Thursday, July 4, 2013

EBELIN PROFESSIONAL MASSAGEPAD

Kako svakodnevno nanosim na svoje lice velike kolicine sminke, sto podrazumeva bazu, tecni puder (ili BB Cream), puder u kamenu, bronzer, rumenilo i highlighter, obavezno mi je svakodnevno dubinsko ciscenje koze.


Prvo sto sam ugledala kada sam pre nekoliko dana usla u Dm bilo je ovo slatko pink jastuce. Kako imam radare u glavi za sve sto je pink, automatski sam odsetala do rafa sa cetkicama, makazicama, uvijacima za trepavice i ostalim dodacima :)

Iako je ovo bila jos jedna u nizu impulsivnih kupovina, ne mogu da vam docaram moje odusevljenje prilikom prve upotrebe ovog slatkog masazera za ciscenje i piling lica. Vec neko vreme se na mojoj WL nalazi Sephorina cetkica za istu namenu, kao i Garnier sredstvo sa cetkicom za piling na vrhu. Toliko se o raznim pomagalima za dublje ciscenje koze pise i prica svuda u blogosvetu, jako sam zelela da probam, ali sam se u isto vreme plasila da mi neka od ovih stvari ne iziritira moju osetljivu kozu.



Ebelin Professional Massagepad pretstavlja jastuce za piling i masazu lica. Intenzivno, ali u isto vreme jako nezno tretira kozu lica. Fine mikro silikonske "dlacice" vrse piling uklanjajuci mrtve celije sa povrsine koze. Zaobljena opna za masazu omogucavaju prijatnu masazu lica i samim tim pospesuju cirkulaciju, sto je jako vazno za ocuvanje zdravog, svezeg i mladalackog izgleda lica.





Kako ga ja koristim?

Iako sam u pocetku ovo jastuce koristila za uklanjanje sminke i dubinsko ciscenje pora, kao i za blagu masazu lica prilikom pripreme koze za nocnu negu, vrlo brzo sam postala totalno zavisna i uvela sam ga i u jutarnju rutinu.

Jos uvek koristim Black Soap from Morroco za ciscenje koze, o kom sam detaljno pisala u ovom postu, tako da se umijem mlakom vodom, nanesem prstima kruznim pokretima sapun na celo lice, a zatim silikonskim jasticicem za piling, takodje kruznim pokretima, vrsim blagu masazu.

Moram da vam priznam da je osecaj koji pruza ovo jastuce prilikom masaze potpuno neverovatan. Toliko prijatno masira kozu, gotovo golica, jer je celo jastuce izradjeno od neznog, mekog silikona i ne moze vam izazvati nikakve iritacije kao posledicu agresivnog ciscenja.
Nakon koriscenja ovog piling jastuceta koza ce vam biti divno meka na dodir, dubinski, ali nezno ociscena, probudjena i pruzicete joj mogucnost da dise. Koza dobija mladalacku, ruzicastu boju.

Nakon svake upotrebe potrebno je oprati jastuce mlakom vodom i ostaviti da se osusi na suvom i cistom mestu. Ja ga cuvam u Lush metalnoj kutijici, a cistim ga antibakterijskim sapunom za pranje ruku :)


Moje novo mezimce je na sigurnom :)
Ukoliko ste u potrazi za savrsenim masazerom i nekim od aktuelnih pomagala za uklanjanje mrtvih celija za povrsinskog sloja koze, probajte ovaj neverovatan Ebelin masazer. Cak iako imate osetljivu kozu lica, kao ja, nemojte se plasiti da ce koriscenje ovog jastuceta biti suvise agresivno za vas. Naprotiv, vasa koza ce ga zavoleti vec prilikom prve upotrebe.


PAZNJA!!! Ovo malo silinoksko pink cudo moze stvoriti zavisnost!!! :D

Kao i sve Ebelin proizvode, ovo jastuce za piling i masazu lica mozete kupiti u svim Dm drogerijama po neverovatnoj ceni od samo 169 dinara. Slozicete se da ne postoji razlog da se dvoumite oko kupovine :) Kupite, kupite, kuuupiiiteeeee!!!... <3

Da li koristite neko pomagalo prilikom uklanjanja sminke i umivanja za dubinsko ciscenje koze lica ili jednostavno koristite svoje prstice?

