Wednesday, May 18, 2016

Natura Siberica Exfoliating Face Scrub

Natura Siberica je prva kompanija koja je razvila jedinstvenu kozmetičku liniju baziranu na ručno branom, lekovitom bilju iz Sibira. Ova ruska kozmetika je ujedno i jedina organska kozmetika sa najznačajnijim svetskim priznanjima, a čistoću njenih formula potvrdjuju najprestižniji sertifikati organske i prirodne kozmetike medju kojima su: Cosmos Organic, Ecocert1 i ICEA2.

Zašto koristiti organsku kozmetiku?

Svi znamo da je koža naš najveći organ, a njena najvažnija funkcija je eliminisanje toksina. Ukoliko naš organizam preopteretimo toksinima, jetra i bubrezi neće biti u mogućnosti da ih prerade, a zatim i izbace, pa će tu funkciju na sebe preuzeti upravo koža. To moze uticati na njeno zdravlje, sto je čest uzrok najrazličitijih poremećaja koji se mogu ispoljiti na našoj koži.

Kako bismo sve spomenuto izbegli, neophodno je da postanemo svesni sta nanosimo na svoju kožu i koliko god je moguće izbegavamo korišćenje kozmetičkih preparata koji u svom sastavu sadrže štetne sastojke i toksine kao sto su:

  • Parafinska ulja, koja se dobijaju destilacijom nafte,
  • Parabene, odnosno konzervanse koji su tu kako bi produžili rok trajanja proizvoda,
  • Parfemi i boje koji mogu da budu posledica mnogih oboljenja i alergija,
  • Sintetski emulgatori.
Navedene toksične materije nanete na našu kožu putem kozmetike dospevaju u krvotok i na taj način vremenom mogu postati uzročnici raznih oboljenja.

Mislim da su navedene činjenice dovoljan razlog da prilikom sledeće kupovine obratite pažnju na nalepnicu i pročitate pažljivo sastojke koji se nalaze u proizvodu pre nego što ga ubacite u korpu, a kasnije nanesete na svoju kožu.


Sa Natura Siberica brendom sam se tek nedavno susrela po prvi put i moram da priznam da mi je privukao pažnju svojom filozofijom, sastojcima, ali i divnim, prirodnim mirisima i dizajnom. Odlučila sam da upoznavanje sa, do tada za mene nepoznatim brendom, započnem pilingom za lice i maskom za kosu. Nakon tri meseca kontinuiranog korišćenja, prenosim vam svoje iskustvo sa ovim fenomenalnim pilingom  za lice.


EXFOLIATING FACE SCRUB je organski piling za lice sa ekstraktima japanskog bagrema i arktičke maline. Ekstrakti koštica kajsije nežno odstranjuje izumrle ćelije sa površine kože, obnavljajući je i čineci je glatkom i čvrstom. Ekstrakti japanskog bagrema sadrže 30% vitamina P koji podstiče procese regeneracije i reguliše ravnotežu lipida, dok ekstrakt arktičke maline umiruje kožu.

Namenjen je nezi masne i kombinovane kože.


Dopada mi se činjenica da su piling čestice izuzetno nežne i sitne, a ima ih puno i nalaze se u savršeno kremastoj teksturi ovog proizvoda. Sam proces nanošenja je jako prijatan i nikako agresivan, što je čest slučaj sa ovakvom vrstom proizvoda.

Koristim ga dva puta nedeljno tako što ga nanesem prstima na vlažno lice i nežnim, kružnim pokretima utrljam proizvod na lice i vrat, nakon čega ga temeljno isperem prvo mlakom, a zatim hladnom vodom.

Nakon ovog pilinga nikada ne koristim kremu, jer mi je lice nakon njegove upotrebe predivno meko, glatko i hidrirano, kao da sam nanela sloj hidratantne, negujuće kreme.

Uglavnom ga koristim uveče, pred spavanje i ujutru mi je koža neopisivo meka i izgleda zdravo. Volim da ga koristim veče pre nekog "važnog dogadjaja", kada mi je potrebno da se "probudim lepa".



Ukoliko imate osetljivo lice, kao sto ga ja imam, ovaj piling ga neće iritirati i nakon njegove upotrebe lice vam neće biti crveno, vec glatko, a sebum sa T-zone će biti uklonjen. Primetila sam da od kako koristim ovaj piling imam mnogo manje mitisera u predelu nosa i čini mi se da mi je sve izvukao na površinu i očistio.

Koža dobija lep, tzv. "mladalački sjaj", izgleda zdravo i negovano. Imam osećaj da bolje diše i da je ujedno očišćena, osvežena i negovana.

Napomenula bih i blag, prirodan i nenapadan miris koji meni jako prija.

*Lista sastojaka Natura Siberica Exfoliating Face Scrub-a
Proizvod ne sadrži:
  • Genetski modifikovane biljke,
  • Silikone,
  • Mineralna ulja,
  • Parabene,
  • Veštačke mirise i pigmente,
  • Sulfate SLS, PEG EDTA BHT-BHA.
Cena ovog pilinga iznosi 720 dinara i sadrži 150ml proizvoda
Dostupan u Natura Siberica maloprodajnim objektima na sledećim adresama u Beogradu:
  •  Kajmakčalanska 15, (ugao sa Gajevom),
  • Glavna 13, Zemun,(robna kuća, prizemlje),
  • Bulevar kralja Aleksandra 86.

Detaljnije o ovom brendu možete pročitati na njihovom sajtu, gde se možete informisati o njihovoj kompletnoj ponudi.


Da li ste koristile Natura Siberica organsku kozmetiku?
Delimo li pozitivna iskustva?
Pišite mi u komentarima.


S puno ljubavi,
Marija
 
 

No comments:

Post a Comment