Wednesday, August 12, 2015

SUMMER VIBE

Leto je period kada svi zelimo da izgledamo lepo sa minimalno ulozenog truda, a cesto je dovoljno odluciti se samo za neku veselu senku/ajlajner na vasim ocima, ili za ruz u nekoj energicnoj boji, u zavisnosti od toga sta zelite da naglasite. Ostatak makeup-a trebalo bi svesti na minimum..

Vodeci svetski kozmeticki prendovi su upravo plavi ajlajner lansirali kao vodeci trend leta 2015. Odlucili se da ga ispratite ili ne, morate priznati da pruza onaj, tako neodoljivi "summer vibe".


U danasnjem postu zelela sam da podelim sa vama jedan vrlo jednostavan makeup koji sam nosila vrlo cesto u proteklom periodu. Odusevljava me cinjenica da ova plava boja savrseno upotpunjuje jednostavne letnje outfite, posebno ako tokom leta volite da nosite belu boju, kako se to cesto kaze "od glave do pete".


Podloga koja tenu pruza blistavost, malo hajlajtera na vrhovima jagodica, duz nosa i u unutrasnjim uglovima ociju, malo maskare i nude olovka u vodenoj liniji je sve sto vam je potrebno da postignete ovakav look. Usne bi bilo najbolje da budu u nekim neutralnim tonovima, ali nikako mat, jer...leto je <3.


Korisceni proizvodi:

LICE:
  • DIOR Star tecni puder 031
  • KIKO Soft Touch 102 rumenilo
  • MAYBELLINE Fit Me korektor 20
  • TOO FACED Snow Bunny highlighter .
OCI:
  • NYX Electric Blue Eye Pencil
  • NYX  Eyebrow Gel Brunette
  • NYX Propel My Eyes maskara
  • SEPHORA Long Lasting Kohl Pencil Infinite Beige
USNE:
  • NYX Natural Lip Liner
  • NYX Fun Size Butter Lipstick.


*O NYX ajlajneru pisala sam detaljno u posebnom postu, pa ukoliko vas nesto detaljnije interesuje mozete procitati OVDE.

S' puno ljubavi,
Marija<3.

10 comments:

  1. To je ona NYX olovka, prekrasna je. :)

    ReplyDelete
  2. Joj ja stalno hocu da se nasminkam na ovaj nacin i s vremena na vreme pokusam....ali ja toliko ne znam da korostim olovke da je to strashno...a i nisu ni trajne. Za mene je samo ajlajner tecan ili gel. Moram da kupim inglot duraline pa da pravim ajlajnere u boji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako ne znas, Aleks? Ocigledno si imala lose iskustvo :( Ja ih bas volim i koristim i zaista su mi super. Lake su mi za nanosenje i uvek su mi bile dugotrajne...ne znam koje brendove koristis...
      Ja se sa svim tim snalazim ;)
      To ti je super ideja, svidja mi se ;) :*

      Delete
  3. Odlicno ti stoji! Obrve su ti sa-vr-se-ne, moze post o njima i njihovom sredjivanju? Ali detaljno. ;))
    Ana K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Ana, hvala na divnom komplimentu <3
      O nacinu na koji korigujem izgled obrva, kao i koje proizvode koristim, sa mnogo saveta i propratnih fotografija pisala sam u ovom postu, pa ako si propustila evo linka http://headindclouds.blogspot.com/2015/04/moja-prica-o-obrvama-sa-nyx-cosmetics-om.html ;)
      Pozdrav <3

      Delete
  4. Bas si se lepo nasminkala i super je za leto :)

    ReplyDelete