Saturday, May 18, 2013

BATISTE DRY SHAMPOO ORIGINAL

Konacno je stigao Batiste u Srbiju! Ukoliko niste imale priliku da cujete za ovaj famozni sampon za suvo pranje kose, u pitanju je engleski brend, koji pomaze devojkama sirom sveta, koje su stalno u frci sa vremenom da sto duze odrze frizuru svezom i produze njenu trajnost. Omiljen i cesto hvaljen od strane svih svetskih You Tube-erki, trenutno osvezava kosu, ostavljajuci je prijatno mirisnom, a skalp oslobadja od viska sebuma i preparata za stilizovanje kose. Da se razumemo, ne zamenjuje pranje kose, samo osvezava vlasiste izmedju dva pranja, vracajuci joj volumen :)

Odlucila sam da prvo probam ovaj klasican. Miris je jako blag, mislim da ne bi trebalo da smeta ni onima sa "osetljivim" culom mirisa :) Mirise bas sveze i cisto.
 Trenutno cini da vam kosa izgleda sveze, cisto i gusto. Sve sto je potrebno je da ga dobro protresete pre upotrebe, naprskate u koren vlasista, na udaljenosti od 30 cm, nakon toga utrljate blagom masazom skalpa vrhovima prstiju. Mozete iscetkati kosu nakon prskanja, ili ostaviti sampon za jaci efekat gustine. Stilizujte kosu po zelji i uzivajte u nastavku dana bez opterecenja :)

Inovativna formula bez vode
Ja sam ga zavolela vec prilikom prve upotrebe :) Nastavicu da ga kupujem i planiram da ih isprobam sve (koji stignu na nase trziste).

Batiste sampone za suvo pranje mozete kupiti u Dm drogerijama, po ceni od 510 dinara za 200 ml proizvoda. Verovatno ih ima i u Lilly-u. Trenutno su u ponudi 3 verzije ovog suvog sampona, original, blush i fresh, ali ja se iskreno nadam da ce nas obradovati i sa ostatkom kolekcije :)

Da li ste koristile Batiste sampone za suvo pranje kose? Kakva su vasa iskustva?

Love,
Marija

18 comments:

  1. Ovo je dobra vest, moram da kupim!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste :) Konacno! Ja sam se bas iznenadila kada sam ga videla pre neki dan :)

      Delete
  2. Nisam probala suvi šampon nikada, a mislim da je to odlična stvar. Uzeću ovaj babi, pošto je u bolnici, pa da izgleda uredno.
    Ovaj je baš hvaljen i drago mi je da je stigao kod nas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je stvar :) Narocito mislim da ce biti koristan devojkama koje vec kada prespavaju, drugi dan, kosa pocinje pomalo da se masti u temenu, ili izgubi na volumenu :)
      Nadam se da ce biti koristan tvojoj baki.

      Delete
  3. Ja sam bas pre neki dan kupila svoj prvi Batiste i obozavam gaaaaaaa! Kupila sam onaj rozi. Prosto cudoooo ucini od kose svu mast ukloni a ne vidi se da sam ista prskala po kosi nakon tri zamaha rukom po kosi. Ma predobar je :)

    ReplyDelete
  4. Taj rozi mi je najvise privukao paznju, ali cini mi se da sam negde procitala da miris malo gusi, pa sam se odlucila za ovaj :) I da, ne ostavlje bele tragove u kosi :)

    ReplyDelete
  5. Maki super recenzija!
    Gledala sam taj sampon i na kraju ipak kao uzmem Balein plavo beli :(
    Molim te mi reci, gde si kupila onu divnu sovu u pozadini? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Kakav je Balein?
      Sovicu sam kupila u New Look-u u Knez Mihailovoj, pre nekoliko meseci, ali nazalost zatvoren je :(

      Delete
  6. Ovo mora da se nabavi jer sam u potrazi za dobrim posto mi se Balea ne dopada...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kakav je Balein, nisam ga koristila. Ovaj mi je pravo otkrice :)

      Delete
  7. Meni se ne masti kosa tako brzo pa nisam nikad ni isprobavala slicne suhe sampone ali dobra je stvar za imati "za svaki slucaj" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nemam problem sa preteranim mascenjem kose, ali je super da mi malo razbarusi kosu u korenu :)

      Delete
  8. Replies
    1. Znaci i rozi je ok ;) Hvala, da znam za sledecu kupovinu, kad potrosim ovaj ;)

      Delete
  9. evo guglam, tražim recenzije za ovaj šampon i naiđem na tvoj blog :D
    baš planiram da ga kupim, nadam se da ću ga naći u dm, pošto ga kod
    mene u liliju nema :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha :)

      Ja sam ga u dm-u kupila, pa pogledaj :)
      Nadam se da ce ti odgovarati :)

      Delete
  10. Bas je jeftin u dmu,ja sam gledala po nekim apotekama i bio je oko 800 dinara!! o.O Inace posto radim 6 dana u sedmici 3 smene,perem kosu jednom sedmicno osim kad sam prva smena,a da uzmem u obzir da me glava posle pranja kose kada izadjem van boli po 5 dana,ovo ce mi biti od velike pomoci!! :D jos da se odlucim za miris i moj je!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej cula sam i ja da je u nekim apotekama dosta skuplji...
      Ako je vec tako, onda bi ti ovaj sampon za suvo pranje bio od velike pomoci :)
      Ja trazim neki koji mirise na kokos, ali nikako ne mogu da ga nadjem :(

      Delete