Saturday, December 27, 2014

COTTON CANDY COAT


Pocetkom jeseni sam bila u potrazi za savrsenim pastel pink kaputom. Iako su mnogi brendovi u svojim kolekcijama za jesen/zimu 2014.godine izbacili kapute u ovoj neznoj nijansi, najrazlicitijih krojeva kao i materijala od kojeg su napravljeni, dugo sam trazila onaj savrseni, bas za mene. U glavi sam kao i uvek imala zamisao kako bi trebalo da izgleda i onda sam ga ugledala u Pull&Bear-u. Tada ga nisam kupila, jer je izgledao nekako cudno i ne bas ocekivano, a ono sto ga je cinilo takvim bio je materijal od kojeg je izradjen. Navikla sam na "plisane" kapute, ako me razumete, poput mojih dragih iz Manga, i za mene je to savrsen materijal kada su kaputi u pitanju. Medjutim, spomenuti lepotan iz Pull&Bear-a je bio nekako cupav i neobican u svojoj lepoti. Razmisljala sam o njemu dugo i na kraju shvatila da ga jaaakooo zelim. Toliko je "secerno" sladak, a trenutak kada sam to i shvatila bio je presudan za pocetak jedne neverovatne ljubavi. Ne znam kako se vama cini, ali ja imam utisak da kada ga nosim izgledam kao ogromna secerna vuna :D Blesavo i ujedno preslatko <3 Znate sta je jos cudnije? To sto imam i parfem koji mirise na secernu vunu, poznat svim ljubiteljima usecerenih mirisa i slatkisa, najdivniji Aqualina Pink Sugar <3.


Ne znam da li na ovim fotografijama mozete da primetite njegovo "secerno" savrsenstvo <3


Zbog ovolike ljubavi moram da vam kazem da cete ga vidjati u vise outfit postova na blogu, jer je toliko divan za kombinovanje da sam vec smislila mnogo kombinacija u glavi ;)


Pogledajte samo kako je divan sa mojim AVON Pastel Pink lakom ;) Dodala sam mu i Golden Rose Carnival #01 top da upotpunim pricu <3


Detalji, close up ;) Ovde mozete da vidite kako izgleda. Ponekad imam osecaj da kada bih stavila secernu vunu kraj njega ne bih mogla da primetim razliku. Ista boja, ista tekstura, ali i miris (zbog spomenutog parfema) <3.



Kaput-Pull&Bear
Dzemper-Zara
Farmerke-Bershka
Cizme-Aldo
Torba-Zara
Kapa-H&M
Sal- James Dalgliesh
Sat-Swatch
Nokti-AVON Pastel Pink & Golden Rose Carnival #01


Love,
Marija <3

8 comments:

  1. Kooliko slika! :D
    Jako ti lepo stoji nezno roze boja, a nokti su ti divni, zenstveni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnooogooo, kao i uvek, znam :D :D :D
      Hvala ti puno <3

      Delete
  2. Kako si samo zgodna! Sebe ne bih mogla zamisliti u tom kaputicu, ali tebi super stoji :-)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hvala ;) Znala sam da ces primetiti nokte, Barbie <3 :*

      Delete