Tuesday, September 24, 2013

NOTD: ESSIE LILACISM

Dugo sam bila u potrazi za lepom pastel ljubicastom nijansom laka za nokte. Tragajuci, nailazila sam ili na previse tamne ili na previse svetle za moj ukus. Kada sam videla ovaj Essie Lilacism u Lilly-u odusevila sam se.


Predivna pastel ljubicasta nijansa, sa hladnim podtonom koja pod odredjenom svetloscu cak moze da vam izgleda kao siva. Mislim da bi najlepse izgledao na svetlom i neutralnom tenu, ali iako ja imam zuckasti podton, dopada mi se kako izgleda.


Formula Essie Lilacism laka nije bas najbolja, na moje razocaranje, pa tako imam osecaj da cak ni dva sloja ne pruzaju ujednacenu boju i pokrivenost, pa je meni neizbezan i traci sloj, sa kojim postignem prelepu boju. Brzo se susi, tako da nanosenje tri sloja ne predstavlja problem.






Essie lakove za nokte mozete kupiti u Lilly i Dm drogerijama po ceni od oko 900 dinara koliko je potrebno da izdvojite za bocicu od 13,5 ml.




Sve fotografije su nastale na direktnom, dnevnom svetlu. Kao i uvek koristila sam China Glaze Strong Adhesion bazu i Seche Vite Top Coat, i tri sloja Essie Lilacism laka za nokte.






Nadam se da vam se dopao Essie Lilacism ;) Moram da priznam da je meni jedan od omiljenih pastel lakova <3


Love,
Marija

38 comments:

  1. predivan je, predivan! ♥
    šteta što trebaju 3 sloja za puno prekrivanje, ali za ovako lijepu boju vrijedi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, fenomenalan je :)
      Nema veze, ja losu formulu mogu da oprostim ukoliko me boja ovoliko odusevi :) Dosta je redak, ali se brzo susi :)

      Delete
  2. Jeste malo ređa formula. Meni su dva sloja bila sasvim o.k.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazalost, jeste, iako sam ja ocekivala divnu kremu prilikom kupovine, ali dobro sad...nema veze.
      Meni sa dva sloja ne izgleda zadovoljavajuce, pa uvek dodam i treci ;D

      Delete
  3. Savršeno ti stojiiiiiiiiiiiiiiii! Imam ga i ja i obožavam za proleće :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Baby :)
      Slazem se, skroz je prolecni, mada ja volim neke nijanse da nosim tokom cele godine :*

      Delete
  4. Neverovatno je koliko je lep i koliko ti imas lepe nokte i koliko ti ova boja dobro stoji uz tvoj ten...Divno!

    ReplyDelete
  5. nije moja boja, ali moram da prokomentarišem koliko ti dobro stoji, kako su ti divni nokti i kako je fantastično namazano!

    ReplyDelete
  6. za vreme popusta u dmu sam ga bas gledala i sad mi je zao sto ga nisam uzela :( predivan je i super ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam, nazalost propustila taj popust :( Ni sama ne znam kako mi je promakao :(
      Hvala Anci :*

      Delete
  7. Ovo je po mom misljenju jedan od najlepsih lakova ikada. Meni treba dva sloja da mi bude super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se ;)
      Ok je sa dva, ali nekako, savrsen mi je tek sa tri :) Ja sam ti cudak po tom pitanju :D

      Delete
  8. Lijepo ;) cini mi se da se dobro uklapa uz tebe :))
    Sara ;*

    ReplyDelete
  9. Super mi je boja, a tvoji nokti su predivni! :)

    ReplyDelete
  10. Imam ovaj lak i jako ga volim.

    Na moju veliku žalost, ne stoji mi tako kao tebi jer nemam ovako lijepe nokte :((

    ReplyDelete
  11. jako lijep lak i super pristaje na tamniji ten :)

    ReplyDelete
  12. Prilično sam sigurna da nikad nisam ovako savršeno namazala neki lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je sve stvar vezbe ;) Ja verujem da mozes i ti, nije bas tako komplikovano ;)

      Delete
  13. Imam ga i obožavam, mada je već gotov skoro, ali definitivno bih ga uzela ponovo :)
    Tvoji noktići su... nemam reči! ;) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, definitivno je jedan od onih koje kada potrosis zelis ponovo da kupis :)

      Hvala :*

      Delete
  14. Na lepim noktima sve lepo stoji, ali je nijansa baš divna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Slazem se, predivna pastel ljubicasta :)

      Delete
  15. Jao, što je lep! A i tebi svaka čast kad si ga tako namazala bez ijedne mrljice i greščice, to je kod mene nemoguća misija :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan!!! :)
      Hvala puno ;) Mozes i ti, samo malo volje i strpljenja i to je sve ;)

      Delete
  16. Wow kako ti lepo mazes nokte :*
    Ovo informacija mi je trebala, da lepo stoji i na zuckastom podtonu iako se i dalje dvoumim da li spadam u neutralni ili zutace :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Cako :*
      Ja imam zuckasti podton i dopada mi se kako izgleda na mom tenu ;) Iako je sam lak hladnijeg tona i mislila sam da bi odgovarao devojkama svetle puti (vidjala sam na mnogim devojkama ovaj lak, na mnogim tipovima koze i uvek mi je izgledao fenomenalno) ;)

      Delete
  17. Ti imaš tako divne, ma predivne, nokte! :) A lak je isto lijep!
    Možeš li mi, molim te, reći gdje si nabavila ovaj prsten? Stvarno mi se sviđa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;)
      Prsten je radjen po porudzbini. Prijatelj koji se bavi izradom nakita od srebra je pravio.

      Delete
  18. Prelep je, meni jedan od najlepših Essika!

    ReplyDelete