Thursday, April 18, 2013

BLACK SOAP FROM MOROCCO




Kao jedna od onih koje cim vide naznaku na nekom preparatu koja "VRISTI": 100% prirodno, bez alergena, bez dodataka vestackih boja i mirisa...istog trenutka dobijem neopisivu zelju da isti probam. Iako sam prilicno skepticna kada je rec o preparatima za negu koze lica i tela ovog tipa, i ne verujem uvek onome sto pise na ambalazi, cesto budem navucena da kupim. Zaista sam zelela da mi odgovara ovaj sapun, i zelela sam da verujem proizvodjacu. Nakon 10 dana redovne upotrebe(u kombinaciji sa arganovim uljem) mogu da kazem da sam odusevljena!

Prirodni marokanski crni sapun napravljen je od 100% prirodnog ulja crne masline. Pretstavlja neverovatno hidratantno sredstvo, koje kao prirodni eksfolijat uklanja necistoce na kozi, toksine, akne i cisti povrsinu epiderma. Piling poboljsava krvnu i limfnu cirkulaciju. Sa svojim anti-mikrobioloskim svojstvima bogat je vitaminom E.
Kozmeticke blagodeti marokanskog crnog sapuna:
  • Prirodan eksfolijat
  • Uklanja mrtve celije i toksine
  • Sprecava pojavu akni
  • Umiruje iritiranu kozu
  • Zaustavlja starenje koze
  • Hidrira suvu kozu
  • Revitalizuje kozu
  • Stabilizuje lucenje sebuma
  • Moze se koristiti u lecenju raznih koznih bolesti
  • Odlicana priprema za piling koze
  • Poboljsava tonus koze
  • Zateze lice
  • Sprecava iritaciju koze
  • Odlican je za brijanje lica(mogu ga koristiti i muskarci) i depilaciju tela
  • Pogodan je za sve tipove koze jer ne sadrzi nikakva vestacka i hemijska svojstva u svom sastavu.


Na prethodno odrzanom sajmu kozmetike kupila sam ovaj sapun po ceni od 700 dinara. Jos uvek nemaju maloprodaju, ali ukoliko ste zainteresovane mozete naruciti putem njihovog sajta Crni sapun, dostavljaju na kucnu adresu. Crni sapun se proizvodi u Maroku, a pakuju ga u Srbiji(tako mi je objasnila gospodja koja me je ubedila u kupovinu ;) )


Marokanski Crni Sapun je tamno maslinaste boje(logicno, jer se proizvodi od crnih maslina), jako je cudne formule, nekako se razvlaci, i prilicno je tecan. Ne peni, ali u dodiru sa vodom postaje izuzetno kremast i kozu ostavlja osetno cistom na dodir. Meni "miris"malo smeta, ali trudim se da se naviknem :) Kako nema dodataka mirisa, naravno mirise na crne masline. To je jednini minus po nekoj mojoj proceni, ali kako je 100% prirodan, sasvim je logicno da ovako mirise.

Sastav:sapunska maslinova pasta, voda, maslinovo ulje, sodium hydroxide(potaz).
Rok trajanja:6 meseci nakon otvaranja
Iako proizvodjac navodi da crni sapun hidrira kozu, sa mojom to nije slucaj. Tokom i nakon umivanja dlanovi mi bukvalno skripe po kozi. Jako dobro je ocisti, ali meni je prilicno isusi, i da ne stavljam arganovo ulje nakon umivanja ovim sapunam, bilo bi mi jako suvo lice(inace moja koza je kombinovana, sa tendencijom da se masti na T-zoni).

Evo kako ga ja koristim:

Umivam se toplom vodom(ne vrucom), 1-2 minuta da lice omeksa. Zatim prstima lagano, kruznim pokretima nanesem crni sapun na lice, izbegavajuci predeo oko ociju. Ostavim da deluje 3-5minuta, a potom isperem mlakom vodom. Na kraju, kada u potpunosti uklonim emulzijasti film sa koze, uvek zavrsim umivanje sa sto hladnijom vodom. To je neka moja stara navika. Jako mi prija, osvezi lice i skupi pore. Nakon toga na vlazno lice nanesem 2-3 kapi arganovog ulja. Na taj nacin koza lica bukvalno "usisa" ulje sa povrsine i tako dospeva u dublje slojeve koze.

Jos uvek nisam sigurna da li mi se stanje lica znatno popravilo zbog koriscenja ovog sapuna ili arganovog ulja. Pocela sam u isto vreme da ih koristim, zajedno. Koza mi je zategnutija, neznija, jedrija i za divno cudo, pore su mi konacno manje vidljive. Kao da su na neki nacin popunjene. Odusevljena sam kako ova dva preparata deluju uzajamno. Primetila sam da su mi se neke pigmentacijske fleke ublazile(a nadam se da ce vremenom i nestati).

Takodje, ovaj sapun mozete koristiti i kao zamenu gelova i krema za tusiranje, i u tom slucaju pozeljno je koriscenje u kombinaciji sa lufa rukavicom ili sundjerom, kako biste sto bolje uklonili mrtvu kozu i necistoce. Pomaze pri uklanjanju celulita. Ne iritira, smiruje i cini kozu glatkom. Ovo mozete ponavljati 2-3 puta nedeljno, u zavisnosti od potreba vase koze. Cak i kosu mozete prati crnim sapunom, za neku vrstu dubinskom pranja. Ja sam se za sad zadrzala samo na licu, ali svakako cu probati i kosu da operem sa njim.

Da li ste cule za marokanski crni sapun?

Love,
Marija

2 comments:

  1. Nisam čula, zvuči interesanto :)

    ReplyDelete
  2. Zdravo! Zanima me da li si ga uporedila sa onim drugim proizvodjacem? :)

    ReplyDelete