Sunday, June 19, 2016

Maybelline The Falsies Push Up Drama maskara+poklon


Podignute, guste i maksimalno izdužene trepavice odavno nisu rezervisane samo za specijalne događaje. Dame širom sveta sve više pažnje posvećuju izgledu svojih trepavica, pa tako mnoge nose veštačke čak i svakodnevno. Za one koje ipak ne odustaju od maskare na tržištu postoji zaista mnoštvo dobrih, kvalitetnih proizvoda različitih brendova, ali i cenovnog ranga. U današnjem postu predstaviću vam novu Maybelline The Falsies Push Up Drama maskaru i moje iskustvo sa istom.


Sve dame koje odabiru dobre maskare posvećuju dovoljno pažnje, verovatno već znaju da Maybelline vrlo retko ne ispuni njihova, opravdano visoka očekivanja. Kao jedna od takvih, sa maskarama ovog brenda do sada nisam bila razočarana. Njihove četkice mi odgovaraju, jer su uglavnom silikonske, kakve najviše i volim. Ne preslikavaju se i ne trune, a formula im je uglavnom takva da trepavicama pruža sjajan/mokar izgled.

The Falsies Push Up Drama maskara dolazi u atraktivnom pakovanju, jedne od meni najdržaih kombinacija boja, pink i crvene. Crna je tu, u središnjem delu, kako bi napravila balans izmedju ove dve vartene boje.
Sadrži 9,5ml proizvoda.


Specijalno dizajnirana silikonska četkica podiže trepavice iz korena, pružajući im neverovaran volumen. Što se formule tiče, kao i ostale maskare ovog brenda, na početku je prilično "mokra", a svoj pun potencijal pokazuje nakon par korišćenja, kada se malo osuši.

Savet: Nanošenje maskare počnite od samog korena, cik-cak potezima. Nakon što ste razdvojile trepavice i postigle željenu gustinu, nanesite drugi sloj samo na vrhove. Maskara naneta na ovaj način otvorice pogled i vaše trepavice produžiti do maksimuma.

Za postizanje najboljeg efekta nikada nemojte čekati da vam se prethodno naneti sloj maskare osuši kako biste nanele sledeći, jer ćete u protivnom slepiti trepavice i biće vam kasnije teško da ih razdvojite.


Četkica koju ova maskara ima proizvod nanosi u prilično debelom sloju, što nekima može predstavljati problem, posebno ukoliko ste navikle da maskaru nanosite "u jednom potezu" i bez mnogo uloženog truda.

U početku sam prvo nanosila jedan sloj Golden Rose Essential Full Volume & Length Intenese Black maskare kojom bih razdvojila trepavice i napravila bazu. Nakon toga bih jednim slojem Maybelline maskare postigla željeni volumen. Ovo sam praktikovala dok je još uvek bila sasvim nova, jer mi je bilo teško da ih razdvojim i definišem lepo prvih par korišćenja. Sada je ok i nanosim je samostalno.


Ne preslikava se i ne truni tokom dana, ali sam primetila da se nešto sporije suši nego ostale ovog brenda.

Na fotografiji ispod možete videti moje trepavice bez maskare. Svetle su i retke i kao takve zahtevaju proizvod koji će obezbediti malo, tako neophodne drame u pogledu.


Kao što možete primetili iz priloženih fotografija, ova maskara zaista pruža obećani rezultat. Trepavice su podignute, guste i intenzivno crne.


The Falsies Push Up Drama maskaru bih preporučila damama koje vole intenzivno crne trepavice, pune volumena. Ne bih preporučila devojkama koje vole prirodan izgled i vrlo blago obojene trepavice, jer sa ovom maskarom je nemoguće postići takav neupadljiv izgled, čak i sa jednim slojem trepavice dobijaju na gustini.


Krajnji, lični utisak je da je ova maskara fenomenalna za naglašen pogled i oči u fokusu. Rekla bih da je namenjena damama sa stavom, temperamentnim i vatrenim. Za stidljive i nežne dame, mislim da je možda preagresivna.

Ipak, meni se jako dopala. Ako me pratite, verovatno znate koliko su mi trepavice važne i koliko pažnje im posvećujem. Volim što mi trepavice njenim korišćenjem izgledaju pomalo "plastično", kako ja to u šali volim da kažem. Jako su guste, ali bez osećaja težine, intenzivno crne i sjajne.


Cena ove maskare iznosi oko 900 dinara, a možete je kupiti u našim drogerijama.


*Za kraj, imam malo iznenađenje. Jedna od vas imaće priliku da osvoji Maybelline The Falsies Push Up Drama maskaru i sama je testira. Ovo poklanjanje sam osmislila tako da bude nešto drugačijeg tipa, a ne da dobitnicu izvlači čuveni random.org
Naime, ispod objave posta na Facebook stranici bloga u komantarima "okačite" fotografiju sa vama najdražom maskarom "na delu" gde se lepo vide vaše trepavice, i navedete koja je u pitanju (brend), a ja cu izabrati meni najlepše. Fotografije sa veštačkim/nadograđenim trepavicama neće biti uzete u obzir, akcenat je na prirodnim. Volela bih da poklon ode u prave ruke i obradujem jednu od vas, koja kao i ja obožava ovaj komad šminke. Nadam se da zadatak nije težak i da ćemo se lepo zabaviti narednih nedelju dana.
Mogu učestvovati svi sa adresom stanovanja u Srbiji.

Ukoliko želite, lajkujte Facebook stranicu bloga, kako biste bile u toku sa aktuelnim postovima. Takođe, možete me pratiti i na Instagramu, gde sam najaktivnija.

Možete se prijaviti do nedelje, 26.juna u 00:00h. Ime dobitnice biće objavljeno u ponedeljak, 27.juna, na Facebook stranici bloga.
Srećno svim damama koji žele da učestvuju.


**Update: Maskaru je osvojila Branka Maksimović. Zamolila bih te da mi se javiš putem maila ili porukom na Facebook-u, kako bismo se dogovorile oko slanja. Čestitam dobitnici, a ostalim devojkama se zahvaljujem na učestvovanju.  Uskoro vam spremam još poklončića, pa pratite dešavanja na blogu i fb stranici.




Da li ste probale najnoviju Maybelline maskaru?
Kakva su vaša iskustva?


S puno ljubavi,
Marija

2 comments:

  1. Sta sve imas na usnama? Boja je ocaravajuca! I koje rumenilo? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Essence In The Nude 11 Lip Liner, L'orealGlam Shine Natural Glow 400 sjaj za usne. Rumenilo je Sephora Romantic Rose, mat rumenilo ;)

      Delete