Love,
Marija

30 comments:

  1. Prodato :D.
    Toliko od mene :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je :) Nadam se da ce ti odgovarati :) Htedoh reci, jedva cekam da cujem tvoje utiske i odusevljenje kad ga probas :D Hahahaha... :*

      Delete
  2. Zelim, zelim, zeliiiiiiiiiiiim :) moram potraziti, nadam se da je doslo i kod nas a voli da kasni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da je stiglo kod vas :)
      Verujem da ces biti odusevljena koliko i ja :)

      Delete
  3. Hoću i jaaaa! Samo da se dočepam DM-a, ovde ga nema! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cim budes u prilici, obavezno priusti sebi ovo malo pink zadovoljstvo :*

      Delete
  4. Replies
    1. Drago mi je, jako :)

      Toliko sam odusevljena ovim piling jastucetom da bih volela da svi probaju i otkriju njegove cari :)

      Delete
  5. Uzela sam ga prosle nedelje, savrseno je!

    ReplyDelete
  6. bas sam ga juce kupila po nagovoru sestre,stvarno dobra stvar..
    www.bebagottel.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ovo super zvuči, obavezno kupujem čim se vratim u Srbiju.

    ReplyDelete
  8. Ma mene su sva takva cetkasta cuda plasila jer mi je koza tako osjetljiva da i meni ide na zivce. Ali ovog cuda se uopce ne bojim, ne izgleda tako stasno, valjda ce mi pri iducoj posjeti dm-u upast u oko :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, draga, i ja sam imala fobiju od tih stvari, da ne bude suvise agresivno i ne iziritira kozu. Veruj mi da sa ovim jastucetom ne postoji mogucnost iritacije. Zaista ti toplo preporucujem :)

      Delete
  9. bas mi je drago da ga ima za kupit i u dm-u. ja sam kupila na ebayu jos pred godinu dana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni :)
      Nadam se da si i ti zadovoljna :)

      Delete
  10. e kupila sam ga u utorak i vec sam opsednuta njime! ovo je cisto savrsenstvo koje nisam ni znala da mi toliko treba, a krajnje je jeftino :) a od gela za umivanje koji skoro i ne peni kad ga utrljavam rukama pravi ludacku penu plus ga treba 3 puta manje naneti nego kad se umivam "klasicno" :D ja odusevljena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toliko mi je drago da si i ti otkrila ovo malo cudo, Anci :)

      Zaista je cena neverovatna, a toliko promeni svakodnevnu negu lica :) Smatram da je ovo jedna od stvari koje bi svaka devojka "morala" da ima. Jako pristupacno i totalno neophodno :)

      Slazem se za cinjenicu da stedi sredstvo za umivanje, sto je jos jedna od stvari koji ga cine sjajnim :)

      Delete
  11. Uuu ja se nadam da toga ima i kod nas :) jer kupujem odmah, čim se domognem Dm-a :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se iskreno nadam :) Probaj obavezno kad budes u prilici :)

      Delete
  12. Moram ovo da imam!!!!!! Nikad mi ne deluje da sam dovoljno oprala lice, jer znam kako se sve to uvuče u pore ako se dobro ne istrlja... Još mi je trenutno u katastrofa stanju, nadam se da će ovo popraviti situaciju. Sutra idem da kupim, mada mi je DM daleko, ali vredi :D (ako ga nađem)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moras Megi, obavezno :)

      Znam taj osecaj :(

      Najiskrenije se nadam da ces naci, jer smatram da bi ti bilo bas od koristi prilikom ciscenja lica i uklanjanja sve te sminke koju svi toliko volimo :)
      Javi ako nadjes, i pisi utiske :) Zelim da cujem da svima odgovara, jer je svakako jedna od onih stvari koje nema sanse da nekome ne odgovaraju :) :*

      Delete
  13. Replies
    1. Jupiiii!!!...

      Drago mi je da sam podelila ovo sa vama devojke, jer smatram da nam svima ovo nedostaje u zivotu:) A tako je pristupacno :)

      Delete
  14. Uzela ga! Bravo za ideju, sad cu da idem da ga stavim u lushovu kutijicu :D

    Nisam jos nasla beauty blender, ali ne odustajem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako mi je drago Anci :) Uzivaj u njemu :)
      Lush kutijica je kao stvorena za cuvanje ovog malog blaga :)

      Nadam se da ces naci i BB, nemoj nikako da odustajes :)

      Delete