Thursday, February 12, 2015

PASTEL WINTER


Cini mi se da sam ove zime, kao nikada do sada, volela i nosila pastelne, nezne nijanse. Iako sam neko ko se najprijatnije oseca prilikom nosenja jarkih boja, jer prati moj temperament (dupla lavica u horoskopu), u poslednje vreme bas uzivam u pastelnim komadima garderobe, a ta simpatija se prosirila i na moje nokte, pa se najcesce i odlucujem za takve nijanse, kako bi sve bilo u savrsenom skladu.

Za danas sam pripremila da vam pokazem outfit koji sam nosila juce.
Nadam se da ce vam se dopasti <3.












Moja omiljena torba, koju od kako sam kupila, oboooozaaavaaam <3 <3 <3.


Ovu predivnu, ogromnu kapu iz H&M sam spominjala vec vise puta, kako na Facebook-u, tako i na Instagramu, ali do sada je niste videli u outfit postu. Toliko je volim, da ne postoje reci kojima bih tu ljubav opisala ;).
Kako se vama cini? Cute or Not?




Kaput-Pull&Bear
Pantalone-Stradivarius
Dzemper-Caliope
Cizme-S&O
Torba-Carpisa
Kapa-H&M
Sal-H&M
Prstenje-H&M
Nokti-Golden Rose Holiday #69



Love,
Marija <3.

12 comments:

  1. Aaaah sadly in our country we dont have enough winters :( You look so nice!
    xx
    Maliha Rao / Red Alice Rao

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh...you lucky girl ;)
      Thanks a lot, sweety <3 :***

      Delete
  2. Kaput mi je prekrasan. A torba savršena. Kapa i čizme su mi nekako preglomazne. Ti si mi prekrasna i vidim te u nečem nježnijem. I hlače su prekrasne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ;)
      Sve zavisi ko sta voli i u cemu se oseca prijatno ; )Ja recimo tokom hladnijeg perioda godine obozavam predimenzionirane stvari poput kapa, debelih dzempera, salova, cizama i sl., volim da mi je toplo i da se ususkam lepo, kao meda :D

      Delete
  3. Kaput i kapa su predivni, cijeli outfit-kombinacija boja koje najviše volim! :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Potpisujem prvu rečenicu ;)
    Mnogo si mi lepa i treba više da nosiš takve nijanse jer ti i one predivno stoje! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha...ti i ja definitivno uzivamo u bojama kao niko :D Volim to <3 :***
      Hvala ti Tico, lepoto <3 :***

      Delete
  5. Jako lepe nijanse i komadi i bas ti pasu...:) mogu ti reci da je slicno i kod mene, ovan koji je pre ludeo za jacim bojama, a poslednjih godina sve nesto pastelnije...mozda nam je to doslo i s godinama xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga moja Azra <3 Jako mi je drago ako tako mislis, zaista <3
      Ahahahaha...mozda :D Mi vatreni znaci tesko se odlucujemo za neke "mirne" i neznije nijanse :D

      Delete