Thursday, June 6, 2013

CHINA GLAZE MATERIAL GIRL & AVON PASTEL PINK

Jako volim sve pastel nijanse na svojim noktima. Nekako mi deluju nezno i ljupko. Pastel pink je svakako jedna od mojih omiljenih. Kako ste vec navikle, domali prst kod mene retko kad ostane bez dekoracije u vidu sljokica ili stikera. Ovog puta sam se odlucila za sljokice ;)





Zar nisu savrsen par? <3

CHINA GLAZE MATERIAL GIRL EYE CANDY COLLECTION - Prepun gustog iskricavog glittera, koji sa samo jednim slojem pruza dobru pokrivenost nokatne ploce. Sastoji od tri vrste glittera razlicite velicine: jako sitnih sljokica roze boje, nesto vecih sljokica okruglog oblika, i velikih koje se presijavaju u raznim bojama. Jako brzo se susi. Aplikacija je odlicna, ne ostavlja brazde, sljokice i sitan glitter se jako lako rasporedjuju. Jednom recju, odusevljena sam ovim lakom ;)



Ovako izgleda kada se nanese jedan sloj, za one koji vole da se vidi lak ispod, koji je koriscen kao baza
Sa dva sloja pruza potpunu pokrivenost, gotovo da se bazni lak i ne vidi. Meni se vise dopada ovako ;)
AVON Pastel Pink-Prelepa pastel pink nijansa. Ja sam nanela 2 sloja. Malo se teze nanosi i ostavlja brazde, ali je prelep, i ja ga obozavam ;) Ima divan sjaj (iako ja po navici uvek koristim top coat, ali u ovom slucaju mi nije bio neophodan).











 Kako vam se dopada ovaj par? I'm In Love <3

Love,
Marija



36 comments:

  1. Predivan je taj pastelni lak i sviđa mi se ovaj šljokičasti :) a nokti su ti stvarno savršeni!

    ReplyDelete
  2. Imam ovaj pastel pink,super je ! Odradila sam slicno,mozes videti ovde:
    http://www.youtube.com/watch?v=Cxr6XQQn_yo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Savrseno!!! Dopadaju mi se sve tri kombinacije ;) Mislim da je ovaj lak kao baza jako zahvalan ;) Moze svasta da se kombinuje ;) I uvek izgleda lepo ;)

      Delete
  3. Prekrasna kombinacija, baš mi se jako jako sviđa :D

    ReplyDelete
  4. Nokti su ti, bez trunke preterivanja - savrseni :O :D. Prvo sto primetim je oblik i to da su ruke negovane.Odlicno si nalakirala i napravila kombinaciju, ovo je bas po mom ukusu. Fotografije takodje sjajne. Treba da ti salju lakove da radis recenzije, mislim da bi bila savrsen model. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ps. Odakle je prsten, pitah te i na Instagramu, mozda nisi videla?
      Zelim takav divan komad vec duze vreme. :)

      Delete
    2. Hvala, draga Dijana, na ovako divnim komplimentima :*

      Nisam videla na Instagramu, izvini, molim te :(
      Prsten mi je napravio prijatelj mog prijatelja koji izradjuje nakit od srebra, nista veliko, vec radi svojim prijateljima po porudzbini. Videvsi na netu razne slicice ovih tankih prstencica, jako dugo sam trazila da kupim nesto slicno. Slucajno sam, kroz neku pricu spomenula prijatelju koji me je povezao sa deckom koji mi je napravio prstenje ( 3 tanka veca, i 2 manja, bice jos na blogu ). Tako sam srecna :) Obozavam ih, i nosim ih stalno. Kod nas je nemoguce naci nesto ovako u prodaji :(

      Delete
    3. I mene interesuje prstencic i hocu i ja da pohvalim noktice :))) bas oblik koji volim, ali dugo se vec nisam nesto potrudila da pustim svoje, e pa sad hocu! Ja sam kupila ovu nijansu ali Lorealovu... http://www.robina-hood.de/wp-content/uploads/2012/02/loreal-color-riche-le-vernis-flakons-5ml-operaballerina-marieantoinette-macaronnoisette-perledejade-farbnummern.jpg

