelji iz Italije i dobijes najukusniji (i najveci) kolac ikada <3 <3 <3
Nekoliko dana pre nove godine Alexandar tim je odlucio da me iznenadi i obraduje novim Liquid Suede tecnim ruzem <3 Bio je savrsen za novogodisnju noc ;)
Opsesija ovim sesirom nema kraja, nosim ga neprestano :D Najsavrsenija boja ikada koja se odlicno kombinuje uz gotovo sve komade iz mog garderobera :)
Sumiranje godine koja je za nama...
Kristaloterapija <3 Najdivniji gorski kristal za koji sam se vezala od trenutka kada sam ga ugledala. Iako nisam verovala da komad nakita ovoliko moze da se voli i da kristali zaista imaju moc kakva im se pripisuje, osecam njegovu energiju. Da li sam uobrazila ili zaista "radi" jos uvek nisam sigurna...nesto postoji kada ga nosim...
Novogodisnji manikir <3
Novogodisnja sminka <3

 Ukoliko zelite mozete me pratiti na @headindclouds.


S puno ljubavi,
Marija <3.

4 comments:

  1. Nikako ne prestaj sa ovim postovima! :) Tvoji i Jovanini su najlepši i definitivno najdraži za čitanje. :)
    Crna je bila i moja ''srećna boja'' tokom proteklog meseca. I evo krenula sam da komentarišem redom, onda htedoh da napišem kako obožavam fotografije na kojima si ti, pa detalji autfit postova, i tvoji manikiri... Suština ti je jasna. :D
    <3

    ReplyDelete
  2. Donedavno nisam imala profil na Instagramu i jedva sam čekala da sa nama podeliš novi Instagram post, jer uživam gledajući tvoje fotografije. I sada, kada te pratim na toj društvenoj mreži, obradujem se kada vidim da je izašao novi post tog tipa. Tvoje fotografije su inspirativne i divne, mislim da bi bilo lepo omogućiti i onima koji nemaju profil na Instagramu da uživaju u njima. Veliki pozdrav! :)

    ReplyDelete
  3. Znaš koliko bih ja bila razočarana kada ne bi više bilo ovakvih postova :( Jedni su mi od omiljenih jer uvijek imaš predivne sličice i baš im se obradunem :))
    Sve je predivno, ti, noktići, sitnice.. Što više gledam ove slike sa novom bojom kose, više mi se dopada hahha <3
    Sara;*

    ReplyDelete
  4. Hvala vam devojke puno <3 <3 <3 Onda nastavljamo i dalje ovako ;) :***

    ReplyDelete