      Ovaj 202 :) a uzela sam jos i 602, a macaron noissete (:D) mi je pri kraju. Njega sam uzela radi naziva ali se ispostavio kao jako dobar :)

      Delete
    4. Hvala ti puno :*
      Pusti noktice...Obavezno :)
      Predivni su ovi L'oreal-ovi, sva cetiri su savrsena ;) Imam i ja naviku da kupim proizvod zbog naziva ili ambalaze ;D Jos ako je i sadrzaj dobar....savrseno! Zene :D

      Delete
  5. mnogo volim material girl, prelep je :)
    moram da ti pohvalim fotografije i naravno nokte, dugo nisam videla lepse :)

    ReplyDelete
  6. Uuu bas mi se svidja boja Avonovog laka! Bas elegantno izgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, zaista je bas elegantan ;) Predivan je :)

      Delete
  7. Prvo, nokti su ti savršeni!!
    Drugo, manikura ti je divna, u zadnje vrijeme si i ja često drugačije obojim prstenjak :D
    Imam ovaj Avonov lak, također mi je savršen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :*
      Mislim da vecina nas redovno muci domali prstic ;) Ako nemamo naviku da nosimo prsten na ovom prstu, neki vid dekoracije uvek dobro dodje ;D
      Drago mi je da i ti volis ovaj lak, tako je nezan...

      Delete
  8. Savršen su par :))) Znaš već da volim MG, a i mislim da najlepše ide uz neku ovako roze... I mene interesuje prsten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se :)
      Sto se prstena tice, odgovorila sam u prethodnom komentaru nasoj dragoj Dijani ;) Pravljen je po porudzbini, prijatelj mog prijatelja se bavi izradom nakita od srebra ;) Savrseno su ispali (imam ih vise) :) Bice na blogu ;)

      Delete
  9. nokti su ti prelepi! divne boje, ovaj sljokavi je san snova :)

    ReplyDelete
  10. Super kombinacija, predivno ti stoji :)

    ReplyDelete
  11. Oba su savršena :) A prsten je presladak :)

    ReplyDelete
  12. Diivno, nezno i romanticno, a moram prsten i ja da pohvalim! Skroz se stopio sa celom pricom :)

    ReplyDelete
  13. nokti su ti stvarno čisto savršenstvo!!!!
    hoću ja takve nokteeeeeee :)))
    prelepo prelepo i još jednom - PRELEPO!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooooh...Hvala draga Lena na tako divnim komplimentima :*

      Delete
  14. Savrseni nokti!!! Svaka cast kako si uspela tako dobro da ih namazes, lakici su prelepi :)

    ReplyDelete
  15. Savrseno ti stoji...Imam i ja nesto slicno na mojim trenutno :)

    ReplyDelete
  16. ako vam treba jos jedan ovaj lak, ja ga imam, a ne koristim ga, nabavila sam ga pre mesec dana, meni je mnogo jaka boja.... mogu da vam posaljem ili ostavim negde ako ste u BGu.... besplatno, naravno....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Zorana ;)

      Ja ga imam, ali ukoliko neka od devojaka zeli ovaj divan lakic neka se javi (nisam bas sigurna na koji si tacno mislila, jer nisi precizirala, ali pretpostavljam da je u pitanju CG, jer je Avon-ov jako nezan, a ti si napomenula da ti je prilicno jaka boja) :)

      Delete
  17. Ne znam da li ti smeta, ali primetila sam da se ovde koristi i dalje siri tvoja fotografija iz ovog posta.
    https://www.facebook.com/thebeautyandmakeupblog
    Mozda ne bi bilo lose da ih obelezis watermark-om, bar da se reklamiras kada te kradu.
    Pozdrav.

    ReplyDelete